  • 31. Data: 2010-10-11 09:32:53
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2010 09:14, Alek pisze:

    > Jak ci szef każe popełnić przestępstwo albo zrobić sobie laskę to też
    > nie odmówisz z obawy o utratę pracy?

    To nie przestępstwo. Ani żadne inne złamanie prawa.

    > Zresztą Policja to nie prywatna firma, do zwolnienia musi być trochę
    > poważniejszy powód niż odmowa udziału w szopce nie przewidzianej w
    > obowiązujących Policję przepisach.

    Ech, dzieciaku, jakiś ty jeszcze niewinny i naiwny ;->

    Istnieje bezlik powodów na zatrucie życia policjantowi przez
    przełożonego - bez zwalniania.

  • 32. Data: 2010-10-11 09:33:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    To nie przestępstwo. Ani żadne inne złamanie prawa.

    Ech, dzieciaku, jakiś ty jeszcze niewinny i naiwny ;->

    Istnieje bezlik sposobów na zatrucie życia policjantowi przez
    przełożonego - bez zwalniania.

  • 33. Data: 2010-10-11 09:43:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/11/2010 4:21 AM, Maddy wrote:

    > Prawdziwy twardziel nie negocjuje, bo to go upadla.
    > Wszelkie próby fraternizacji ze strony policji trzeba ucinać krótko i w
    > razie potrzeby opryskliwie ("a co cię to, psie, obchodzi" zadziała
    > dyscyplinująco na najbardziej przyjacielskiego i wyrozumiałego glinę).
    >
    > W końcu godność osobista jest najcenniejsza.

    Jakby co to pogadaj z Bogusiem Lindą. On się na tym zna.

  • 34. Data: 2010-10-11 11:10:23
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > poważniejszy powód niż odmowa udziału w szopce nie przewidzianej w
    > obowiązujących Policję przepisach.

    Podejrzewam, że zarówno sama policja jako urząd jak również "grający" policjanci
    dostają kasę od ITI, więc tam prędzej są zapisy kto pojedzie z panami
    redaktorami, niż protesty.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 35. Data: 2010-10-11 16:20:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > dyscyplinująco na najbardziej przyjacielskiego i wyrozumiałego glinę).
    >
    > W końcu godność osobista jest najcenniejsza.

    odmawiam udzielenia wyjaśnień bez mojego adwokata. ;-)

  • 36. Data: 2010-10-11 16:29:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > a gdzie tu przestępstwo i z jakiego artykułu?

    Pytanie było takie: czy zawsze wykonasz każde polecenie przełożonego w
    obawie o utratę pracy.

  • 37. Data: 2010-10-11 16:30:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8ub9m$cve$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > A czy przełożony ma prawo wydać taki rozkaz?

    tak

> [...]
    > szołbiznesie. Występy artystyczne nie leżą w zakresie obowiązków
    > policjanta dokładnie tak samo jak dowożenie wieśmaków. Naprawdę nie można

    Zajrzyj do ustawy. Można, jeśli jest poleceniem popełnienia przestępstwa.

  • 38. Data: 2010-10-11 16:37:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > tak

    > Zajrzyj do ustawy. Można, jeśli jest poleceniem popełnienia
    > przestępstwa.

    Dostawa wieśmaków nie jest czynem zabronionym pod groźbą kary. Czy
    policjant ma obowiązek wykonać taki rozkaz? A wyprowadzić psa
    komendanta na spacer albo odebrać jego dzieci ze szkoły? Albo stanąć
    na głowie o klaskać piętami?

  • 39. Data: 2010-10-11 17:10:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8veha$sim$1@news.onet.pl...
> [...]
    > policjant ma obowiązek wykonać taki rozkaz? A wyprowadzić psa komendanta
    > na spacer albo odebrać jego dzieci ze szkoły? Albo stanąć na głowie o

    Zapoznaj sie z art. 228-231 kk. Potem przemyśl jeszcze raz tę wypowiedź.

  • 40. Data: 2010-10-11 18:19:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Zapoznaj sie z art. 228-231 kk. Potem przemyśl jeszcze raz tę
    > wypowiedź.

    Stanięcie na głowie i klaskanie piętami przez podwładnego nie wiąże
    się z korzyścią majątkową dla wydającego polecenie, więc będzie OK?