  • 1. Data: 2006-08-02 12:26:07
    Temat: termin: wnioski dowodowe
    Od: "Jerzy" <r...@o...pl>

    Sąd w sprawie o eksmisję nakazał wnioskodawcy w terminie 7 dni złożyć
    "wszelkie ewentualne wnioski dowodowe pod rygorem późniejszego ich
    pominięcia".

    Czy takim wnioskiem dowodowym może być tylko podanie dat, np.:
    - podanie sądowi daty przeszukania lokalu przez policję, w celu uzyskania
    przez sąd kopii nakazu przeszukania z prokuratury
    - podanie daty interwencji policji, w celu uzyskania przez sąd kopii
    notatek służbowych interweniujących policjantów ?

    Wiadomo mi, że zarówno nakaz z prokuratury jak i kopie notatek służbowych
    mogą być udostępnione ale nie wnioskodawcy tylko bezpośrednio sądowi (AFAIK
    ofkors)

    pzdr

  • 2. Data: 2006-08-02 12:47:07
    Temat: Re: termin: wnioski dowodowe
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jerzy napisał(a):
> [...]
    > - podanie daty interwencji policji, w celu uzyskania przez sąd kopii
    > notatek służbowych interweniujących policjantów ?

    a data to wniosek? :)
    skoro chcesz dowodu z takich dokumentów, to trzeba o to wnieść - również
    o to, żeby sąd zwrócił się o nie

    KG

  • 3. Data: 2006-08-02 13:31:48
    Od: "Jerzy" <r...@o...pl>

    > a data to wniosek? :)
    > skoro chcesz dowodu z takich dokumentów, to trzeba o to wnieść - również
    > o to, żeby sąd zwrócił się o nie

    OK, data będzie we wniosku z prośbą, żeby sąd zwrócił się o te dokumenty do
    właściwych organów,
    teraz już dobrze ?

  • 4. Data: 2006-08-02 13:38:54
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > OK, data będzie we wniosku z prośbą, żeby sąd zwrócił się o te dokumenty
    > do
    > właściwych organów,
    > teraz już dobrze ?

    Wnosze o dopuszczenie dowodu z dokumentu w postaci....