  • 11. Data: 2014-02-10 16:25:31
    Temat: Re: trzeba mieć pozwolenie na maczetę?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czego mam sie domyslic?
    > Ze jak zaczniesz udawac, ze polujesz na ludzi z dokladna replika broni to
    > nie zareaguja tak jakbys mial bron?
    Do poczytania i przemyślenia.
    http://gadzetomania.pl/2012/07/27/nie-masz-jak-sie-b
    ronic-wydrukuj-sobie-m16
    W świetle obowiązujących przepisów prawnych możesz być legalnym posiadaczem
    zabawki - broni, w pełni sprawnej do okaleczenia lub zabicia.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 12. Data: 2014-02-10 21:50:57
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.02.2014 16:25, WOJO wrote:
> [...]
    >
    > W świetle obowiązujących przepisów prawnych możesz być legalnym
    > posiadaczem zabawki - broni, w pełni sprawnej do okaleczenia lub zabicia.

    Tak samo, jak mozesz pisiadac kolekcje nozy, toporow i innych narzedzi
    sprawnych do okaleczenia lub zabicia.

    Jednak jak wyjdziesz na ulice i zaczniesz polowac, chcac kogos okaleczyc
    lub zabic - to cie spacyfikuja.

    Nie wiem o co Ci chodzi w dyskusji?

    Mozna miec maczete. Legalnie. Ale jak ja wyjmiesz i zaczniesz komus
    grozic okaleczeniem lub smiercia - to zostaniesz spacyfikowany.

    I nie za "posiadanie maczety" ale za "/probe/ okaleczenia lub zabicia".

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l