  • 1. Data: 2005-05-05 10:01:57
    Temat: ubezpieczenie wspolwlasnosci
    Od: domino<e...@b...com>

    Jestem jednym ze wspolwlascicieli kamienicy 26/100.Oprocz mnie jest jeszcze
    dwoje wspolwlascicieli 10/100 ,64/100.Czy skladke ubezpieczeniowa placimy wg
    udzialow czy kazy trzecia czesc? Wspolwlasciciel,ktory posiada wiekszosc chce
    oczywiscie abysmy placili po 1/3. NIe ma szansy aby sie dogadac.Co w takiej
    sytuacji zrobic, wlasciwie budynek powinien byc ubezpieczony.
    bardzo prosze o opinie i z gory serdeczne dzieki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-06 13:11:21
    Temat: Re: ubezpieczenie wspolwlasnosci
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "domino" <e...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sytuacji zrobic, wlasciwie budynek powinien byc ubezpieczony.
    > bardzo prosze o opinie i z gory serdeczne dzieki.

    Prawo ubezpieczeniowe tego nie reguluje i jest to tylko kwestia dogadania
    się / umowy między Wami.
    Za to na pewno odszkodowanie będzie się wam na pewno należeć proporcjonalnie
    do udziałów.

    --
    Pozdrowienia
    Brodek