-
11. Data: 2005-07-09 15:33:13
Temat: Re: trzykrotna naprawa i co dalej...?
Od: "szlovak" <B...@o...pl>
ds napisał(a):
>
> Użytkownik "yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:damvse$ft6$1@inews.gazeta.pl...
> >> Nie zgadujcie, bo nie zgadniecie,
> >> a ja nie moge zdradzic, bo mam nadzieje na polubowne zalatwienie
> sprawy z >> dystrybutorem, wiec nie bede robic antyreklamy
> producentowi.
> >
> > Szkoda, bo to mogloby pomoc. Nie tylko Tobie.
>
> Pomoc w czym ?
> Nie zdolalam znalezc w sieci zadnego podobnego przypadku
> opisywanego przez kogokolwiek.
> Tak wiec po co mam psuc dobre imie producenta, czy dystrybutora,
> moze zwyczajnie mam pecha i tylko moj egzemplarz jest jaki jest ?
>
> Pozdrawiam
> ds
nie masz co chronić tej marki. pekanie obudów jest nagminne w
przeróżnych markach. Nia ma mowy o tym żeby poprostu nie pękła.
Musieliby wymienić na inny model, najlpiej jakiś sprawdzony. Z tego co
wiem to np IBM ma solidne zawiasy, nie zamocowane tylko przy brzegu
tylko na całą prawie długość matrycy. To o matrycy, bo to najczęściej
pęka, a widziałem to w:
Asususie
Acerze
A co do dochodzenia praw to nie wiem czy czasem nie moga powiedziec że
to nie zmienia funkcjonalności i że nie muszą wymieniać. O ile nie
zmienia funkcjonalności.
A co do zgadywania to na 99% nie masz IBMa :-)
--
Pozdrawiam
Adam