  • 121. Data: 2023-02-28 17:31:51
    Temat: Re: szyba
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2023 o 17:23, J.F pisze:

    > No ale coz tego, ze pismaki napisały?

    Że kulsony wrabiają niewinnego kierowcę.

    > Kulsony widziały ... no może im sie wydawalo, ze ten kamyczek to
    > akurat z tej ciezarówki, ale szyba akurat wtedy pękła.

    No właśnie tak się kulsonom wydawało. Ale skoro nie byli pewni to chyba
    nie powinni proponować mandatu:P A dalej poszło z górki i z pozornie
    niweinnego zdarzenia okazało się że kulsony są usupione po sam beret:P
    Tak to już jest z tymi pismakami...

    > I trzeba jakiegos solidniejszego dowodu, zeby kulsonów skazac.

    No i skoro zarzuty dostali to chyba się coś znalazło - no chyba że to
    takzwane zarzuty z dypy dla dobra "podejrzanego".

    > No moze jakby tak BSW sie zainteresowalo, przejrzalo zapisy z kamer -
    > o ile w ogole kamery były. Ale czy sie zainteresuje po takim donosie
    > slabo uzasadnionym?

    No widać się zajęło - pewnie pismaki nie chciały odpuścić a jak już się
    wzięli i zaczęli pod komendantek kopać, że to on im kazał, to okazało
    się że komendant mocniejszy od dwóch krawężników i się przesłyszeli oraz
    sami poszli frajera szukać.

    > Tu trzeba miec dobre plecy, albo dobre kamery :-)

    Albo mieć "pecha".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2023-02-28 17:34:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Cały Twój wywód pomija jeden istotny problem. Że kamień miedzy kołami
    > bliźniaka, to może wiele kilometrów ejchać i wystrzelić w dowomym
    > kierunku, byle wzdłuż osi długiej pojazdu.

    Ale z całego jego wywodu (nie wnikając czy prawidłowego) wynika, że w
    żadnym punkcie tej cykloidy nie poleci do przodu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2023-02-28 17:36:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2023 o 17:34, Shrek pisze:

    > Ale z całego jego wywodu (nie wnikając czy prawidłowego) wynika, że w
    > żadnym punkcie tej cykloidy nie poleci do przodu.

    Wróc - oczywiście do tyłu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-02-28 18:58:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 17:36:14 +0100, Shrek wrote:

    > Wróc - oczywiście do tyłu.

    Nawiasem mowiąc - kamien miedzy blizniaczymi oponami kreci sie na
    nieco mniejszym promieniu i nigdy nawet sie nie zatrzymuje wzgledem
    jezdni.

    J.

  • 125. Data: 2023-02-28 19:04:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 17:31:51 +0100, Shrek wrote:

    > Że kulsony wrabiają niewinnego kierowcę.

    No i co z tego?

    Pisac kazdy moze.

    > No właśnie tak się kulsonom wydawało. Ale skoro nie byli pewni to chyba
    > nie powinni proponować mandatu:P

    Ale z ich punktu widzenia moglo tak wyglądac.
    Byli prawie pewni.

    > A dalej poszło z górki i z pozornie
    > niweinnego zdarzenia okazało się że kulsony są usupione po sam beret:P
    > Tak to już jest z tymi pismakami...

    No ale musialy byc inne dowody.
    I były, bo sie jakis smród zrobił, ale musialoby BSW
    -sprawe w ogole ruszyc,
    -szerokie poszukiwania zapuscic.

    > No i skoro zarzuty dostali to chyba się coś znalazło - no chyba że to
    > takzwane zarzuty z dypy dla dobra "podejrzanego".

    Tylko cos poszło źle i prokurator podjął, a sąd uwierzył :-)

> [...]
    > wzięli i zaczęli pod komendantek kopać, że to on im kazał, to okazało
    > się że komendant mocniejszy od dwóch krawężników i się przesłyszeli oraz

    No ale co z tego, ze nie chcialy pismaki odpuscic?
    Pismaki mogą sobie pisac, a policjanci bedą obstawiac przy swojej
    wersji.
    Chyba, ze trafią na tego jednego uczciwego policjanta, co powie,
    ze on widział tę pękniętą szybę wczesniej.
    I nawet notatkę zapisał.

    > Albo mieć "pecha".

    Pech jakis dziwny :-)

    J.

  • 126. Data: 2023-02-28 19:07:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 17:26:07 +0100, Shrek wrote:

    > Gorzej jak komendant wyciągnie kamerkę (która nie zdąży się jeszcze
    > zepsuć) i okaże się że na wylotówce szyba była cała, natomiast w
    > poszukiwaniu momentu jak pekła znajdą się różne rzeczy;)

    Nie wiem jak ta szyba wyglądała, ale pojedyncze pekniecia są raczej
    trudne do zauwazenia przez kamerę.
    Juz raczej audio by trzeba przesluchac - moze cos mówili w czasie
    szukania frajera.
    O ile w ogole mieli kamery i jeszcze z mikrofonami.

    J.

  • 127. Data: 2023-02-28 19:11:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 17:02:13 +0100, Shrek wrote:

    > Niewielką - cewka jako taka blokuje narastanie prądu więc nie rośnie on
    > skokowo.

    Tam cewka jest taka sobie - czesto prad moze narosnąc pare tys razy w
    ciagu sekundy i to przy mniejszym napieciu :-)

    > Dodatkowo zmienia się 100 razy na sekundę i za chwilę będzie
    > ciągnęło w drugą stronę.

    O ile wczesniej sie przepali, albo nie wyleci i nie urwie, albo
    bezpiecznik nie odłączy :-)

    J.

  • 128. Data: 2023-02-28 19:16:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2023 o 19:04, J.F pisze:

    > No i co z tego?
    >
    > Pisac kazdy moze.

    No ale jak my piszemy na grupie to wszyscy mają to w dupie a jak pismaki
    nakręcą temat to jak widać czasem skutkuje.

    > Ale z ich punktu widzenia moglo tak wyglądac.
    > Byli prawie pewni.

    No ale się pomylili i wystarczyło za punkt zaczepienia. A że z kulsonami
    tak jest, że gdzie nie pociągniesz to jakieś bagno pod spodem, to tak
    właśnie wychodzi. Jakbyś wzioł losowego kulsona przetrzepał to pewnie
    coś by też wyszło - jak nie on to by wsypał nawet niechcący kolege albo
    przełożonego. Dlatego robert tak pismaków nie lubi - "kręcą afery z
    niczego":P

    > I były, bo sie jakis smród zrobił, ale musialoby BSW
    > -sprawe w ogole ruszyc,

    I tu pewnie pomogły pismaki. A potem z górki - kulsony same nadały na
    komendanta "well this escalated quickly".

    > -szerokie poszukiwania zapuscic.

    > Tylko cos poszło źle i prokurator podjął, a sąd uwierzył :-)

    Na przykładzie roberta widzisz jak to jest. Trzy lata temu piedolnął się
    że AED działa dopiero jak pikawa stanie i prędzej się zesra niż przyzna
    do banalnego (i skądinąd popełnianego pewnie przez 95% ludzi) błędu. No
    przecież on się nie myli, a co dopiero prokurator.

    > No ale co z tego, ze nie chcialy pismaki odpuscic?
    > Pismaki mogą sobie pisac, a policjanci bedą obstawiac przy swojej
    > wersji.

    Czasem nie wytrzymują napięcia i jak chodzi o pionki to odpuszczają.

    > Pech jakis dziwny :-)

    Pewnie i tak nikt ich w komendzie nie lubił:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2023-02-28 19:18:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2023 o 19:11, J.F pisze:

    > Tam cewka jest taka sobie - czesto prad moze narosnąc pare tys razy w
    > ciagu sekundy i to przy mniejszym napieciu :-)

    No ale jak ma przyspieszyć do mach 0,6 w 1/100 sekundy to już ma znaczenia.

    > O ile wczesniej sie przepali, albo nie wyleci i nie urwie, albo
    > bezpiecznik nie odłączy :-)

    Dokładnie - nic się bardzo spektakularnego nie stanie - albo jebnie od
    razu i nic z tego nie będzie albo pociągnie w drugą stronę. Zresztą film
    dałeś - wiele lepiej nie będzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-02-28 19:46:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 19:18:12 +0100, Shrek wrote:

    > No ale jak ma przyspieszyć do mach 0,6 w 1/100 sekundy to już ma znaczenia.

    spoko - dla 50Hz dominuje opor omowy, bedzie tych 50A :-)

    takie znalazlem, może sa i lepsze ...

    J.