  • 1. Data: 2005-08-21 08:03:45
    Temat: teren prywatny - jak sprawdzić?
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    od kilkunastu last użytkuję garaż. grunt pod garażem jest moją właśnością.
    garaż zlokalizowany jest w pobliży 2 bloków mieszkalnych (wspólnoty
    mieszkaniowe).
    aby dojść z jednej strony trzeba było przejść przez furtkę. furtka przez
    lata nie była zamykana.
    do dzisiaj, bo ktoś na ogrodzeniu wywiesił "Teren prywatny" a furtkę
    zamknął.
    mam alternatywne dojście z drugiej strony korzytając z ulicy, ale muszę
    sporo nadrabiać.
    ale moje pytanie odnosi się gdzie sprawdzić czy tereny wokół tych domów są
    rzeczywiście prywatne.
    do geodezji czy architektury?
    czy bez powiadomienia właścicieli garaży mogli tak uczynić? czy nie
    powinienem dostać klucza?
    a jeżeli grunty są komunalne? jak to rozegrać?
    jednak przede wszystkim chce sprawdzić czy mieli podstawy prawne do
    zamontowania tabliczki i zamknięcia furtki.
    z góry dziękuje za wszelakie podpowiedzi

  • 2. Data: 2005-08-21 08:06:15
    Temat: Re: teren prywatny - jak sprawdzić?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    User of Internet wrote:
> [...]
    > zamontowania tabliczki i zamknięcia furtki.
    > z góry dziękuje za wszelakie podpowiedzi

    Usuń starą, załóż swoją kłódkę, a tabliczkę przyczep z drugiej strony
    furtki.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2005-08-21 09:00:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "User of Internet" <u...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:de9ch5$aip$1@atlantis.news.tpi.pl...

    W Geodezji ustalisz numer księgi wieczystej. W księgach sprawdzisz, do
    kogo należy teren.

  • 4. Data: 2005-08-21 11:04:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > W Geodezji ustalisz numer księgi wieczystej.
    A także zazwyczaj właściciela i jego adres.

    > W księgach sprawdzisz, do kogo należy teren.
    Działka zazyczaj jest oznaczona numerem i figuruje w ewid. gr.
    - KW niekoniecznie jest założona na nieruchomość,
    na którą składa się działka.
    W Ew.gr. będa sie zapewne cos burzyc o ochronie danych os...

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2005-08-21 20:27:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > A także zazwyczaj właściciela i jego adres.

    Ale mają niepewne dane i osobom fizycznym niechętnie podają odsyłając
    do ksiąg wieczystych.

    > Działka zazwyczaj jest oznaczona numerem i figuruje w ewid. gr.
    > - KW niekoniecznie jest założona na nieruchomość,
    > na którą składa się działka.

    Nawet jak jest na inną, to jest w niej wpis o właścicielu.

    > W Ew.gr. będą się zapewne cos burzyć o ochronie danych os...

    Będą. poza tym oni czasem mają nieaktualne dane.