  • 31. Data: 2010-05-06 10:52:21
    Temat: Re: testament
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 13:10:14 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Testament można zdeponować u notariusza z zastrzeżeniem wydania rodzinie
    > po śmierci zmarłego (za okazaniem aktu zgonu) - żaden problem. Natomiast
    > nie liczyłbym, że notariusz z własnej woli będzie czytał nekrologi i
    > pojawi się po stypie.

    Wówczas, byłoby po rybkach z częścią (przynajmniej" zapisów testamentowych.
    przecież jotte chce by z jego ciałem cos tam zrobiono, by nie było np.
    ceremonii w k. kat. Gdyby rodzina testament odebrała od notariusza po
    obrządkach to ... jotte by się w grobie przekręcił ;)

    Moim zdaniem, by dochować rzetelności i spełnienia zapisów testamentowych,
    powinny one być przechowywane ...w USC. Przecież przychodząc po akt zgonu,
    który jest niezbędny do załatwiania pozostałych formalności związanych z
    pochówkiem, otrzymywałoby się odpis tego testamentu. Proste?
    Szczegóły by wymagały dopieszczenia, ale to pryszcz ;)

  • 32. Data: 2010-05-06 10:58:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 6 May 2010 11:32:26 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jak kto woli - "zależą od widzimisię". Sądu i prezydenta (odpowiednio).

    > "Prezydent nie rozpatrzył pozytywnie". Do widzenia, następny proszę.

    Heheh, więc w tym przypadku moje oświadczenie woli jest bez znaczenia :)))
    Decyduje za mnie jakaś tam osoba, na którą nawet nie głosowałem :))

    To już prościej się wypisać z firmy p. B - składa się akt apostazji i wio
    ;)

  • 33. Data: 2010-05-06 12:57:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    et...

    > To już prościej się wypisać z firmy p. B - składa się akt apostazji i wio
    > ;)

    no nie tak do konca, tam tez ten akt musi zatwierdzic urzednik, i czasem
    robi problemy

  • 34. Data: 2010-05-06 18:29:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:okew61qn2evg.o8xm1i97fd7y$.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > To już prościej się wypisać z firmy p. B - składa się akt apostazji i wio
    Nie tak wio - http://www.apostazja.pl/
    http://apostazja.info/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=261&Itemid=61
    wersja adresu skrócona: http://42.pl/u/2gMI

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-05-06 21:19:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 May 2010, szerszen wrote:

    > ale jakiego spadku?
    > skoro spadkodawca zyje

    Nienienie. Ta osoba, ale jako spadkoBIORCA.
    On pewnie *jakiś* majątek otrzymał.
    Po rodzicach, którzy coś otrzymali od dziadków, którzy coś otrzymali
    od pradziadków... i wszyscy "wiszą" z podatkiem :>
    A w ustawie o podatku od spadków i darowizn jest taki dość złośliwy
    zapis o tym, od kiedy powstaje obowiązek podatkowy... (co w wielu
    przypadkach powoduje faktyczne nieprzedawnienie, patrz posty 'witka',
    acz przyznać trzeba że w przypadku załatwienia przez notariusza
    raczej okres "startuje").

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2010-05-07 07:24:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1005062315190.436@quad...

    > Nienienie. Ta osoba, ale jako spadkoBIORCA.
    > On pewnie *jakiś* majątek otrzymał.
    > Po rodzicach, którzy coś otrzymali od dziadków, którzy coś otrzymali
    > od pradziadków... i wszyscy "wiszą" z podatkiem :>

    znaczy sie chcesz mi powiedziec, ze podatek spadkowy, przechodzi z kazdym
    spadkiem w dol i ze us sie o niego przez cale pokolenia nie upomina, tylko
    po to, aby prezydent mogl odmowic komus zrzeczenia sie obywatelstwa? ;)

  • 37. Data: 2010-05-10 21:49:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 May 2010, szerszen wrote:

> [...]
    > to, aby prezydent mogl odmowic komus zrzeczenia sie obywatelstwa? ;)

    A to prezydenta pytaj ;)
    Mamy prawo jakie mamy, nie chce mi się szukać kabaretowego
    opisu jak to "poloamerykanin" wysiada z samolotu na Okęciu ;)
    (uchylanie się od służby w polskim wojsku, służba w obcym wojsku,
    nie pamiętam co tam jeszcze było, ale podatki od spadków od pradziada
    licząc spokojnie można dorzucić :>)

    pzdr, Gotfryd