  • 11. Data: 2006-04-07 15:27:31
    Temat: Re: torrent a rozpowszechnianie plików
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisali:

    > Bo *tylko* sciagasz. Torrenty z zalozenia sluza do symultanicznej
    > wymiany, czyli i sciagasz, i wysylasz. Wysylanie jest wlasnie lamaniem
    > prawa.

    Nie wysylanie, tylko rozpowszechnianie. Komputer sciagajacego dziala tylko jak
    cache.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 12. Data: 2006-04-07 19:19:54
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:
    > Jest też odpowiedź na drugie. Jeśli używasz programów, które umożliwiają
    > ściaganie _i_ jednocześnie umożliwiają dostęp do Twoich zasobów lub
    > tego, co ściągnąłeś to jest to już bezprawne. Poprostu udostępniasz i
    > tyle. A to, czy ściągasz w międzyczasie to mało istotne.

    Wystarczy w takim razie ustawić max upload rate na 0 i będzie ful legal :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 13. Data: 2006-04-07 20:05:03
    Od: ...@...c

    Dnia 7 Apr 2006 15:26:23 +0200, januszek napisał(a):

> [...]
    >
    > Bo *tylko* sciagasz. Torrenty z zalozenia sluza do symultanicznej
    > wymiany, czyli i sciagasz, i wysylasz. Wysylanie jest wlasnie lamaniem

    W praktyce nie do udowodnienia ponieważ jednym klikncięciem można
    spowodowac aby aboslutnie nic udostepniać.

    --
    pozdrawiam,

  • 14. Data: 2006-04-07 21:01:15
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/7/2006 9:19 PM, buraxta wrote:

    > Wystarczy w takim razie ustawić max upload rate na 0 i będzie ful legal :)

    Z tego co zauważyłem używanie programów p2p opiera się na wzajemności.
    Czyli "jak chcesz pobierać to i udostępnij". Wątpię, by dało się tak
    ustawić :P (akurat torrenta nie używam).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 15. Data: 2006-04-07 21:12:41
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia 07-04-2006 o 17:27:31 Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>
    napisał:

    > Nie wysylanie, tylko rozpowszechnianie. Komputer sciagajacego dziala
    > tylko jak
    > cache.

    heh o robi się coraz ciekawiej :)

    Jeszcze jakieś opinie?

    --
    *==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 16. Data: 2006-04-07 23:06:43
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    januszek wrote:
    > Torrenty z zalozenia sluza do symultanicznej
    > wymiany, czyli i sciagasz, i wysylasz. Wysylanie jest wlasnie lamaniem
    > prawa.

    Nie zawsze. Jeśli system sam z siebie coś ściągnie i puści dalej, to
    właściciel jest kryty art. 23-1 ustawy o prawie autorskim. Ale jeśli
    użytkownik coś ściągnie dla siebie, a system łaskawie wszystko to
    udostępnia innym, to jest to karane jako rozpowszechnianie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 17. Data: 2006-04-08 10:19:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Nie wysylanie, tylko rozpowszechnianie. Komputer sciagajacego dziala tylko jak
    > cache.

    mozez rozwinac to?

    P.

  • 18. Data: 2006-04-08 10:22:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

> [...]
    > użytkownik coś ściągnie dla siebie, a system łaskawie wszystko to
    > udostępnia innym, to jest to karane jako rozpowszechnianie.

    czy masz na mysli rozpowszechnianie w calosci sciagnietego utworu czy
    nawet jak sciagniesz powiedzmy 1/3 a system udosteoni 20 kb to tez mamy
    do czynienia z rozpowszechnianiem?

    P.

  • 19. Data: 2006-04-08 15:11:41
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemek R. napisał:

    > czy masz na mysli rozpowszechnianie w calosci sciagnietego utworu czy
    > nawet jak sciagniesz powiedzmy 1/3 a system udosteoni 20 kb to tez mamy
    > do czynienia z rozpowszechnianiem?

    To nie ja mam na myśli, to ustawodawca. Z art. 23-1 dość jasno wynika,
    że jeśli ściągniesz dla siebie jeden bit i ten bit prześlesz dalej, to
    już nie spełniasz przesłanek artykułu i rozpowszechniasz nielegalnie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 20. Data: 2006-04-10 09:08:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisali:

    > To nie ja mam na myśli, to ustawodawca. Z art. 23-1 dość jasno wynika,
    > że jeśli ściągniesz dla siebie jeden bit i ten bit prześlesz dalej, to
    > już nie spełniasz przesłanek artykułu i rozpowszechniasz nielegalnie.

    1001011011101001

    Z jakiego to utworu? Hehehe :)))

    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..