  • 1. Data: 2003-08-10 12:19:23
    Temat: toto lotek
    Od: "stefan.z" <w...@w...pl>

    witam,

    czy bedac obywatelem innego panstwa mam pelne prawo do wygranej w
    przypadku powodzenia :)

    pzdrw
    w.w.

  • 2. Data: 2003-08-10 13:07:13
    Temat: Re: toto lotek
    Od: Dredd<...@...pl>

    Według mnie co do zasady tak, bo to zwykły obrót cywilny (podobnie
    jak możesz za granicą zrobić zakupy w sklepie) choć zawsze warto
    sprawdzić czy miejscowe prawo nie zawiera tu jakichś nietypowych
    restrykcji.
    PS: Wybierasz się do Włoch? ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-10 13:07:46
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > czy bedac obywatelem innego panstwa mam pelne prawo do wygranej w
    > przypadku powodzenia :)

    czyzby goraczka wloskiej loterii dotarla do nas? ;-)

  • 4. Data: 2003-08-10 19:35:23
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-10 15:07, Dredd napisał(a):

    >PS: Wybierasz się do Włoch? ;)

    Mówili w tv, że Włosi wykonują zakłady dla swoich znajomych zza granicy,
    czyli chyba nie da rady wziąć udziału jako polski obywatel...
    w.

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 5. Data: 2003-08-10 20:05:15
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Mówili w tv, że Włosi wykonują zakłady dla swoich znajomych zza granicy,
    > czyli chyba nie da rady wziąć udziału jako polski obywatel...

    Mówili też, że z przygranicznych rejonów zjeżdżają się rózne auslendery i kupują
    losy, czyli kwitek
    zwany losem decyduje a nie paszport tego co kwitek przyniesie.

    mer

  • 6. Data: 2003-08-10 20:36:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Albo raczej nie opłaca się jechać do Włoch z Polski tylko po to, by puścić
    totka.

  • 7. Data: 2003-08-11 08:28:03
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-10 22:36, Robert Tomasik napisał(a):

    >Albo raczej nie opłaca się jechać do Włoch z Polski tylko po to, by puścić
    >totka.

    Rety, taka nagroda w zasięgu a Tobie żal kilkuset złotych na samolot do
    Rzymu... ;)
    w.

    --
    www.wielkawojna.prv.pl