  • 1. Data: 2007-12-11 15:13:23
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne rodziców powyżej 25 roku życia?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Znajoma studiuje, ma 24 lata, a studiów (dziennych) jeszcze 3 lata.
    Teraz jest na ubezpieczeniu rodziców, ale ponoć tak może być tylko do 25
    roku życia. Co dalej?
    W UP nie bardzo ma sens się rejestrować, bo na studiach dziennych pracy
    teoretycznie podejmie. Więc ubezpieczenie będzie musiała płacić sobie sama?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2007-12-11 15:34:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kapsel wrote:
> [...]
    > teoretycznie podejmie. Więc ubezpieczenie będzie musiała płacić sobie sama?

    Dalej poszukać kogoś kompetentnego na uczelni.
    Z tego co wiem to obowiązek uczelni.
    W każdym razie na pewno w NFZ będą wiedzieć.