  • 1. Data: 2006-02-08 13:40:53
    Temat: termin ustawowy otrzymania pit11
    Od: "izyd1" <i...@o...pl>

    Szanowni grupowicze jaki jest ustawowy termin wydania przez zakład pracy
    druku pit11 jeśli rozliczam się sam.
    mam do czynienia z księgową która ukończyła kul (teologia) jest tak niemiła
    i arogancka, że na pytanie kiedy mogę otrzymać pit11 odpowiada "w terminie
    ustawowym"

  • 2. Data: 2006-02-08 15:11:07
    Temat: Re: termin ustawowy otrzymania pit11
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > i arogancka, że na pytanie kiedy mogę otrzymać pit11 odpowiada "w terminie

    Wtorek, 28. luty 2006. Włącznie.

  • 3. Data: 2006-02-08 23:35:02
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    gollum wrote:

    > Wtorek, 28. luty 2006. Włącznie.

    W tym roku jest tylko jeden luty, więc na następne 27 lutych nie ma co
    czekać.

    Do 28 lutego.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>