  • 151. Data: 2014-01-18 19:35:27
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-17 14:31, Wiesiaczek pisze:
    > Trzeba było zmieniać ustrój?
    > Teraz mordy w kubeł i cisza nad tą trumną.

    w sensie prawnym nic sie nie zmieniło. Dlatego przejscie miedzy
    systemami było dosc łatwe: szkielet legalistyczny był w PRL skrojony na
    demokrację. Wystraczyło wyjąć trzy zapałki by cały stos runął: zakłady
    panstwowe mogły zbankrutować (to juz chciał wprowadzić Jaruzelski ale
    doły partyjne zablokowały reformę), likwidacja cenzury i wolne wybory.
    Jak sie dobrze przyjrzecz porozumieniom okraglego stołu, to strona
    rzadowa zgodziła sie na wyjecie tylko 1. zapałki.

    --
    @foe_pl

  • 152. Data: 2014-01-18 23:13:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.01.2014 18:39, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ale to jedyny komunizm jaki istniał jako realny ustrój.

    Ponownie: komunizm to był tylko z nazwy. To był tak samo komunizm jak
    Hitler był pacyfistą (bo przecież domagając się Kraju Sudeckiego gadał
    tylko o pokoju ;) )

    > Bajki opowiadaj komu innemu.

    Nie bajki. Przeczytaj manifest komunistyczny ;)

    Ale w pełni się zgadzam, że realnie tego się nie da wprowadzić poza
    społecznościami mającymi naturalne poczucie silnej wspólnoty (czyli np.
    zgrane rodziny).

    To wymaga sporego rozwoju ludzkiej świadomości w warunkach nowoczesnej
    cywilizacji.

    > Przede wszystkim daje się w nim żyć w miarę wolno i bezpiecznie.

    Ale to półśrodek - mechanizm kontroli cholernie prymitywnej i
    krótkowzrocznej społeczności.

  • 153. Data: 2014-01-18 23:34:38
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-01-16 18:54, hikikomorisan pisze:

    > szkoda slow...

    Rzekomo jest kontrakt na jego głowę, rodziny zamordowanych wynajęły
    jakiegoś kilera.

  • 154. Data: 2014-01-19 08:15:03
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 18.01.2014 18:19, the_foe pisze:

> [...]
    > przez gmin?
    > I tak przypadkiem, wiecznie głodna Francja w mig przescignełą Prusy,
    > Austrię i inne kraje niemieckie po tym jak zamieniła koronowanego
    > darmozjada na ustrój republikański? A Niemcy tylko przypadkowo odzyskali
    > przewagą po tym jak sami wprowadzili system parlamentarny?
    > No i to na pewno totalny przypadek, ze USA zbudowała ultra potęgę stając
    > na głowie by nigdy zaden (tzw) oswiecony król nimi nie rzadził.
    > Południowy sąsiad miał inny pomysł i zaczynał głownie od dyktatorów a
    > nawet cesarzy. I to przypadek ze stopa zycia w Nowym Meksyku jest o

    Popieprzyło Ci się...
    Ja pisałem o rozwoju cywilizacji.

    A Ty porównujesz budowę piramidy do budowy biurowca w centrum.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 155. Data: 2014-01-19 08:15:29
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 18.01.2014 18:40, ALEX Alpha MR pisze:

    > Nie debilku. Podaję kolejne "osiągnięcia" dyktatur.

    > Moje buty mają go więcej niż ty.

    PLONK!

  • 156. Data: 2014-01-19 11:46:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.01.2014 08:15, Wiesiaczek pisze:

    > Popieprzyło Ci się...
    > Ja pisałem o rozwoju cywilizacji.
    >
    > A Ty porównujesz budowę piramidy do budowy biurowca w centrum.

    Tak, bo oczywiście piramida jest bardzie technicznie skomplikowania i
    mająca większe praktyczne zastosowania niż 30-piętrowy biurowiec ;)

  • 157. Data: 2014-01-19 11:49:41
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-19 08:15, Wiesiaczek pisze:
    > Popieprzyło Ci się...
    > Ja pisałem o rozwoju cywilizacji.

    ja tez. Cywilizację do przodu pcha wolny umysł a nie dyktatorzy po
    których zostaje kupa bzdurnych monumentów

    --
    @foe_pl

  • 158. Data: 2014-01-19 11:50:58
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-18 17:21, Shrek pisze:
    > Twoje rozważania są OKDP. Miałyby sens, gdyby Korwin chciała zostać
    > wybrany i miał zamiar wprowadzić swoje postulaty w życie. Tymczasem on
    > gada kontrowersyjne głupoty nie po to żeby zostać prezydentem, a żeby
    > być politycznym celebrytą i bardzo dobrze mu to wychodzi;)

    true.
    Bo kto jest głupcem, ten co głupoty wygłasza, czy ten co je łyka jak
    stary pelikan? ;)

    --
    @foe_pl

  • 159. Data: 2014-01-19 12:53:03
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-01-16 19:02, Stokrotka pisze:
    > Powinien mieć obrożę, może tylko rużniącą się od takiej obowiązującej,
    > żeby miała nie naście metruw promienia, a np 300m, by poszedł do
    > sklepu i na pocztę, no i na komistariat oczywiście.

    A niby dlaczego chcesz nałożyć kolejną karę, skoro jego kara zostanie
    już zakończona?

  • 160. Data: 2014-01-19 12:55:11
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.01.2014 11:49, the_foe pisze:

    > ja tez. Cywilizację do przodu pcha wolny umysł a nie dyktatorzy po
    > których zostaje kupa bzdurnych monumentów

    Chcesz powiedzieć, że obecnie w Polsce rozwija się cywilizacja?
    Gratuluję poczucia humoru :)