  • 11. Data: 2002-09-02 19:25:29
    Temat: Re: terminy!!
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    "Mały" napisa_(a):

    > Przede wszystkim dziękuję Sandrze że w ogóle "powiedziała"
    > dziś mija mi
    > właśnie dlatego że jakiś Sędzia - niedorajdek powalił mnie swoją (pozwólcie)
    > bezczelnością
    > termin apelacji
    > nie miałem sposobności na nic
    > na zaznajomienie się z uzasadnieniem tym bardziej
    > a już nie mówię żeby kogoś z mecenasów znaleźć...
    >
    > jasne mogłem warować na materacu pod skrzynką pocztową...
    > bije się w pierś
    > i boję się teraz że nie uznają moich argumentów apelacji skleconych na
    > kolanie przez 24 (krótkie) godziny.

    Przecież termin na wniesienie apelacji liczy się od doręczenia wyroku i
    uzasadnienia.

    KG

  • 12. Data: 2002-09-02 19:35:49
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Mon, 02 Sep 2002 21:00:36 +0200, kam wrote:

    > O co Ci chodzi? Czy kto? dowala Sandrze? Mo?e przeczytaj jeszcze raz
    > ca?o?ae - b?d? wdzi?czny za wskazanie w którym miejscu.

    Sorry,
    chyba troche sie zapedzilem,

    --
    Wojciech

  • 13. Data: 2002-09-02 19:46:14
    Od: "Mały" <m...@x...wp.pl>

    tak
    ale to oznacza że jeśli nie odebrałeś pisma (uzasadnienia) to ono wraca do
    sądu i jest zatrwierdzone "ze skutkiem
    doręczenia" na taki dzień że to jest (żeby nie filozofować) tydzień od
    wysłania (ma prawo leżeć tydzień na poczcie)
    a potem ma skutek taki jakbym go (ja/Ty) odebrał i to od tego dnia liczy
    się termin na złożenie apelacji
    mnie akurat nie było w domu
    coś mnie tknęło by pójść do Sądu i kłócić się gdzie to uzasadnienie
    a tu bomba
    minąło już naście dni od tego że ja "już o d e b r a ł e m"
    owo uzasadnienie
    stąd moj problem
    żeby było jasne zgodnie z procedurą dwa tygodnie dla sedziego by napisał mi
    to uzasadnienie minął jeszcze w lipcu

    no cóż był pewnie na urlopie

    dobra nie bedę antycypował galopował za daleko
    wkurzony jestem po prostu i tyle
    myślę że każdy by był
    dzięki
    pozdrawiam
    m.

  • 14. Data: 2002-09-02 19:47:53
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Mon, 02 Sep 2002 21:35:49 +0200, Wojciech wrote:

    > Sorry,
    > chyba troche sie zapedzilem,

    Chociaz, kurde hmmm ...,
    zreszta pal diabli, konczmy ten watek