  • 71. Data: 2010-03-09 20:37:18
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.03.2010 niusy.pl <o...@o...op.invalid> napisał/a:

    > Znaczy każdy ? Jak nie każdy to o co Ci właściwie chodzi ?

    Chodzi mi o to, że trzeba identyfikować 'wypadkowych' ludzi. Ich
    wynajdywanie poprzez samochód, który posiadają, jest wybiórcze, często
    nietrafione i bez sensu.

    Dla mnie to jest proste - klient <26 lat i pierwszy rok ubezpieczenia -
    składka dużo podwyższona. W drugim roku spada do poziomu podstawowego i
    dopiero potem są zniżki. Jakakolwiek szkodowość i od razu leci z powrotem
    200% stawki, czy ile tam TU uważa za stosowne. Samochód jest nieistotny.

    Znam 'chopaków' posiadających naprawdę niesamowicie tatusiowate samochody
    i robiących z nimi najbardziej mroczne eksperymenty drogowe, włącznie z
    powrotami w sześć osób po pijaku z imprezy i innymi zachowaniami z
    katalogu z trupią czaszką na okładce.
    --
    Samotnik

  • 72. Data: 2010-03-09 20:39:44
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com>

    > Pomijając oczywiste - po pijaku itp. Normalnie umowy z regresem
    > zawrzeć raczej nie można, co?
    >
    > --
    > Liwiusz

    ale jaki sens mialoby ubezpieczenie sie z regresem? po to sie czlowiek
    ubezpiecza, zeby nie pokrywac szkody... place skladke i mam w nosie
    szkode
    --
    To nie jest dobrowolne ubezpieczenie by ubezpieczać "się". To raczej rodzaj
    podatku drogowego.

    w zyciu nie podpisalbym umowy ubezpieczenia, ktora zobowiazuje mnie do
    placenia skladki, a "wrazieco" i tak musze pokryc cala szkode - bo to
    zadne ubezpieczenie ;)

    --
    Czym jest brak zniżki po spowodowaniu szkody ?

  • 73. Data: 2010-03-09 20:41:52
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > bo glupota sa ubezpieczenia pojazdow, to kierowca powinien byc
    > ubezpieczony

    I jak to rozwiazesz? Placisz 300zl i mozesz toczyc sie rodzinnym vanem
    1.6tdi albo wsiasc do EVO?
    --
    A do czego uprawnia Cie twoje prawo jazdy ?

  • 74. Data: 2010-03-09 20:46:40
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "grzech" <z...@w...pl>

    > to Ci powiem - 50kpln za wymuszenie pierwszeństwa na motocykliście.
    > Ten z urazami głowy i ręki, szpital + rechabilitacja. A mogło być jeszcze
    > więcej.
    > Moto do kasacji.
    > tu masz relatywnie tani motocykl i tylko jedna ofiara - daje obraz?

    A teraz pomyśl, że nie wsiadając do samochodu/na rower/motor/traktor możesz
    spowodować znacznie większą szkodę np nie wyłączając kuchenki. Ubezpieczyłeś
    "się" od tego ?

  • 75. Data: 2010-03-09 20:50:17
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz>

    > A co, myślałeś, że wynosi 1000 zł? Litości...

    A ile średnio płaci ubezpieczyciel ???

  • 76. Data: 2010-03-09 20:52:55
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No coz, nie czuje sie specjalnie okradany. Place 300zl rocznie, byle
    > stluczka bedzie kosztowac dziesiecioletnia skladke.

    Ile wtedy zaczniesz płacić, bez zniżki za bezszkodową ?

  • 77. Data: 2010-03-09 20:54:16
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl>

    > Bo to jest przymusowe zabezpieczenie interesów ubezpieczalni, budżetu,
    > poszkodowanych.

    O to to. To NIE jest zwykłe ubezpieczenie SIĘ choć oczywiście w jakimś
    zakresie tak działa.

  • 78. Data: 2010-03-09 20:57:06
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    >... System w zasadzie idealny, uwzglednia wszystko co ma wplyw na
    >potencjalne zagrozenie na drodze. Dlatego smarkacze jezdza w
    >ospojlerowanych corsach, bo samochod za 8000 i ubezpieczenie za 1000 ojciec
    >im kupi. Samochodu za 100 i ubezpieczenia za 8000 raczej nie.

    Ubezpiczenie OC i od kradziezy. BMW 323i z 1999 roku z dodanym spoilerem i
    zmienionym wydechem (modyfikacje tez podnosza skladke), ...

    --

    No to rzeczywiście idealny ROTFL

  • 79. Data: 2010-03-09 21:05:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    niusy.pl wrote:

    > A ile średnio płaci ubezpieczyciel ???

    Zrozumiałeś pytanie i jego kontekst? Skup się i spróbuj.

    --
    cokolwiek

  • 80. Data: 2010-03-09 21:06:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-09 21:19:33 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:hn6a73$g0s$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    > Nie czuję się winny twej niemożności zrozumienia.

    Twej niemożości.
    Zafiksowałeś się na przeczeniu, miast na próbie zwykłego przeczytania
    bez doszukiwania się siódmego dna.
    I dlatego nie łapiesz.

    > Z pewnością masz wobec tej teorii jakiś odkrywczy pomysł.

    Tak. I pisałem o tym, ale specjalnie dla ciebie powtórzę:

    to śmieszne, iż od odpowiedzialności cywilnej ubezpiecza się urządzenie.

    --
    Bydlę