  • 81. Data: 2014-01-17 14:59:59
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 14:55:37 +0100 osobnik zwany Bartłomiej
    Kacprzak napisał:

    > Ale to jest szczególny przypadek.
    > Można powiedzieć, że konieczne jest działanie zapobiegające kolejnej
    > zbrodni.
    > Możesz podać przykład jak umieścić Trynkiewicza w odosobnieniu?
    > Zakładamy, że jak wyjdzie to znów kogoś skrzywdzi dla uproszczenia.

    jak skrzywdzi to się go normalnie aresztuje i spróbuje skazać.
    Nie znam szczegółów co z przymusowym leczeniem psychiatrycznym. Ale nawet
    gdyby się dało to teraz adwokaci to łatwo podważą.

    > A możesz podać?
    > Ze strony Amnesty wykonuje się około 3000 wyroków rocznie. Od 1989 roku
    > to jest 72000 wyroków, 273 osoby zostały uniewinnione. Masz inne dane?

    273 to mało?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2014-01-17 15:01:14
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > nie możesz, bez łamania podstawowych praw, ponownie skazać Trynkiewicza za
    > to za co już odsiedział. Można i należy zmienić prawo na przyszłość.
    Tu pełna zgoda.

    > A co zrobić? nic. Takie jest ryzyko. Podobnie jak istnieje ryzyko, że
    > trynkiewiczów w społeczeństwie jeszze kilku jest tylko się na razie nie
    > objawili.
    Ale teraz mówisz o ponoszeniu ryzyka przez niewinnych rodziców.
    Godzisz się na to aby na kogoś wypadło?
    Tu masz wyrźny sygnał: "Wyjdę i znów zabiję"
    O tym, że mamy różnych ludzi w społeczeństwie nie będę dyskutował. :)

    > owszem. Celowo sie nad nim znęca. Przetrzymywanie skazanego przez wiele
    > lat i wyznaczanie daty ekzekucji, odwólywanie jej w ostatniej chwili, jak
    > również zabijanie w powolny sposób, vide wczoraj w USA, to jest
    > szczególne okrucieństwo.
    Oczywiście, ale może konieczne jest dokładniejsze przeprowadzenie
    postępowania dowodowego?
    A co byś powiedział gdyby skazanego zabijać w stanie kiedy jest
    nieprzytomny?
    Bez podawania daty egzekucji?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 83. Data: 2014-01-17 15:02:12
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    wiadomości
    > Wbrew pozorom utrzymanie pojedynczego dodatkowego więźnia nie jest jakoś
    > strasznie kosztowne. Więcej by kosztowało organizowanie na nowo
    > barbarzyńskiego rytuału egzekucji.
    Wbrew pozorom, nie jest to wcale tanie.
    I płacisz za to również Ty.
    I ja, i Masti i każdy inny.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 84. Data: 2014-01-17 15:04:12
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    wiadomości news:lbbc8c$5a2$1@node2.news.atman.pl...

    > Płacę z własnej - to m.in. moje podatki.

    > Wieszanie nie przejdzie. A nawet jeśli, trzeba zatrudnić kata (używanego
    > raz na dekadę), zbudować szafot, zmiana prawa, procedury, ochrona przed
    > protestami... To wszystko kosztuje. Pamiętaj że produkcja jednostkowa jest
    > znacznie droższa od hurtowej.

    E tam. Wystarczy po prostu oddać go rodzinie/rodzinom ofiar. Pokryją
    wszystkie koszty i z przyjemnnością zapłacą VAT.

    Zresztą, finansową kwestię moratorium powinno się załatwić jednym dodatkowym
    polem na formularzu PIT:
    "Przekazuję niniejszym DODATKOWE [ ] procent mojego dochodu na utrzymanie
    skazanych na karę śmierci, której wykonywanie jest niemoralne i budzi moją
    odrazę".

    --
    Mariola

  • 85. Data: 2014-01-17 15:18:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 15:02:12 +0100 osobnik zwany Bartłomiej
    Kacprzak napisał:

    > w wiadomości
    > Wbrew pozorom, nie jest to wcale tanie. I płacisz za to również Ty.
    > I ja, i Masti i każdy inny.

    wolę płacić niż miec na sumieniu mord

  • 86. Data: 2014-01-17 15:19:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 15:04:12 +0100 osobnik zwany Mariola Sryż
    napisał:

    > E tam. Wystarczy po prostu oddać go rodzinie/rodzinom ofiar. Pokryją
    > wszystkie koszty i z przyjemnnością zapłacą VAT.

    i wychodzi prymitywizm

  • 87. Data: 2014-01-17 15:25:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 15:01:14 +0100 osobnik zwany Bartłomiej
    Kacprzak napisał:

    > Tu pełna zgoda.

    > Ale teraz mówisz o ponoszeniu ryzyka przez niewinnych rodziców. Godzisz
    > się na to aby na kogoś wypadło? Tu masz wyrźny sygnał: "Wyjdę i znów
    > zabiję"

    tak. życie jest ryzykowne

    >O tym, że mamy różnych ludzi w społeczeństwie nie będę
    > dyskutował. :)

    > Oczywiście, ale może konieczne jest dokładniejsze przeprowadzenie
    > postępowania dowodowego?

    prawo amerykańskie wyraźnie mówi, że do skazania na KŚ trzeba udowodnić
    "beyond reasonable doubt". I mimo to są popełniane błędy.

    > A co byś powiedział gdyby skazanego zabijać w stanie kiedy jest
    > nieprzytomny?
    > Bez podawania daty egzekucji?

    a po co w ogóle zabijać?

  • 88. Data: 2014-01-17 15:28:20
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    > i wychodzi prymitywizm

    Mylisz prymitywizm z pragmatyzmem. To pewnie przez to twoje wyrafinowanie.

    Swoja drogą, zobaczymy jak będziesz się wymądrzał, gdy taki skurwiel
    zamorduje kgoś z twojej rodziny.

    --
    Mariola

  • 89. Data: 2014-01-17 15:35:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 14:57, Mariola Sryż pisze:
    > w wiadomości news:lbba0f$icp$1@node1.news.atman.pl...

    > Pomijając kwestię moralne (czy wolno/nie wolno mścić się mordując itp.)
    > zapominacie panowie o jednej rzeczy - kara śmierci funcjonowała przez
    > tysiące lat cywilizacji.

    Podobnie jak niewolnictwo. Koniec argumentu.

    [ciach]

> [...]
    > element zemsty - owszem, to wszystko SĄ mocne argumenty. Niestety, dość
    > poważnie osłabione przez fakt, że najgłośniej po ich stronie opowiadają
    > się wątpliwego autoramentu lewackie kurwy, które same w wielu wypadkach
    > lub we wcześniejszym pokoleniu powinny były zostać osądzone i skazane na
    > tę karę (nie za przynależność do PZPR - ale np. za współpracę z obcym
    > wywiadem, działanie wbrew polskiej racji stanu, a przede wszystkim za
    > zbrodnie komunistyczne). Samo moratorium zostało wprowadzone wyłącznie
    > jako zabezpieczenie bezkarności dla komuchów/esbecji.

    Idź przywitać się z Macierewiczem. Pod brzozą smoleńską.

    [ciach]

    Sprawił.

  • 90. Data: 2014-01-17 15:37:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 15:01, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Ale teraz mówisz o ponoszeniu ryzyka przez niewinnych rodziców.
    > Godzisz się na to aby na kogoś wypadło?
    > Tu masz wyrźny sygnał: "Wyjdę i znów zabiję"

    To jak będzie próbował będziesz mógł go zabić w obronie koniecznej.