  • 11. Data: 2009-12-05 12:42:43
    Temat: Re: tytu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KAi pisze:

    > NIe jestem właścicielem konta - jest jakiś paragraf, gdzie jest napisane "że
    > zajmujemy konto jak leci patrząc tylko na adres, który jest zamieszany w
    > sprawie?" Qrwa jakaś paranoja...

    Aaargh... Czytaj uważniej!

    Wysyłają zajęcia do banków "jak leci" - i jak w jakimś banku trafi się
    konto tej właśnie osoby, która wisi kasę - bank zajmuje środki na tym
    koncie.

    Zajęcie "działa" nawet jak w chwili zajęcia nie miałeś konta, a
    założyłeś np. dzień później. Bank póki co tylko poinformował, że jak
    teraz założysz u nich konto i trafią tam jakieś środki, to je capnie.

    Jeśli zaś faktycznie czyjeś konto zostało zajęte, to będzie to pomyłka
    banku i pretensje należy mieć do nich.

  • 12. Data: 2009-12-05 17:03:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KAi wrote:

    > No tak ale czy ja z kolei nie mogę " jak leci" przypierd***ć im przy
    > wszystkich pracownikach za to, że zajeli konto kogoś tam - jak dla mnie to
    > bym zrobił zadymę za to, że potrzebna była kasa pilnie a nie mógł ktoś jej
    > wypłacic bo jakiś zbaraniały łeb dokonał skuchy...

    a co cie obchodzi ktoś inny.

    > NIe jestem właścicielem konta -

    no to co sie martwisz.

    ustaw sobie kodowanie, bo mi sie nie chce towich krzaczków poprawiac.

  • 13. Data: 2009-12-07 02:06:18
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    > Żenada to nie płacenie mandatu.

    @2009 Johnson - Poważnie??? nagadałeś się? merytorycznie fest!!!!
    Gratuluję...

  • 14. Data: 2009-12-07 02:39:30
    Temat: Re: tytuł wykonawczy (mandat karny)
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    Panowie... tak już do wszystkich

    Nie wiem czy zajeli konto moich rodziców (a jest takie podejrzenie) bo jest
    weekand i nie mam możliwości sprawdzić czy je zajęli czy nie...
    ale fakt jest taki, że w piśmie zajebistym jest wskazaany bank, z którym ja
    nie mam nic wspolnego (nie mam ani roru, ani rachunku bieżącego), a z racji,
    że prowadzę działalność gospodarczą liczy się tylko i wyłącznie konto
    firmowe (czytaj rachunek bieżący podany w US za pośrednictwem NIP), z
    którego mogą sobie sciągać należności - z innego nie maja prawa i
    mozliwosci.

    Idąc dalej...

    W pismie jest napisane, że bank ma przekazac z niby mojego konta (nie ma
    podanego żadnego numeru, tylko oddział, z którym nie mam nic wspolnego
    kompletnie) kwotę 212 PLN na wskazane konto US. Bank nie MOŻE wysyłać kasy z
    konta, którego nie jestem właścicielem... Qrwa dla mie jest to proste jak
    drut.
    I jeżeli zablokowali konto rodziców (bo adres się zgada i nazwisko taty, bo
    blokuja "jak leci" w co nie chce mi się jednak wierzyć) to bedą mieli lekko
    przejebane.

    MOGĄ TYLKO ZABLOKOWAĆ MONETE Z MOJEGO KONTA, KTÓREGO JESTEM WŁASCICIELEM -
    KONTA FIRMOWEGO. Jezeli bym nie prowadził działalnosci, a pracowałbym u
    ciecia, wjechaliby do ciecia i kazali wypłacic 212 pln pensji mniej...

    Reasumując:

    Bank BOŚ nie ma klienta o moim nazwisku i danych NIP, Regon, Pesel i całe
    pismo mozna wsadzic sobie w dupe. Bank BOŚ powininen wysłac info do US, ze
    nie ma takiego klienta i nie moze wysyłac/zablokowac zadnych pieniedzy, bo
    nie ma takiej mozliwosci. - US ma za zadanie znalezc konto, ktorego jestem
    wlscicielem (konto firmowe podane w NIP - qrwa jakie to jest przecież
    proste - maja to podane przeze mnie w deklaracji NIP!!!!!!! - i tam
    zabezpieczyc należności)

    A ja mam to wszystko w dupie i płacę 212 PLN na wskazane w pismie konto US -
    mam dowod wplaty wraz z numerem tytułu wykonawczego i tak koncze
    temat...zeby badziewiarzom z US ułatwic prace...

    generalnie LOL.....

    dzieki wszystkim za wszystkie sugestie...

    Pozdr

  • 15. Data: 2009-12-07 03:40:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KAi wrote:
    > Panowie... tak ju? do wszystkich
    >
    > Nie wiem czy zajeli konto moich rodziców (a jest takie podejrzenie) bo jest
    > weekand i nie mam mo?liwo?ci sprawdziae czy je zajeli czy nie...

    no to po co siejesz panike.
    wróć jak już bedziesz wiedział.
    dobranoc.

  • 16. Data: 2009-12-07 05:14:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    KAi pisze:

    > MOGĄ TYLKO ZABLOKOWAĆ MONETE Z MOJEGO KONTA, KTÓREGO JESTEM WŁASCICIELEM -
    > KONTA FIRMOWEGO.

    Możesz napisać dlaczego jesteś wyjątkiem?

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-12-07 05:47:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Żenada to nie płacenie mandatu.

    A dlaczego? Pobożne życzenia? ;)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-12-07 06:46:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A dlaczego?

    Bo takie mam wewnętrzne przekonanie.

    --
    @2009 Johnson

  • 19. Data: 2009-12-07 06:50:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A dlaczego?

    Bo takie mam wewnętrzne przekonanie.
    W tym momencie mówimy przecież o ocenach (moralnych?) takiego a nie
    innego zachowania.
    najbardziej pasuje mi tutaj do autora wątku to:

    "WIDZISZ DRZAZGĘ W OKU BLIŹNIEGO SWEGO, A NIE WIDZISZ KŁODY W OKU SWOIM"

    --
    @2009 Johnson

  • 20. Data: 2009-12-07 08:47:00
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    > Możesz napisać dlaczego jesteś wyjątkiem?
    >
    > --
    > spp

    Nie wiem dlaczego jestem wyjątkiem, ale dla mnie to jest logiczne - tak
    jakby zablokowali kasę na Twoim koncie za mój mandat... bo ktoś dał
    skuchę... wyobrazasz sobie, że bank zobaczył - o jest blokada i nakaz wpłaty
    za mandat jakiegoś kolesia - *uj, ze go nie mamy jako klienta, ale co tam
    kasę i tak przelejemy z konta jakiegoś jelenia, który przez pomyłkę padł
    ofiarą niekompetencji US... ?

    Co TY na to? :) dajesz kasę? zgadzasz się?

    W sumie nie wiem jak to się skonczy, ale osobisice wpłacam kasę za mandat na
    wskazane w "wykonawczym" (bo i tak trzeba go zapłacic i nie ma od tego
    odwrotu - to tez jest logiczne - ale zapytałem dlaczego i co się dzieje w
    takiej sytuacji, kiedy zablokują środki na koncie zupełnie innej osoby
    przez pomyłkę)

    Pozdrowienia