  • 11. Data: 2011-06-22 15:11:54
    Temat: Re: telefonowanie w celu znalezienia numeru?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    jerzy.n <j...@t...de> wrote:
    > Przecież nikt nie ma obowiązku odpowiadać do kogo numer należy i co sie pod
    > nim mieści ...

    To nie w tym problem, gdy nic nie odpowie to tez mi wystarczy.

    a.

  • 12. Data: 2011-06-22 15:19:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-22 15:00, szerszen pisze:

    > moim zdaniem to dmuchanie na zimne, lepiej zrobić automat, tylko
    > wydłużyć w czasie dzwonienie, czyli rozłożyć te 1000 numerów na tydzień,
    > albo dwa

    Takie rozkładanie jest nieistotne, ani z punktu widzenia techniki ani prawa.

  • 13. Data: 2011-06-22 15:57:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.06.2011 17:11), Wemif wrote:

    > To nie w tym problem, gdy nic nie odpowie to tez mi wystarczy.

    Firmy zazwyczaj się przedstawiają przy odbieraniu numeru.

    p. m.

  • 14. Data: 2011-06-23 14:08:55
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Cze, 15:22, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > (tak jak np. Plus podaje wszedzie tylko 2601 i 601102601, ale centrala
    > zglasza sie tez pod stacjonarnym (42)2033000 (wiem, bo kiedys z tego
    > numeru oddzwonila do mnie ankieta).

    Caly czas dziala?:)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2011-06-24 09:29:27
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

    > To nie w tym problem, gdy nic nie odpowie to tez mi wystarczy.

    A jak to bedzie numer wirtualny?
    To dostaniesz infiormacje "nie ma takiego numeru" a za 2 minuty ktos z niego
    zadzwoni:)

  • 16. Data: 2011-06-24 10:59:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Caly czas dziala?:)

    Tak. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi w wątku.

    a.