  • 1. Data: 2002-07-14 18:21:22
    Temat: trudne pytanie
    Od: "Lukasz" <z...@p...onet.pl>

    witam

    Mam pewien problem z którym mam nadzieję pomogą mi państwo się uporać. Otóż
    dostałem się w tym roku na dwa kierunki studiów: stosunki miedzynarodowe i
    prawo, oba na UMCS w Lublinie. I tu własnie pojawia się problem ponieważ nie
    bardzo wiem co wybrać. Wiem że prawo to w końcu prawo a o stosunkach w sumie
    wiem niewiele, dlatego będę wdzięczny za wszelkie rady (pośpiech wskazany -
    do 17 lipca muszę się określić!!). Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2002-07-14 20:40:00
    Temat: Re: trudne pytanie
    Od: "Wocio" <w...@p...pl>

    Witam

    Cóż wybór jest prosty p r a w o :) Wyższy poziom niż na stosunkach. Miłego
    studiowania!

    Pozdrawiam Piotr
    w...@p...pl

  • 3. Data: 2002-07-15 06:58:56
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    wskazany -
    > do 17 lipca muszę się określić!!). Z góry dziękuję.

    Moze stosunki malzenskie?

    BTW nie weim czy wybralbym prawo .. w koncu co krok to prawnik. Moze
    stosunki beda lepsze ??
    W koncu studia to piekny okres i po co marnowac sobie zycie?

    AJA

  • 4. Data: 2002-07-15 08:08:50
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wskazany -
    > do 17 lipca muszę się określić!!). Z góry dziękuję.

    Ja tem jestem za stosunkami ale w granicach prawa ;)