  • 11. Data: 2005-06-23 20:36:28
    Temat: Re: telewizja przewodowa wezwanie do zapłaty za zapłacony rachunek - odciecie sygnału itp --- ABSURDY
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Miło mi :-)

    > Ale tutaj chyba o coś innego chodziło :-)

    Pozostałych 10 stron tekstu nie cytowałem ;-)

    M.

  • 12. Data: 2005-06-23 20:44:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:d9f6q4$rr4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pozostałych 10 stron tekstu nie cytowałem ;-)

    A, to się nie wypowiadam. W każdym razie też uważam, że mam rację :-)

  • 13. Data: 2005-06-23 22:25:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> niebacznie popelnil

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ????
    > Firma ci podaje, że masz wpłacać na rachunek X, ty wpłacasz na
    > rachunek Y i pytasz się z czego to wynika?

    Jak w umowie (zalacznikach, regulaminie, ogolnych warunkach itp.)
    rachunku nie ma, a "firma podaje" oznacza, że Pani Zosia z recepcji
    tak powiedziała to "z czego ten obowiązek wynika"?

    Pomińmy, że P.Zosia z uporem może wskazywać na rachunek Pana Zdzisia.

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-06-24 06:21:12
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "trabancik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - mam nadpłatę na jednym z rachunków równą długowi na drugim rachunku i
    mogę
    > wypłacić ją w kasie firmy
    > - mam obowiazek wpłacnia na zadłużony rachunek brakującej kwoty wraz z
    > odsetkami
    > - jezeli chcę mieć internet to mam zapłacić opłatę za karne odłaczenie
    mnie
    > od netu
    >
    > Jak dla mnie ro świat Kafki.
    >
    > wyslałem wezwanie do podłączenia internetu, ale w międzyczasie zrobią ze
    > mnie jakigoś strasznego dłużnika i naciagcza, umieszczą w jakiś bazach i

    ----- umowa oraz regulamin jest tu:
    http://www.ztpnet.pl/dokumenty.html
    jak ich znam - to za miesiąc będzie tu troszkę inny dokument

    pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2005-06-24 12:31:04
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > wyslałem wezwanie do podłączenia internetu, ale w międzyczasie zrobią ze
    > mnie jakigoś strasznego dłużnika i naciagcza, umieszczą w jakiś bazach i

    hello, dzięki wszystkim za posty
    sprawa zakończyła się tak szybko jak rozpoczęła - internet już działa. A
    odbyło się to tak:

    Pani z windykacji po otrzymaniu pisma ("Przedsądowne wezwanie do wznowienia
    świadczenia usługi") zadzwoniła do mnie (ciekawe czemu nie dzwoniła
    wcześniej i czemu nie zareagowała na poprzednie moje pismo wyjaśniające stan
    rzeczy) i po dłuższej pogawędce wybrałem się do niej na spacerek (w końcu co
    mi tam). I tu nastąpiła ugoda (trochę śmieszna i wymuszona ale niech
    będzie):
    -- wypłaciłem pieniążki z konta A
    -- wplaciłem pieniązki na konto B
    Nie zgodziłem się na dokonywanie wpłat na dwa rachunki
    -- napisałem podanie o księgowanie płatności zgodnie z opisem przelewu
    (wcześniej opis tez był :) )

    i teraz niby nie będą mnie ścigac :) a i ugoda daje mi coś - nie muszę
    zapłacić odsetek ani opłaty karnej za odłączenie (w sumie nie zamierzałem
    jej płacić)

    generalnie miałem ubaw po pachy, bo wg mnie nie powinienem trafić w ogóle do
    działu windykacji skoro suma sald wszystkich rachunków była rózna od 0. No
    ale co tam - w sumie dobrze że ustąpili (no ja też ustąpiłem :) ) - bo nie
    wiem ile by to potrwało

    ps.
    .... 3 dni nie miałem internetu - to chyba powinienem powalczyć o 10 %
    rabatu :):):)

    pozdrawiam i życzę powodzenia we wszelkich sporach z lokalnymi monopolistami
    Paweł