  • 31. Data: 2007-01-14 18:12:08
    Temat: Re: szyfrowanie danych na dysku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Klobukowski wrote:

    > Suma kontrolna nie daje 100% pewności co do zawartości pliku. 2 różne
    > pliki mogą mieć taką samą sumę kontrolną. Prawdopodobieństwo tego faktu
    > jest małe, zależy od metody wyliczania sumy kontrolnej.

    A jak ktoś celowo będzie chciał utworzyć plik o takiej samie sumie
    kontrolnej, to prawdopodobieństwo wynosi 100% ;)

  • 32. Data: 2007-01-14 21:23:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mistrz napisał(a):

> [...]
    > bez nakazu(prokurator ma 7dni ,po zatrzymaniu zeby taki nakaz
    > podpisac).Żebysmy mieli jasnosc ip w logach ISP(teoretycznie powinni
    > miec kopie wszyskiego co sciagnąłes) to kolejna mrzonka,bo wiadomo ze
    > nie ma hdd zdolnych do zapisania setek terabitów filmów.ISP moze co
    > najwyzej przedstawic ruch jaki generował danych host w ciagu
    > ostatnich 6 miesiecy,to również nie jest dowód.Bo zeby udowodnic ze
    > sciagnąłes dany plik ! muszą ten plik znalesc na dysku.Sam fakt ze
    > sciągałes nie jest zadnym przestepstwem,dopiero rozposzechnianie jest
    jezeli na tej podsatqwie policjant zabierze sprzet pwojuaca sie na
    czynnosc nie zripiaca zwloki popelni przestepstwo

  • 33. Data: 2007-01-14 21:24:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mistrz napisał(a):

    > Tutaj się nie zgodze w sieciach p2p np: w edokeyu,kazdy plik ma swoją
    > sume kontrolną (md5).Więc mozna udowodnic ze sciągałes okreslony plik o
    > okreslonej zawartosci bez względu na to jak się nazywał.Natomiast samo
    > w sobie sciaganie nie jest zadnym przestepstwem,bo nikt ci nie udowodni
    > ze go ściągnąłes ;) jeżeli nie znajdzie tego pliku na dysku.Tylko
    > ekspertyza w Hetmanie i zeznania biegłego(w tym przypadku też
    > pracowników Hetmana) są dowodem w sądzie.

    w przypadku sciagajacego (przy zalozeniu ze to program) nie stanowi to
    roznicy (patrz usilowanie nieudolne)

  • 34. Data: 2007-01-14 21:24:58
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Najpierw policjanci musieliby sami ściągnąć ten film, i tym samym też
    > popełniliby przestępstwo.

    jakie ?

    (no chyba ze zakladasz ze korzysta z programu ktory udostepnia (to wtedy
    w poprzednim poscie takze proc programow filmy i mp3 chronione prawem
    autorskim)
    P.

  • 35. Data: 2007-01-15 14:56:37
    Od: Mariusz Zieliński <e...@l...pl>

    Eres wrote:
    [...]
    > Dziecko suma kontrola =okreslony plik, bezwgledu na to czy zmienisz
    > jego nazwe
    [...]

    Suma kontrolna pliku, a precyzyjniej jego skrót, _I_WIELKOŚĆ_TEGO_PLIKU_ z
    jakąś tam dozą prawdopodobieństwa mogą być podstawą do stwierdzenia, że
    mamy do czynienia z tym a nie innym plikiem.

    Uważam, że autora poprzedniego postu niezasłużenie określiłeś
    mianem "udającego debila" natomiast ja pozwolę sobie zupełnie zgodnie z
    prawdą użyć określenia "niedouczony pieniacz" względem Ciebie :-P

    Dopóki nie udowodnią Ci posiadania na dysku danego pliku ( odtworzą z
    twojego dysku nielegalny materiał) albo nie obciąży cię zeznaniami ktoś,
    kto widział, że masz na dysku plik to jakimiś logami i sumami kontrolnymi
    mogą Ci nagwizdać.

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 36. Data: 2007-01-15 17:08:47
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-01-2007 o 15:56:37 Mariusz Zieliński <e...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > kto widział, że masz na dysku plik to jakimiś logami i sumami kontrolnymi

    Czy sugerujesz, ze mozna w internecie rozpowszechniac pornografie
    dziecieca i nie odpowiadac za to bo skasowalo sie rozpowszechniane pliki z
    dysku?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 37. Data: 2007-01-15 17:34:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Czy sugerujesz, ze mozna w internecie rozpowszechniac pornografie
    > dziecieca i nie odpowiadac za to bo skasowalo sie rozpowszechniane pliki
    > z dysku?

    A skąd mogłeś wiedzieć, co zawiera plik, zanim go ściągnąłeś?

    A jak ściągnąłeś i sie okazało, co to jest - praworządnie zniszczyłeś ;)

  • 38. Data: 2007-01-15 17:58:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 18:08:47 +0100, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Czy sugerujesz, ze mozna w internecie rozpowszechniac pornografie
    > dziecieca i nie odpowiadac za to bo skasowalo sie rozpowszechniane pliki z
    > dysku?

    Jeśli skasujesz je skutecznie, to proces będzie bardzo trudny. Wyobraź
    sobie, że komputer z internetem łączysz za pomocą routera i
    niezabezpieczonej sieci wifi. Rozpowszechniasz to co napisales, po czym
    nadpisujesz pliki na dysku i nie da sie ich odzyskac (da sie nadpisac pliki
    w taki sposob aby niemozliwe bylo ich odzyskanie). Jakie dowody ma policja?
    Ktos z Twojego nr IP rozpowszechnial child porn. I.. I tylko tyle. To co
    oni ustalili to są jedynie poszlaki, nie da się tego udowodnić Tobie. A
    każdą wątpliwość sąd ma obowiązek rozpatrzyć na Twoją korzyść.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 39. Data: 2007-01-16 00:26:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.01.2007 Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisał/a:
    > Czy sugerujesz, ze mozna w internecie rozpowszechniac pornografie
    > dziecieca i nie odpowiadac za to bo skasowalo sie rozpowszechniane pliki z
    > dysku?

    On sugeruje, że każdą winę należy udowodnić.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2007-01-16 11:24:27
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-01-2007 o 18:34:16 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A skąd mogłeś wiedzieć, co zawiera plik, zanim go ściągnąłeś?
    > A jak ściągnąłeś i sie okazało, co to jest - praworządnie zniszczyłeś ;)

    Nie do konca o to mi chodzilo. Chodzilo mi o rozpowszechnianie a nie
    sciaganie. Jesli chodzi o zniszczenie tego co sie omylnie sciagnelo to
    spoko.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.