  • 61. Data: 2023-02-27 17:07:26
    Temat: Re: szyba
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 17:02:31 +0100, Shrek wrote:

    > Powiedzmy że dziesięciokrotnie.

    Policz jeszcze raz.

    > I co z tego - spróbuj tekturowym
    > pudełkiem stłuc szybę w oknie;)

    Kwestia predkosci.

    J.

  • 62. Data: 2023-02-27 17:17:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 17:07, J.F pisze:

    > Policz jeszcze raz.

    Faktycznie. Wychodzi 12kW;)

    > Kwestia predkosci.

    To chyba z przyłożenia;) Momentalnie wytraci prędkość bo ma dużą
    powierzchnię i mała masę a przy uderzeniu jest miękka. Wyobraź siebie
    ułatwiasz sobie sprawę i składasz tą membranę w samolocik - powodzenia z
    odległości choćby pół metra.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2023-02-27 17:28:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 16:40:36 +0100, Shrek wrote:

    > Hałas.

    No i co z tego, ze halas zrobily?

    Policjanci widzieli, kierowca winny.

    > Trochę mają. Niezupełnie bez powodów są uważani za czwartą władzę.
    > Dlatego kulsony ich nieznoszą.

    > Zapewne jak się szambo wylało to sami zaczęli kłapać że to nie ich wina
    > tylko komendant im kazał, a przecież kulson nie będzie się z prawa
    > doktoryzował tylko wynonuje rozkazy.

    Byc moze, ponoc coraz glupszych przyjmują, to moze i tak bylo

    Tam jest odnosnik do
    https://epoznan.pl/news-news-120607-4_policjantow_w_
    tym_naczelnik_poznanskiej_drogowki_z_zarzutami_chodz
    i_o_uszkodzona_szybe_w_policyjnym_bmw

    Ale i tu nie ma szczegółów.
    I sie powolują na pierwszy artykuł, ale widac sami znalezc nie
    potrafią

    Jakis policjant postanowił zrobic swinstwo kulsonom i komendantowi?

    Czy przez halas w mediach znalazlo sie pare swiadkow i filmow
    uszkodzonej szyby wczesniej?

    https://epoznan.pl/news-news-126277-przemyslaw_kusik
    _nie_jest_juz_naczelnikiem_poznanskiej_drogowki

    https://epoznan.pl/news-news-128877-sprawa_uszkodzon
    ej_szyby_w_policyjnym_bmw_mieli_wrobic_niewinnego_ki
    erowce_przesluchano_funkcjonariuszy

    "Dwaj policjanci chcieli załatwić sprawę uczciwie, więc sporządzili
    notkę dotyczącą pękniętej szyby. Nie było to na rękę innym kolegom z
    pracy, którzy mieli świadomość, że koszt naprawy szyby w takim modelu
    BMW, to równowartość trzech ich pensji.

    [...]

    Policjant Krzysztof G, zeznał, że sądził, iż koledzy z pracy nie
    zdecydowali się na żadne mataczenie - Jednak cztery miesiące po
    odkryciu przez nas pękniętej szyby, we wrześniu 2019 r., dowiedziałem
    się, że jeden z kolegów z pracy jest wzywany przez Biuro Spraw
    Wewnętrznych (BSW). Postanowiłem wtedy porozmawiać w cztery oczy z
    naszym naczelnikiem Przemysławem Kusikiem. Spotkaliśmy się w niedzielę
    w pobliżu jego miejsca zamieszkania. Chciałem mu powiedzieć, że doszło
    do mataczenia, że inni zrobili ustawkę. Powiedziałem mu, że jeśli BSW
    mnie oraz Jacka o coś zapyta i do nas się dokopie, to powiemy prawdę.
    Sądziłem, że Kusik o niczym nie wie i że zrobi z tym porządek. Jednak
    okazało się, że nasz naczelnik wiedział o sprawie. Stwierdził, że
    sytuacja zaszła już za daleko i on musi w to brnąć. Przekonywał, bym
    nie przejmował się postępowaniem BSW, bo ono niewiele ustali i sprawa
    zostanie zamknięta. Zawiodłem się wtedy na naczelniku. Chciałem jak
    najszybciej skończyć z nim rozmowę - zeznawał w trakcie rozprawy
    Krzysztof G i relacjonował również, że po tej rozmowie z naczelnikiem
    Kusikiem zniknął notatnik, w którym zapisana była prawda dotycząca
    uszkodzonej szyby w policyjnym BMW. Krzysztof G. kontynuując zeznania
    wyjawił, że kiedy był w pracy, z kolei po jego notatnik przyszedł inny
    policjant - Zabrał mój notatnik, a ja mu powiedziałem, że nie chcę
    wiedzieć, co oni robią i że ja niczego nie będę przepisywać. On
    stwierdził, że tylko wykonuje polecenia innych osób."

    A i tak IMO trzeba miec znajomosci dobre, zeby BSW sie zainteresowało
    sprawą.
    Bo normalnie to sprawa do sądu, sad kierowce skaże, albo nie,
    i to by bylo na tyle.

    No chyba, ze mial rejestrator z kamerą z tyłu, i sie pieknie nagrało

    Odnajdzie ktos ten pierwszy artykuł? o, to chyba ten

    https://epoznan.pl/news-news-98860-poznanscy_policja
    nci_mieli_szukac_jelenia_by_obciazyc_go_kosztem_napr
    awy_uszkodzonej_szyby_w_policyjnym_bmw

    J.

  • 64. Data: 2023-02-27 17:56:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 17:28, J.F pisze:

    > No i co z tego, ze halas zrobily?
    >
    > Policjanci widzieli, kierowca winny.

    I gdyby przyjął mandat to pewnie tak by się skończyło. No ale nie
    przyjął, bagna narobił,pismaki wyniuchały (albo sam im podrzucił) i znów
    dwóchdobrych kulsonów ma złamaną karierę przez głupich pismaków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2023-02-27 19:06:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 17:17:30 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > powierzchnię i mała masę a przy uderzeniu jest miękka. Wyobraź siebie
    > ułatwiasz sobie sprawę i składasz tą membranę w samolocik - powodzenia z

    Ale 12kW * powiedzmy 1/100 s, to 120J i predkosc 6g kawalka papieru
    to 200m/s.

    https://youtu.be/q9lay3SAXDg?t=49

    nie wyglada imponująco ... ale oni maja niskie napięcie :-)

    J.

  • 66. Data: 2023-02-27 19:20:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 19:06, J.F pisze:

    > Ale 12kW * powiedzmy 1/100 s, to 120J i predkosc 6g kawalka papieru
    > to 200m/s.

    mach 0,666 - piekielna sprawa;) A jakby tak powiesieć membranę nad
    torami i pierdolnął w nią pociąg to pociąg się zatrzyma w miejscu a
    membrana przekroczy prędkość ucieczki i wejdzie na orbitę;)

    > https://youtu.be/q9lay3SAXDg?t=49
    >
    > nie wyglada imponująco ...

    Mniej więcej tego bym się spodziewał;) Gdybym spodziwał się jakiś
    spektakularnych efektów to sam bym z młodym podłącyzł do gniazdka dla jaj;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-02-27 19:43:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nudny jesteś, u nas każdy gliniarz to mówi (i niewiele więcej).
    Pobicie? Kodeks cywilny.
    Kradzież? Kodeks cywilny.
    Zmuszenie do określonego zachowania? Kodeks cywilny.

    -----

  • 68. Data: 2023-02-27 20:55:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-27, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Policz jeszcze raz.

    > Kwestia predkosci.

    Również powierzchni, która tę prędkość ogranicza.

    Pewnie nie membrana zbiła szybę a łubudup ciśnienia.

    Z drugiej strony membrana membraną, ale taka cewka z drutem,
    zaślepką/kołpakiem, to kto wie. A jak jeszcze jakiś outdorowy
    impregnowany, solidny, duży a z przodu doniczka ..

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2023-02-27 21:07:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z drugiej strony membrana membraną, ale taka cewka z drutem,
    > zaślepką/kołpakiem, to kto wie. A jak jeszcze jakiś outdorowy
    > impregnowany, solidny, duży a z przodu doniczka ..

    Jakby to tak działało, to byłoby na jutubie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2023-02-27 21:42:30
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Bo nie przychodzi mi racjonalny powód celowego rozbijania szyby we
    > własnym radiowozie. Ty masz jakiś? Może poza tymi "ludzikami z bagien",
    > które wiecznie podejrzewacie o jakieś pokrętne działanie. Po prostu coś
    > sensownego zaproponuj.

    Nie musi być celowe rozbijanie szyby. Wystarczy, że chcą zataić
    okoliczności w jakich doszło do uszkodzenia szyby. Nawet jak by mieli
    prawdziwego winnego, złapanego na gorącym uczynku, to puszczenie sprawy
    tym torem mogło by spowodować pytania "No dobra, suszyliście na
    wylotówce z Poznania, to jakim cudem do uszkodzenia doszło na parkingu
    przed Energylandią?".

    PD