  • 41. Data: 2006-12-09 18:11:59
    Temat: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > mowimy o alergenach ze strony osoby uczulonej jadacej taksowka, mysle ze
    > takiej osobie jest calkowicie wszystko jedno, czy alerenow dostarczyl
    > kierowca czy poprzedni pasazer, nie umniejsza to jego dolegliwosci
    >
    > jesli ty widzisz tu jakas roznice dla alergika to moze ja przestawisz

    Może takie proste pytanie: kto zostawi po sobie więcej alergenów - ich
    bezpośrednie źródło czy też ktoś, kto koło tego źródła tylko się znajdował?

  • 42. Data: 2006-12-09 18:12:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > a jak chcesz?

    To ty masz zagwarantować.

    > no wlasnie od czego?
    > bo napewno nie sa one dla bezpieczenstwa zwierzat

    Bo?

    > moja w klatce dostaje amoku, doslownie

    > za to wieziona na rekach jest prawie jak lalka

    A teraz porównaj gabaryty.

  • 43. Data: 2006-12-09 19:37:08
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    wiadomości news:9elq44-mec.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale nie oczekuj, że każda losowo "złapana" na mieście taksówka będzie w
    > stanie np. przewieźć pralkę oraz inwalidę na wózku tylko dlatego, że
    > można takie taksówki telefonicznie zamówić.

    Nie oczekuje, ale szczerze mówiac jeszcze mi sie nie zdarzylo aby taksiarz
    odmowil. Kilka razy bralam takse z postoju np wracajac z Rynku w krakowie
    podchodzilam do pierwszej z brzegu taryfy w rzedzie i pytalam czy nas [mnie
    i psa] odwiezie. Zaden nie odmowil - pewnie dlatego, ze kazdy chce zarobic.

    Angie

  • 44. Data: 2006-12-09 20:09:04
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > a czego mialby sie nagle przestraszyc pies wychowany w miescie i do tego
    > po specjalistycznym szkoleniu?

    Ty się niczego nie boisz ? Nikt nie jest w stanie cię przestraszyć. Co robi
    pies jak się przestraszy ?

    > zakladamy ze ejst to normalny statystyczny pies ;)

    Założenie świetne,w rzeczywistości zupełnie nierealne.

    Tomek

  • 45. Data: 2006-12-09 20:11:56
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > hehehe
    > w trosce o wiele rzeczy taksowkarz moze odmowic jazdy z psem, jednak ide o
    > zaklad, ze troska o klienta alergika nawet nie powstanie w jego umysle ;)

    Zawsze proszę o niepalącego kierowcę.Kilka razy podziękowałem śmierdzącej
    taksówce.
    Jeżeli będę widział kłaki na siedzeniach to tez podziękuję. Pomijając
    kwestie alergii masz do prania ubranie a taksówkarz czyszczenie siedzeń.

    Tomek

  • 46. Data: 2006-12-09 20:14:24
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > jesli ty widzisz tu jakas roznice dla alergika to moze ja przestawisz

    A ty widzisz różnice pomiędzy wizytą właściciela czworonoga w twoim domu a
    przebywaniu w mieszkaniu ze zwierzęciem.

    Tomek

  • 47. Data: 2006-12-10 08:40:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:6qar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A skąd ja mogę wiedzieć? To zwierzę, nie maszyna.

    ale wlasciciel wie

    > Czyli że może mu coś nagle odbić. CBDO

    czyli ze nie, cbdu, poczytaj troche hodowlach, rownie dobrze na tej
    zasadzie mozesz udowodnic, ze taksiazowi nagle cos odbije i spowoduje
    wypadek, albo dostanie zawalu czy wylewu

  • 48. Data: 2006-12-10 08:43:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ty się niczego nie boisz ? Nikt nie jest w stanie cię przestraszyć. Co
    > robi pies jak się przestraszy ?

    miales kiedys psa?
    woziles go w samochodzie?
    ja robie to juz prawie 20 lat, 3 rozne psy i to nie po specjalnych
    szkoleniach, nie hodowlane, ktore dodatkowo sa odpowiednia dobierane, aby
    mialy okreslone cechy, tylko kundle

    > Założenie świetne,w rzeczywistości zupełnie nierealne.

    rownie dobrze mozna dowodzic zeby nie wsiadac do taksowki ktoej kierowca ma
    ponad40 lat i obraczke na palcu :) przeciez jest statystycznym zawalowcem,
    zawalu mozne dostac w czasie jazdy i spowodowac wypadek

  • 49. Data: 2006-12-10 08:44:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jeżeli będę widział kłaki na siedzeniach to tez podziękuję. Pomijając
    > kwestie alergii masz do prania ubranie a taksówkarz czyszczenie siedzeń.

    tia?
    a gdzie ja pisze o wozeniu psa na siedzeniu, od poaczaktu mowie o podlodze
    przed przednim siedzeniem, wiec klakow nie bedzie na siedzeniu, a nawet
    jesli jakis jeden sie znajdzie, to ty jadac sam raczej tam nie usiadziesz

  • 50. Data: 2006-12-10 08:46:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:fsar44-thd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Może takie proste pytanie: kto zostawi po sobie więcej alergenów - ich
    > bezpośrednie źródło czy też ktoś, kto koło tego źródła tylko się
    > znajdował?

    pytanie pomocnicze, kto zostawi wiecej alergenow, pies bedacy 15 minut w
    samochodzie, czy taksowkarz codziennie nanoszacy do samochodu nowe, ktorego
    ubranie i on jest nim przesiakniety, na ktorego ubraniu jest siersc zwierzka
    ktore ma w domu itd