  • 111. Data: 2010-03-10 09:28:00
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:hn7k9a$1gj$1@news.onet.pl...

    > To już jest prywatna sprawa ubezpieczyciela. Jest oczywiste, że to
    > ryzyko wkalkuluje w składkę.

    wiec defakto, z duzmy prawdopodobienstwem mozemy zalozyc, ze zyskamy pozorna
    swobode zawierania umow, kosztem dostania w dupe na cenach ubezpieczen

  • 112. Data: 2010-03-10 09:29:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > swoba umow, swoboda umow, ale robisz calkowicie bledne zalozenie, ze
    > ubezpieczany jest rozsadny i wyplacalny, a tymczasem ide o zaklad, ze
    > wiekszosc tych co wybierze niska skladke bedzie niewyplacalnych, lub
    > nawet jesli wprowadzimy jakies skuteczne mechaznizmy weryfikacji
    > wyplacalnosci, moze stac sie niewyplacalnymi po duzej szkodzie

    I co z tego? Odszkodowanie wypłaca TU.

    A o weryfikację kandydatów do takiej formy ubezpieczenia tudzież
    późniejsze ściąganie z nich regresem, to ty się już za TU nie martw.

  • 113. Data: 2010-03-10 09:31:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Przykladowe wyliczenia dla zainteresowanych tematem, porownanie w tej
    > samej firmie ubezp. dla zmyslonych kierowcow:
    >
    > Ubezpiczenie OC i od kradziezy. BMW 323i z 1999 roku z dodanym
    > spoilerem i zmienionym wydechem (modyfikacje tez podnosza skladke),
    > deklarowana wartosc ?3000, do 16.000km rocznie.
    >
    > Kierowcy:
    >
    > 19-letni student, prawo jazdy niecaly rok - ?5.949 rocznie
    > 30-letni nauczyciel, prawo jazdy 10 lat - ?1.246 rocznie
    >
    > ten sam 30-letni nauczyciel z 5 latami znizek - ?661 rocznie.

    Masakra, 6 tysięcy funtów ;-)

    A ile zapłaci ubezpieczenia taki 19-letni student jeśli samochodem
    będzie ta przysłowiowa corsa?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 114. Data: 2010-03-10 09:42:24
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ile wtedy zaczniesz płacić, bez zniżki za bezszkodową ?

    Niby dlaczego bez zniżki?
    Za jedną stłuczkę tracisz zwykle 10-20% zniżki na rok-dwa.

  • 115. Data: 2010-03-10 09:56:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Bydlę pisze:

    > To, że od odpowiedzialności CYWILNEJ ubezpiecza się PRZEDMIOT.

    > Mieszkania nie ubezpieczasz od odpowiedzialności CYWILNEJ.

    Ależ dokładnie tak samo.

    TU przejmuje część odpowiedzialności za szkody, które mogą powstać
    "za pomocą" samochodu czy mieszkania, niezależnie od tego przez kogo
    są one spowodowane. Cóż w tym smiesznego?

  • 116. Data: 2010-03-10 10:02:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hn7oq5$2n5o$2@news2.ipartners.pl...

    > A o weryfikację kandydatów do takiej formy ubezpieczenia tudzież
    > późniejsze ściąganie z nich regresem, to ty się już za TU nie martw.

    pewnie, tylko potem wszyscy beda plakac ze stawki za oc poszybowaly np 2
    razy w gore, no ale czego sie nie robi dla "wolnosci" ;)

  • 117. Data: 2010-03-10 10:12:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 09:49:22 +0100, Mario napisał(a):

    > bo żyjemy w chorym kraju gdzie większość rodzin ma jeden samochód i
    > kilku driverów/userów a nie na odwrót gdzie ktoś ma kilka samochodów.
    > Ja bym wolał to drugie.

    Bo doprawdy mamy za mało korków i nadmiar miejsc do parkowania.

    --
    marcin

  • 118. Data: 2010-03-10 10:31:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > pewnie, tylko potem wszyscy beda plakac ze stawki za oc poszybowaly np 2
    > razy w gore, no ale czego sie nie robi dla "wolnosci" ;)

    Jak mogą poszybować stawki OC od tego, że ubezpieczyciel zyska prawo
    regresu do sprawcy???

    --
    Liwiusz

  • 119. Data: 2010-03-10 10:41:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > a dlaczego nie?
    >
    > takich samych szkod mozesz narobic jadac maluchm jak 6 litrowa corvetta

    A ilu jest dzidkow kupujacych 1.6TDI z mysla (popale gumy na parkingu), a
    ilu takich kupuje nastoletnie BMW?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 120. Data: 2010-03-10 10:42:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message

> [...]
    > Ubezpiczenie OC i od kradziezy. BMW 323i z 1999 roku z dodanym spoilerem i
    > zmienionym wydechem (modyfikacje tez podnosza skladke), ...

    Co w tym ROTFLowego? Ktos oblepiajacy sobie samochod spojlerami z tesco i
    wydechem z rynny nie robi tego, zeby jezdzic spokojnie.

    Pozdrawiam
    Kamil