  • 1. Data: 2024-09-08 08:47:13
    Temat: tortury salcesona
    Od: Shrek <...@w...pl>

    No dobra - nie tortury, ale rzekome poniżanie i odmawianie mu toalety.

    Okazuje się że mówił prawdę - materiały z CCTV się nie znalazły.

    "Pytany o to, jak sąd argumentował brak potrzebnych materiałów,
    powiedział że "jedne organy poinformowały sąd o braku takich materiałów,
    a drugie nie udzieliły odpowiedzi". "Zaczynamy mieć podejrzenie, że w
    ogóle nie ma tam materiałów, które by dowodziły jedną, bądź drugą wersję
    wydarzeń" - mówił mec. Wąsowski."

    https://www.pap.pl/aktualnosci/ksiadz-zalozyciel-fun
    dacji-profeto-w-areszcie-sprawa-okolicznosci-zatrzym
    ania-odroczona

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-09-08 09:27:11
    Temat: Re: tortury salcesona czyli PO-organa ignorują sąd [nie udzielają odpowiedzi]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.09.2024 o 09:20, A. Filip pisze:

    dacji-profeto-w-areszcie-sprawa-okolicznosci-zatrzym
    ania-odroczona

    > Ale czy wystękali _na piśmie_ świętą tradycje awarii monitoringu?

    Bez znaczenia - nie ma a powinno być, znaczy że "państwo" kręci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-09-08 11:36:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.09.2024 o 09:27, Shrek pisze:
    > Bez znaczenia - nie ma a powinno być, znaczy że "państwo" kręci.

    To kręci to już zaczyna być za małe słowo.

    Dziś na podstawie "ktoś komuś coś powiedział" 6 lat temu można KAŻDEMU
    przetrzepać komputery.
    I nic się nie dzieje. Przywracamy praworządność ;-)

    A samokrytyka sędziów kojarzy mi się w humorystycznym kontekście tylko z
    PRLem

    Ale to nie jest śmieszne. Postaw się w sytuacji takiego sędziego którego
    winą jest tylko to że Duda podpisał papier.

    Jak jest prawniczą hieną to mu to wisi i podpisze WSZYSTKO aby dalej
    zarabiać

    Ale normalny, biały, myślący człowiek ma się POKAJAĆ za nie swoje winy...

    Ja bym podziękował

    Pomijam już nawet (o zgrozo) że to wszystko jest BEZPRAWNE.

    Ja pierdolę człowiek się do bezprawia przyzwyczaja ;=)

  • 4. Data: 2024-09-09 15:14:00
    Temat: Re: tortury salcesona
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No dobra - nie tortury, ale rzekome poniżanie i odmawianie mu toalety.

    Czyli tortury.

    --
    Na egzaminie z logiki profesor slucha studenta i slucha.W koncu, po
    jakiejs chwili kladzie się na podlodze.

  • 5. Data: 2024-09-09 16:14:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Sep 2024 13:14:00 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Czyli tortury.

    Znęcanie się.

    Torturować policji wolno :-(

    J.

  • 6. Data: 2024-09-09 22:02:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.09.2024 o 16:14, J.F pisze:

    > Znęcanie się.
    >
    > Torturować policji wolno :-(

    Nie wolno. Jak któryś torturowany wezmie i umrze to wtedy jest to jednak
    przekroczenie uprawnień!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-09-11 09:58:51
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-09 o 22:02, Shrek pisze:

    > Nie wolno. Jak któryś torturowany wezmie i umrze to wtedy jest to jednak
    > przekroczenie uprawnień!

    Wszystko pic na wodę i sztucznie dmuchane.

    cyt.
    Miała otrzymać ponad 66 mln zł, chociaż jej projekt nie spełniał wymogów
    formalnych i merytorycznych

    Tuskowy projekt elektrowni jądrowej spełniał wymogi, kasę przepalono,
    elektrowni ni ma.

    W tym przypadku kasę wydano zgodnie z założeniami i budynek stoi (nie
    rozkradli na walkę demokrację), teraz za Tuska budynek se gnije.

  • 8. Data: 2024-09-13 13:23:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Sep 2024 22:02:40 +0200, Shrek wrote:

    > Nie wolno.

    Tortury w KK są zakazane tylko w dwóch przypakach (118a i 123) !

    > Jak któryś torturowany wezmie i umrze to wtedy jest to jednak
    > przekroczenie uprawnień!

    Policja co prawda, jako organ państwowy, powinna działać na podstawie
    prawa, więc skoro nie ma przepisu pozwalającego torturować, to ...
    przekracza uprawnienia?

    Ale ... wychodzi na to, ze torturowanie policjanta też nie jest
    karalne :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-09-13 17:25:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2024 o 13:23, J.F pisze:

    > Ale ... wychodzi na to, ze torturowanie policjanta też nie jest
    > karalne :-)

    Ba - nawet zatłuczenie go gazrurką nie jest karalne, jak ci nie udowodnią.

    Zanim ktoś się oburzy tak właśnie argumentowano w sprawie stachowiaka.
    Kulson zawsze mógł wziąść i umrzeć. Zdarza się szczególnie w
    kulsonariatach, a kulsony często w kulsonariatach przebywają więc mogą
    tam pecha załapać:P Oburzające - no trochę, z drugiej strony jednak to
    nie ja wymyśliłem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-09-13 17:53:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Sep 2024 17:25:54 +0200, Shrek wrote:

    > Ba - nawet zatłuczenie go gazrurką nie jest karalne, jak ci nie udowodnią.

    Używanie tasera się sie nagrało, więc dowód jest - ale trzeba nazwać
    "znęcanie się", bo "torturowanie" jest przestępstwem tylko w
    niektórych sytuacjach :-)

> [...]
    > kulsonariatach, a kulsony często w kulsonariatach przebywają więc mogą
    > tam pecha załapać:P Oburzające - no trochę, z drugiej strony jednak to

    Jest to jakaś argumentacja, ale trzeba być ostrożnym, żeby nie
    zostawić za dużo śladów, tzn dowodów :-)

    Poza tym z rozbitą głową nie da się stwierdzić ze sam sobie umarł.
    Ale mogł sam sobie rozbić.

    Zaraz ... głowa rozbita niewątpliwie na sekcji będzie, ale przyczyna
    śmierci ... czy nie nie wydolność?
    Bo skąd wiadomo, ze na głowę zmarł?

    J.