  • 181. Data: 2010-03-10 17:17:38
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Czy będzie to interes, czy nie, to już jest sprawa ubezpieczonego. Może
    > to będzie kilkanaście %, może kilkadziesiąt. Dla kogoś, czyj samochód stoi
    > cały rok w garażu może to być opłacalne. Nie widzę powodu, aby pozwolić
    > decydować o tym zainteresowanym stronom.

    Ja jednak myślę, że kluczowe jest ubezpieczanie się a nie przedmiotu jaki
    posiada się

  • 182. Data: 2010-03-10 17:25:04
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm>

    > Bo doprawdy mamy za mało korków

    Umiesz jeździć dwoma samochodami w tym samym momencie (by te korko
    powodować) ?

    > i nadmiar miejsc do parkowania.

    Zapłaciłeś za swoje miejsce do parkowania ?

  • 183. Data: 2010-03-10 17:26:52
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com>

    > Nie brak znizki tylko ew. odebranie czesci znizki i nie wszyscy
    > ubezpieczyciele to stosuja. Teraz utrata znizki to zaden problem. Sa
    > tez promocje w stylu dopalc 25 zl i nie stracisz znizek.

    Chcialbym zobaczyc takie oferty

  • 184. Data: 2010-03-10 17:35:45
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com>

    > Nie mialem w zyciu zadnej stluczki/wypadku ze swojej winy ale ja tam
    > mam na utrzymaniu siebie i swoja rodzine, nie zaryzykuje placenia
    > komus renty do konca zycia czy odszkodowania/zadoscuczynienia jak
    > (odpukac) kiedys bede mial pecha i spowoduje wypadek. Przeciez mozna
    > sobie kompletnie zycie zmarnowac placac ze swojej kieszeni wszelkie
    > koszty po wypadku, ktory przeciez powoduje sie nieumyslnie.

    Ale Ty glupoty gadasz. Przeciez równie dobrze mozesz kogos nieumyslnie zabic
    na drodze i twoje ubezpieczenie nic mu juz nie da.

  • 185. Data: 2010-03-10 17:39:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-09 23:37, niusy.pl pisze:

    > No ale zrozum, te firmy NIE wypłacają takich odszkodowań.

    Ale _mogą_ i w razie zdarzenia _muszą_ mieć pokrycie na taką kwotę.
    Dlatego ewentualna kaucja musiałaby być równa tej kwocie.

    --
    spp

  • 186. Data: 2010-03-10 17:43:19
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Tak.

    > Na początek: niszczenie nawierzchni.

    No i jeszcze: lasowanie twojego mózgu na myśl o tym

  • 187. Data: 2010-03-10 17:45:34
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    To sa statystyki, te same wedlug ktorych mlodzi powoduja wiecej wypadkow i
    placa wyzsze skladki.
    --
    Gdzie te statystyki ?

  • 188. Data: 2010-03-10 17:53:10
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Ubezpiczenie OC i od kradziezy. BMW 323i z 1999 roku z dodanym spoilerem i
    > zmienionym wydechem (modyfikacje tez podnosza skladke), ...
    >
    > --
    >
    > No to rzeczywiście idealny ROTFL

    Co w tym ROTFLowego?
    --
    Wszystko

    Ktos oblepiajacy sobie samochod spojlerami z tesco i
    wydechem z rynny nie robi tego, zeby jezdzic spokojnie.
    --
    Pierdoły

  • 189. Data: 2010-03-10 17:55:47
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    Glowa nie ma nic do rzeczy, tu chodzi o statystyki. Zaloze 20-calowe gangsta
    felgi - wieksza szansa, ze ktos je ukradnie - skladka rosnie.
    --
    Jak pojedzie bez tych ukradzionych felg ???

    >Zrobie chipa +30KM - chce jezdzic szybciej - skladka rosnie.

    pierdoły do kwadratu

  • 190. Data: 2010-03-10 18:27:18
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Ale _mogą_ i w razie zdarzenia _muszą_ mieć pokrycie na taką kwotę.

    Więc Ci się pytam dlaczego TAKIEJ ?!

    > Dlatego ewentualna kaucja musiałaby być równa tej kwocie.

    Ale dlaczego TEJ ?!