  • 11. Data: 2006-08-20 17:50:13
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ochrona obywatela przed nim samym poprzez posłanie mu w plecy serii z
    > automatu? To ja uprzejmie dziękuję za taką ochronę.

    Chyba nie o o chrone tego obywatela chodzilo. Tylko raczej tego
    praworzadnego, co sie zatrzymuje do kontroli.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 12. Data: 2006-08-20 18:08:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > No coz. To jestem za tym, by strzelac.

    Bo?

    > Tak wyszlo. Wlasciwie gdyby nie mial pecha to by zyl dalej. No ale
    > czasem pech sie zdarza.

    Nie "pech", tylko idiota z automatem.

  • 13. Data: 2006-08-20 18:09:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Chyba nie o o chrone tego obywatela chodzilo. Tylko raczej tego
    > praworzadnego, co sie zatrzymuje do kontroli.

    A w czym zagraża taki, co się nie zatrzymał, bo się bał, że mu
    uniemożliwią zrobienie prawka, a poza tym jechał poprawnie?

  • 14. Data: 2006-08-20 19:31:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo?

    bo to niebezpeiczny bandyta skoro nie posiadal prawka, a przeeciez
    powszechnie wiadomo ze zaczyn asie od pbraku prawka a konczy na
    mordowaniu ludzi :)

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 15. Data: 2006-08-20 19:52:48
    Od: "yuras" <p...@o...pl>

    wiadomości news:23lmr3-j9d.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > uniemożliwią zrobienie prawka, a poza tym jechał poprawnie?

    Gdzie taki ma napisane ze sie boi ze go zatrzymaja za brak prawka , jak
    ukradl i zabil to jak go ocenic .Jednak zlikwidowac prawka i zabrac bron ,to
    jest pomysl
    juras

  • 16. Data: 2006-08-20 20:08:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał

    > Dlaczego idiotyczne? Jakie to sa powody, ktore maja ci motorzysci, ze
    > nei moga sie zatrzymac do kontroli policyjnej na blokadzie?

    Tak na logikę, skoro jest spore ryzyko utraty życia to pewnie nie chodzi o
    takie duperele jak brak prawka czy przekroczenie prędkości. Może trefny
    bagaż, np. torba pieniędzy z napadu na hurtownię?

  • 17. Data: 2006-08-20 20:18:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yuras wrote:

    > Gdzie taki ma napisane ze sie boi ze go zatrzymaja za brak prawka , jak
    > ukradl i zabil to jak go ocenic.

    A gdzie ty masz napisane, że nie czychasz na moją cześć, ty potencjalny
    gwałcicielu niedobry ty? ;->

  • 18. Data: 2006-08-20 20:45:26
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie "pech", tylko idiota z automatem.

    Dobrze, ze nie z kalachem... Jak wiesz z mediow, wszystkie procedury
    byly OK. To tyle po stronie Policji. Natomiast co do zachowania debilka
    (bo inaczej nei potrafie go nazwac) to juz inna sprawa...

  • 19. Data: 2006-08-20 20:46:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A w czym zagraża taki, co się nie zatrzymał, bo się bał, że mu
    > uniemożliwią zrobienie prawka, a poza tym jechał poprawnie?

    No wlasnie taki nie zagraza. Taki sie zatrzymuje. Mysli sobie, ale
    glupio zrobilem bedzie kara... No ale to moja wina, jakos to bedzie...

  • 20. Data: 2006-08-20 21:06:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > No wlasnie taki nie zagraza. Taki sie zatrzymuje. Mysli sobie, ale
    > glupio zrobilem bedzie kara... No ale to moja wina, jakos to bedzie...

    OK, wyobraź sobie, że masz jakąś pasję. Np. jazdę motocyklem. Robisz
    prawko, ale wiadomo - te kretyńskie formalności trwają miesiącami.
    Chcesz trochę pojeździć - w końcu "organ nieużywany zanika". Jedziesz na
    małą przejażdżkę, a tu nagle - patrol.

    Jak się zatrzyma i trafi na służbistę - to prawka nie zrobi jeszcze
    przez jakiś czas, a motocykl, kupiony za ostatnie grosiki, zdewastują mu
    na policyjnym parkingu.

    Nie wiem, czy kiedykolwiek miałeś jakąkolwiek pasję...

    Ja jeździłem bez prawka zanim wreszcie przebrnąłem przez ten
    biurokratyczny kanał - tyle że mój pojazd miał w dowodzie rejestracyjnym
    "motorower"...

    Choć muszę powiedzieć, że jeżdżenie motorowerem - z jego mizernymi
    maksymalnymi osiągami - po Warszawie to duże ryzyko. Na szczęście nic mi
    się nie stało, ale obawiam się, że ryzyko było większe, niż jazda czymś
    większym i ewentualna ucieczka.