  • 21. Data: 2007-02-28 05:23:58
    Temat: Re: teren prywatny... moje prawa
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Dopuszczalna samopomoc i jednocześnie ujęcie sprawcy wyłudzenia usługi.
    > Całkiem sensowne rozwiązanie.

    albo zastaw na rzeczach wniesionych do przedmiotu najmu ;)

    KG

  • 22. Data: 2007-02-28 05:24:19
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    scream napisał(a):

    > Oczywiscie ze ogranicza

    z pewnością
    samochodu

    KG

  • 23. Data: 2007-02-28 10:42:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 06:24:19 +0100, kam napisał(a):

    > z pewnością
    > samochodu

    Jeśli przyjdziesz do kogoś w butach, zdejmiesz je, a potem zauważysz że ten
    ktoś ci je zabrał i nie chce oddać, to jak rozumiem na przykładzie tego co
    napisałeś - została ograniczona wolność Twoich butów, a nie Twoja? No, w
    sumie możesz wyjść w skarpetkach.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 24. Data: 2007-02-28 14:03:00
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 13:59:30 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Teren prywatny. Parking bezpłatny dla klientów firmy. Dla pozostałych
    > osób opłata za godzinę parkowania wynosi 20 zł.
    >
    > No i pobieraj ... a jak ktos bedzie chciał wyjechac bez parkowania to
    > zamykasz brame i wzywasz policje.

    To może od razu lepiej: "tu stawiać samochody przeznaczone do złomowania".
    A potem je odholować na złomowisko - o ile znajdzie się taki odważny co
    zaparkuje ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry