  • 211. Data: 2014-01-28 08:51:58
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2014 08:23, naziolska kurwa Mariola Sracz pisze:

    [ciach bełkot naziolskiej blachary]

    Nie zamierzam z tobą dyskutować - będziesz się, szmato, za swoje
    pomówienia tłumaczyć przed sądem.

    Oczywiście adresu do korespondencji nie podasz, bo takie kurwy jak ty,
    bez krzyny honoru, będą się przed wymiarem sprawiedliwości ukrywać i
    będę musiał znowu fatygować nieszczęsną prokuraturę... ech, i znowu
    potrwa to z rok lub półtora...

  • 212. Data: 2014-02-02 19:50:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-22 11:56, charwel(Oo)==::: pisze:

    > Jeżeli dla niego nic nie jest warte życie jego dwóch ofiar, to dla mnie
    > życie tego mordercy również nie jest warte złamanego grosza.

    Ale o co biega? O zemstę? W takim razie zabijmy też jego dziecko i żonę.
    Jak mścić się to mścić się.

    > Słuchaj. Nie życzę sobie inwektyw pod moim adresem, a emotkę sobie
    > podaruj. Nie rozmawiasz z dzieckiem.

    Wiesz, ja sobie nie życzę wielu rzeczy, ale rzeczywistość jakoś nie chce
    się do tego dostosować.

    Na głupi zasłużyłeś sobie za samo słowo lewackie, które uwielbiane jest
    ostatnio przez ortodoksyjny rdzeń gimbazy, lofciającej korwina chociaż,
    nigdy nie przyjrzeli się jego poglądom. Użycie tego słowa jest prawie że
    głośnym stwierdzeniem "jestem idiotom" (pisownia zamierzona) i świadczy
    o człowieku tak samo jak używanie bynajmniej zamiast przynajmniej.
    Ogólnie "artykułujący antylewacy" to dla mnie poziom hipsterów i wegan.

    Niemniej czytając Twoje poglądy z tego wątku, zdecydowanie w moich
    oczach nie walczysz z łatką jaką sobie przypiąłeś używaniem "lewaka".

    > A "sprawiedliwość", która jest
    > przyjęta w naszym systemie (zresztą i tak nie respektowana), nie ma nic
    > wspólnego z zadośćuczynieniem ofiarom lub ich rodzinom. To tylko takie
    > zamiatanie pod dywan.

    Jak byś chciał zadośćuczynić rodzinie ofiar morderstwa?

  • 213. Data: 2014-02-02 22:44:12
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > I dalej brniesz w pierdolenie, bezmógi bucu.

    ale z was wieśniaki

  • 214. Data: 2014-02-03 09:28:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja *wyłącznie* w sprawie formalnej:

    On Sun, 2 Feb 2014, PlaMa wrote:

    [...]
    > ostatnio przez ortodoksyjny rdzeń gimbazy,
    > lofciającej korwina chociaż, nigdy nie przyjrzeli się jego poglądom.

    Czytanie Stokrotki rzuciło Ci się na interpunkcję ;)
    (chwilę usiłowałem rozgryźć o co chodzi)

    pzdr, Gotfryd

  • 215. Data: 2014-02-03 09:39:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Feb 2014, PlaMa wrote:

    > Jak byś chciał zadośćuczynić rodzinie ofiar morderstwa?

    To nie tak prosto.
    Idzie nie tylko o zadośćuczynienie i nie tylko o karę.
    Idzie również o to, aby *łącznie* nie opłacało się dobić poszkodowanego.
    Bez względu na to, czy czyn był umyślny czy nieumyślny.
    Nigdy.

    Na chwilę oderwę trochę od wątku.
    "Za socjalizmu" były stosowane m.in. w górnictwie swoiste "kary umowne"
    za wypadek śmiertelny - kary dla zakładu pracy, rodzina nic z tego nie
    miała, dla jasności. Niemniej były to kary wysokie, AFAIR w okolicach
    górnych wygranych w totka (to celem uwzględnienie inflacji).

    I teraz wracając do kwestii bieżących: przyjęcie zasady "odszkodowanie
    za śmierć nie może być niższe od najwyższego odszkodowania dla kogoś
    kto przeżył" rozwikłuje jeden z elementów "bezpieczeństwa ofiary":
    to co napisałem wyżej, że nie opłaca się jej dobić.
    Dziś... cóż. Polecam przemyśleniu.

    pzdr, Gotfryd

  • 216. Data: 2014-02-03 21:35:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > [...]
    > Czytanie Stokrotki rzuciło Ci się na interpunkcję ;)
    > (chwilę usiłowałem rozgryźć o co chodzi)

    Jestem całkiem pewien, że autor miał coś na myśli :P

  • 217. Data: 2014-02-03 21:58:06
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-02-03 21:35, obywatel PlaMa uprzejmie donosi:

    > Jestem całkiem pewien, że autor miał coś na myśli :P

    Przestawić wystarczy wyrazów szyk w zdaniu i można pogubić się.

  • 218. Data: 2014-02-05 08:13:02
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Mariola Sryż" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Błehehehehehe - towarzysz Lawa ;-)

    Po ch.... wywlekasz to ścierwo innym z KF-a?

  • 219. Data: 2014-02-17 13:34:02
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

    wiadomości news:lc7nj3$l3a$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > krzyny honoru, będą się przed wymiarem sprawiedliwości ukrywać i będę
    > musiał znowu fatygować nieszczęsną prokuraturę... ech, i znowu potrwa to z

    Ale warto poczekać, żeby zobaczyć twoją stalinowską mordę ze łzami. Tak, to
    ty zacząłeś od "faszystowskiej kurwy" i właśnie za to bekniesz.

    --
    Mariola

  • 220. Data: 2014-02-17 13:46:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.02.2014 13:34, Mariola Sryż pisze:
    > w wiadomości news:lc7nj3$l3a$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale warto poczekać, żeby zobaczyć twoją stalinowską mordę ze łzami. Tak,
    > to ty zacząłeś od "faszystowskiej kurwy" i właśnie za to bekniesz.

    To podaj adres - szybko będziemy mieć to z głowy.