  • 11. Data: 2011-01-13 22:02:56
    Temat: Re: teoretycznie..
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Pytanie: czy ktos Ci zabraniał wstąpienia do służby w służbach
    > mundurowych?

    I to miałoby zlikwidować nierówność ??? Raczej tego nie przemyślałeś

    >Chodzi mi o to, że przywileje były (są) także i po to aby
    > ktoś chciał tam służyć (służba to nie jest praca).

    Sądzisz, że brakuje chętnych ???

  • 12. Data: 2011-01-13 22:04:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Miałem na myśli inne przepisy regulujące prace i służbę a nie jakieś
    > faktycznie lub mityczne następstwa. Chodziło mi o to, że ludzie zostali
    > przyjęci do służby państwowej na konkretnych warunkach, które określały
    > także i kiedy otrzymają państwową emeryturę. I to jest jak myślę,
    > największy kłopot w reformie.

    No ale pracy im nikt nie gwarantował przez tyle lat.

  • 13. Data: 2011-01-14 06:01:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    > I to miałoby zlikwidować nierówność ??? Raczej tego nie przemyślałeś

    Oczywiscie, bo kazdy moze swoje odsluzyc i cieszyc sie przywilejem
    wczesniejszej emerytury ;)

    > Sądzisz, że brakuje chętnych ???

    Sadze, ze dawniej tak bylo - stad wlasnie pomysl na przywileje.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 14. Data: 2011-01-14 06:02:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    [...]

    > No ale pracy im nikt nie gwarantował przez tyle lat.

    Co konkretnie chcesz powiedziec?

    j.

  • 15. Data: 2011-01-14 07:58:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > [...]
    >
    > Co konkretnie chcesz powiedziec?

    Że można ich zwolnić nim te emerytury nas obciążą

  • 16. Data: 2011-01-14 08:29:13
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Szara Masa" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Mocno irytujące wydaje mi się grzebanie przy emeryturach "normalnej" siły
    > roboczej takiej jak ja, podczas gdy rząd bardzo zgrabnie wykręca się od
    > podniesienia wieku emerytalnego mundurowym.
    > Często jako powód jest podawana jakaś "umowa społeczna".

    A jak się spodziewasz po podniesieniu wieku emerytalnego mundurowym to ile
    wg. Ciebie przybędzie kasy w budżecie Rządu?
    W ZUS oczywiście nie przybędzie nawet 1 zł (mundurówki wypłacane są z
    budżetu MSWiA, MON i Sprawiedliwości).

    pozdr

  • 17. Data: 2011-01-14 09:17:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    [...]

    > Że można ich zwolnić nim te emerytury nas obciążą

    Bez zmiany np ustawy o Policji?

    j.

  • 18. Data: 2011-01-14 21:17:05
    Od: Kubuś Puchatek <k...@o...pl>

    Dnia 14-01-2011 o 09:29:13 Danusia <j...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Szara Masa" <s...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A jak sie spodziewasz po podniesieniu wieku emerytalnego mundurowym to
    > ile
    > wg. Ciebie przybedzie kasy w bud?ecie Rz?du?
    > W ZUS oczywi?cie nie przybedzie nawet 1 z? (mundurówki wyp?acane s? z
    > bud?etu MSWiA, MON i Sprawiedliwo?ci).
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > pozdr

    A skąd one się tam biorą?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2011-01-17 09:38:24
    Od: Szara Masa <s...@p...fm>

    W dniu 2011-01-14 09:29, Danusia pisze:
    > U?ytkownik "Szara Masa"<s...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A jak si? spodziewasz po podniesieniu wieku emerytalnego mundurowym to ile
    > wg. Ciebie przyb?dzie kasy w bud?ecie Rz?du?
    > W ZUS oczywi?cie nie przyb?dzie nawet 1 z? (mundur?wki wyp?acane s? z
    > bud?etu MSWiA, MON i Sprawiedliwo?ci).
    >
    > pozdr

    :)

    tak szacunkowo: jak dobrze kojarzę to mamy 60 tys mundurowych. Dajmy na
    to że przez 15 lat każdy mundurowy zarabia średnio 5 tys/m-ąc,
    przypuszczam że ok 10 tys/m-ąc państwo musi dopłacić do funduszu dla
    każdego mundurowego - przy 15 latach pracy i kolejnych powiedzmy 50
    latach leżenia na koszt pozostałych podatników to myślę że nie
    przesadziłem..
    czyli mamy: 60 tys * 10 tys * 12 m-cy = 7,2 mld zł.
    tyle kasy wywala nasze biedne państwo żeby mieć pałkarzy
    ech..