  • 1. Data: 2006-08-19 17:46:34
    Temat: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,35116,statp,TmFqbm93c3pl
    ,wid,8469038,wiadomosc.html?ticaid=622c3

  • 2. Data: 2006-08-19 18:29:13
    Temat: Re: No i co chciałeś powiedzieć...?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,35116,statp,TmFqbm93c3pl
    ,wid,8469038,wiadomosc.html?ticaid=622c3

    <http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8356728,wiadom
    osc.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-08-19 19:12:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    'Tom N' wrote:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w

    ,wid,8469038,wiadomosc.html?ticaid=622c3

    > <http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8356728,wiadom
    osc.html>

    No to teraz będzie rozwałka biegnących do autobusu pieszych :-P

  • 4. Data: 2006-08-20 12:57:45
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: "yuras" <p...@o...pl>

    wiadomości news:qcvjr3-199.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,35116,statp,TmFqbm93c3pl
    ,wid,8469038,wiadomosc.html?ticaid=622c3
    Natychmiast zabrac bron policjantom ,o to ci chodzilo ?
    juras

  • 5. Data: 2006-08-20 13:27:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yuras wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:qcvjr3-199.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    ,wid,8469038,wiadomosc.html?ticaid=622c3
    > Natychmiast zabrac bron policjantom ,o to ci chodzilo ?

    Nie. Raczej o wykazanie absurdalności poparcia dla rozstrzelania tamtego
    motocyklisty. Oraz o właściwą selekcję i szkolenie kadr.

    Powszechnie wiadomo, że niektórzy motocykliści z trywialnych powodów
    mają, ahem, problemy z zatrzymaniem się do kontroli. Podobnie wiadomo,
    że biegający dla zdrowia często mają słuchawki na uszach, podobnie jak
    rowerowi kurierzy, a biegnący do autobusów w ogóle nie zwracają uwagi na
    otoczenie. Uzasadnianie strzelania "bo się nie zatrzymał, a wołałem, a
    przecież w okolicy był napad dokonany tak samo poruszającego się
    bandytę" jest idiotyczne.

  • 6. Data: 2006-08-20 15:22:36
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > otoczenie. Uzasadnianie strzelania "bo się nie zatrzymał, a wołałem, a
    > przecież w okolicy był napad dokonany tak samo poruszającego się

    Dlaczego idiotyczne? Jakie to sa powody, ktore maja ci motorzysci, ze
    nei moga sie zatrzymac do kontroli policyjnej na blokadzie?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 7. Data: 2006-08-20 15:26:08
    Od: "yuras" <p...@o...pl>

    wiadomości news:ui4mr3-rec.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]

    > Powszechnie wiadomo, że niektórzy motocykliści z trywialnych powodów
    > mają, ahem, problemy z zatrzymaniem się do kontroli.
    Normalny czlowiek zatrzymuje sie gdy policja daje znak kierowcy do
    zatrzymania ,dojdzie do tego ze gosciu bedzie sie tlumaczyl ze mu kolor
    kamizelki policjanta nie podoba. Ustalono ze policja jest od ochrony
    obywatela i ja to popieram i zadnych tlumaczen nie rozumiem .Warto tez
    dopuscic wiekszy dostep obywateli do broni
    juras

    e. Uzasadnianie strzelania "bo się nie zatrzymał, a wołałem, a
    > przecież w okolicy był napad dokonany tak samo poruszającego się
    > bandytę" jest idiotyczne.
    Pomysl jeszcze raz ,gdy zabija bandyci kogos z twojej rodziny inaczej
    bedziesz reagowal ,bedziesz mial pretensje ze nie strzelali do goscia ktory
    uciekal .Wystarczylo sie tylko zatrzymac i dwie rodziny by nie byly w
    zalobie i policjanta i ofiary
    juras

  • 8. Data: 2006-08-20 16:24:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Dlaczego idiotyczne? Jakie to sa powody, ktore maja ci motorzysci, ze
    > nei moga sie zatrzymac do kontroli policyjnej na blokadzie?

    Najczęściej "prawo jazdy w trakcie robienia" ;)

    I uwaga: nie jestem za bezkarnością takich nie zatrzymujących się. Ale
    kara śmierci? Przegięcie...

  • 9. Data: 2006-08-20 16:30:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yuras wrote:

> [...]
    > zatrzymania ,dojdzie do tego ze gosciu bedzie sie tlumaczyl ze mu kolor
    > kamizelki policjanta nie podoba. Ustalono ze policja jest od ochrony

    Ochrona obywatela przed nim samym poprzez posłanie mu w plecy serii z
    automatu? To ja uprzejmie dziękuję za taką ochronę.

    > i ja to popieram i zadnych tlumaczen nie rozumiem .Warto tez
    > dopuscic wiekszy dostep obywateli do broni

    Rany, to wtedy dopiero będzie - ktoś sięgnie po dokumenty, a nerwowy
    policjant go zastrzeli "bo przecież sięgał po broń"...

    > Pomysl jeszcze raz ,gdy zabija bandyci kogos z twojej rodziny inaczej
    > bedziesz reagowal ,bedziesz mial pretensje ze nie strzelali do goscia ktory
    > uciekal .

    Jasne, ty się czujesz szalenie bezpiecznie, że policja zastrzeliła
    losowo kogoś zupełnie innego "bo zachował się podejrzanie" - sztuka jest
    sztuka. W armii byłeś, czy co?

    > Wystarczylo sie tylko zatrzymac i dwie rodziny by nie byly w
    > zalobie i policjanta i ofiary

    Policjanta? W żałobie? A co, popełnił samobójstwo?

  • 10. Data: 2006-08-20 17:49:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Najczęściej "prawo jazdy w trakcie robienia" ;)

    No coz. To jestem za tym, by strzelac.

    > I uwaga: nie jestem za bezkarnością takich nie zatrzymujących się. Ale
    > kara śmierci? Przegięcie...

    Tak wyszlo. Wlasciwie gdyby nie mial pecha to by zyl dalej. No ale
    czasem pech sie zdarza.