  • 41. Data: 2010-03-09 16:21:52
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: to <t...@a...xyz>

    R.M. wrote:

    > i po co ta ironia? czytalas caly watek? napisalem wyraznie, ze nie
    > wiedzialem ile wynosi maks. suma ubezpieczenia i rezygnuje z tego
    > pomyslu

    A co, myślałeś, że wynosi 1000 zł? Litości...

    --
    cokolwiek

  • 42. Data: 2010-03-09 16:26:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.03.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Z pewnoscia jednym z niewielu krajow, gdzie stawki sa idiotycznie obliczane
    > od pojemnosci i tatus z 2-litrowym dieslem placi tyle samo, co tatus w EVO
    > albo 6-litrowej corvette. ;)

    Ale dlaczego EVO albo 6l Corvette ma być bardziej szkodowe? Szkody powodują
    ludzie, a nie samochody. Statystyki są jasne - szkodowi są mężczyźni
    poniżej 26. roku życia.
    --
    Samotnik

  • 43. Data: 2010-03-09 16:30:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .

    > Ale dlaczego EVO albo 6l Corvette ma być bardziej szkodowe? Szkody
    > powodują
    > ludzie, a nie samochody. Statystyki są jasne - szkodowi są mężczyźni
    > poniżej 26. roku życia.

    25 lat i 11 miesiecy to zle, a dzien po urodzinach juz nie sa szkodliwi?

    Statystyki w krajach stosujacych system grup ubezpieczeniowych opartych na
    mocy/popularnosci wsrod zlodziei itd mowia cos zgola innego. Citroen Saxo
    1.6VTS popularny wsrod nazelowanych mlodziencow z miesiecznym prawem jazdy
    czesciej wpada na cos od octavii diesel w rekach matki dwojki dzieci.

    Zgadnij, ktory system jest sprawiedliwszy i ktory ogranicza ilosc osobnikow
    bez doswiadczenia i wyobrazni w zdezelowanych BMW z duzym silnikiem?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-03-09 16:31:50
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > dawno nie miałem okazji korzystać i niech tak pozostanie :)

    Obyś nie musiał sie przekonywać, 2tyg wstecz białoruski tir zepchną mnie z
    drogi na drzewo, a wczoraj mpk którym jechałem zderzył sie z tirem na
    skrzyżowaniu... i chociazby weź piechotą zacznij chodzić... Fatum krwa!

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 45. Data: 2010-03-09 16:31:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message

    > Bo to jest przymusowe zabezpieczenie interesów ubezpieczalni, budżetu,
    > poszkodowanych.
    > W mniej więcej tej kolejności.
    > Śmieszne jest to, że zakłada się rzekomą odpowiedzialność cywilną pojazdu
    > mechanicznego, bo ubezpiecza się pojazdy, nie kierowców.

    Znasz kraj, gdzie ubezpiecza sie kierowcow?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-03-09 16:36:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > drogi na drzewo, a wczoraj mpk którym jechałem zderzył sie z tirem na
    > skrzyżowaniu... i chociazby weź piechotą zacznij chodzić... Fatum krwa!

    2 tygodnie? Znam przypadek, gdzie komus na skrzyzowaniu zajechal droge
    skrecajacy akurat pracownik jednej z rzadowych organizacji, z ktorymi szary
    obywatel woli nie miec do czynienia. Wzietym bez zgody przelozonych
    samochodem odwozil zone, ktora na skutek tego spedzila kilka tygodni w
    szpitalu.

    Sprawa sadowa ciagnela sie przez 1.5 roku, po czym w koncu orzeknieto
    bezspornie wine tego osobnika. Poszkodowany oczywiscie dostal z
    ubezpieczalni tyle (po kolejnych tygodniach walki z pomoca rzeczoznawcow),
    ze i tak nie wystarczy mu na taki samochod i w takim stanie, jaki rozbil.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-03-09 16:39:38
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ubezpieczalni tyle (po kolejnych tygodniach walki z pomoca
    > rzeczoznawcow), ze i tak nie wystarczy mu na taki samochod i w takim

    Nie nie nie. Nie chodzi mi tu o wypłatę ubezpieczenia, tylko o 2wypadki w
    ciągu 2 tygodni, jakbym piechotą zaczą chodzić to rowerzysta na chodniku by
    mnie rozjechał...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 48. Data: 2010-03-09 16:41:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znasz kraj, gdzie ubezpiecza sie kierowcow?

    Anglia ?

    Co do zasady, to u nas chyba jednak wiecej sensu ma ubezpieczenie
    pojazdu, aczkolwiek mozna by dopuscic warianty ..

    J.

  • 49. Data: 2010-03-09 16:42:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > ciągu 2 tygodni, jakbym piechotą zaczą chodzić to rowerzysta na chodniku

    A to zle zrozumialem, myslalem ze od dwoch tygodni czekasz co sie stanie.

    Na pocieszenie, pewnie statystycznie masz teraz kilka lat spokoju.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-03-09 16:45:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał

    > Anglia ?

    Ubezpiecza sie samochod z przypisanymi konkretnymi kierowcami. Sam kierowca
    nie moze sobie wsiasc do dowolnego nieubezpieczonego samochodu i jechac.
    Polisy AC czesto pozwalaja prowadzic inne samochody, masz wtedy OC ale pod
    warunkiem, ze samochod jest ubezpieczony razem z jego wlascicielem.

    Pozdrawiam
    Kamil