  • 11. Data: 2005-07-09 15:33:13
    Temat: Re: trzykrotna naprawa i co dalej...?
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    ds napisał(a):

    > Użytkownik "yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    > sprawy z >> dystrybutorem, wiec nie bede robic antyreklamy
    > producentowi.

    > Pomoc w czym ?
    > Nie zdolalam znalezc w sieci zadnego podobnego przypadku
    > opisywanego przez kogokolwiek.
    > Tak wiec po co mam psuc dobre imie producenta, czy dystrybutora,
    > moze zwyczajnie mam pecha i tylko moj egzemplarz jest jaki jest ?
    >
    > Pozdrawiam
    > ds

    nie masz co chronić tej marki. pekanie obudów jest nagminne w
    przeróżnych markach. Nia ma mowy o tym żeby poprostu nie pękła.
    Musieliby wymienić na inny model, najlpiej jakiś sprawdzony. Z tego co
    wiem to np IBM ma solidne zawiasy, nie zamocowane tylko przy brzegu
    tylko na całą prawie długość matrycy. To o matrycy, bo to najczęściej
    pęka, a widziałem to w:

    Asususie
    Acerze

    A co do dochodzenia praw to nie wiem czy czasem nie moga powiedziec że
    to nie zmienia funkcjonalności i że nie muszą wymieniać. O ile nie
    zmienia funkcjonalności.

    A co do zgadywania to na 99% nie masz IBMa :-)

    Adam