  • 161. Data: 2022-02-15 01:30:43
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To nic nie rozwiązuje. Ja zaszczpiłem się trzykrotnie, żona też,
    > dzieciaka zaszczepiliśmy a i tak jestem naczelnym antyszczepem polskiego

    Zasadniczo mam tu bardzo podobnie w tym w kwestii poglądów, a tu nic. Z
    tym, że ja mam zdaje się czarującą osobowość i nie doprowadzam ludzi do
    robienia korelacji.

    > usenetu, bo jak to tak dane bezczelnie podawać;)

    Ja tej całej dyskusji za specjalnie nie rozumiem. Ty mówisz, że nie
    chronią bo skuteczność znacząco spada po tych 6ciu miesiącach. Twoi
    oponenci odpowiadają, że chronią (np. w okresie poprzedzającym).
    Wszyscy mają racje, naparzanka trwa. Dodatkowo wszyscy się zgadzają, że
    trzeba się szczepić.

    No ale AF mi chyba nieodpowiedział? Ciekawe czy Polański się zaszczepił.

    --
    Marcin

  • 162. Data: 2022-02-15 06:19:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > oponenci odpowiadają, że chronią (np. w okresie poprzedzającym).
    > Wszyscy mają racje, naparzanka trwa. Dodatkowo wszyscy się zgadzają, że

    To nie do końca tak. Po prostu samo stwierdzenie, że spada poniżej 10%
    jest odczytywane jako obraza uczuć religijnych. I automatycznie jestem
    płaskoziemcem, antysczepem, andrzejem bobolom. I jest oczywiste że
    jestem przeciw szczepieniom i twierdzę, że na śmiertelność też nie
    działa. I mnóstwo innych rzeczy:P Oni są tak popieprzeni, że własnie się
    w oddzielnym wątku napierdalają między sobą, bo kwiatek chyba w ramach
    ironii udawał mnie;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 163. Data: 2022-02-15 06:34:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > chronią bo skuteczność znacząco spada po tych 6ciu miesiącach. Twoi
    > oponenci odpowiadają, że chronią (np. w okresie poprzedzającym).

    Zwróć uwagę ile czasu zajęło, żeby wogole zaakceptowali te 10%. Kwiatek
    rzucał badaniami, ze to nieprawda a ja jestem szurem. Przy czym w
    linkach kwiatka nie było żadnych konkretnych danych dotyczących
    aktualnej sytuacji. Ja byłem już szurem i płaskoziemcą, zanim do tych
    10% doszliśmy. Tylko za sam fakt stwierdzenia, że szczepionka straciła
    swoją skuteczność. Normalnie fanatycy religijni pod płaszczykiem "nauki".

    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 164. Data: 2022-02-15 08:24:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 06:19, Shrek pisze:

    > To nie do końca tak. Po prostu samo stwierdzenie, że spada poniżej 10%
    > jest odczytywane jako obraza uczuć religijnych.

    Kłamiesz. Nikt normalny nie neguje, że spada.
    Twoja religia twierdzi, że skoro spada, to znaczy, że nie działa. Co
    jest bzdurą i robieniem kurwy z logiki.

    > I automatycznie jestem
    > płaskoziemcem, antysczepem, andrzejem bobolom. I jest oczywiste że
    > jestem przeciw szczepieniom i twierdzę, że na śmiertelność też nie
    > działa.

    Twierdzisz, że jest nieskuteczna i jednocześnie wrzucasz wykresy na
    dowód, że jednak jest skuteczna i ta skuteczność spada, czego nikt nie
    neguje.
    To wystarczy.

    > I mnóstwo innych rzeczy:P Oni są tak popieprzeni, że własnie się
    > w oddzielnym wątku napierdalają między sobą, bo kwiatek chyba w ramach
    > ironii udawał mnie;)

    Dobrze, że nie jesteś aż tak popieprzony żeby nie wyłapać ironii.
    Ale czy religia pozwoli ci ją zrozumieć, to inna sprawa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 165. Data: 2022-02-15 08:57:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 06:34, Shrek pisze:

    > Zwróć uwagę ile czasu zajęło, żeby wogole zaakceptowali te 10%. Kwiatek
    > rzucał badaniami, ze to nieprawda

    Kłamiesz.
    W tych badaniach jest wyraźnie napisane, że skuteczność spada z czasem,
    a nie, że są nieskuteczne.
    Nadal nie wyjaśniłeś, dlaczego naukowcy nadal namawiają do szczepień
    nieskutecznymi szczepionkami.

    > a ja jestem szurem. Przy czym w
    > linkach kwiatka nie było żadnych konkretnych danych dotyczących
    > aktualnej sytuacji.

    Kłamiesz.
    Nie dość, że aktualne, cotygodniowe, to jeszcze z podziałem na landy,
    grupy wiekowe... co tylko możesz sobie zażyczyć. Pokaż mi bardziej
    konkretne, bardziej aktualne i bardziej wiarygodne dane polskie.
    Raporty od 22.07.2021, publikowane co 7 dni, ostatni jest z 10.02.2022.

    > Ja byłem już szurem i płaskoziemcą, zanim do tych
    > 10% doszliśmy. Tylko za sam fakt stwierdzenia, że szczepionka straciła
    > swoją skuteczność.

    Co jest bzdurą i robieniem kurwy z logiki, bo nie straciła. Skuteczność
    spada z czasem. Tak przynajmniej pokazują dane.
    Sam pokazywałeś te wykresy.

    Pokaż takie, na których skuteczność jest zerowa, a nawet niech ci będzie
    te 10%, to mnie przekonasz. W czym problem?

    > Normalnie fanatycy religijni pod płaszczykiem "nauki".

    Napisałeś w końcu do nich, że są fanatykami religijnymi i się nie znają?
    Co ci odpisali?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 166. Data: 2022-02-15 10:38:29
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 18:24:51 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > "Na Narodowym - są nowoczesne respiratory, najdroższy sprzęt medyczny,
    > ale prawie nie ma pacjentów."

    Ale co wspólnego maja wały Szumowskiego i spółki ze skutecznością
    szczepionek?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 167. Data: 2022-02-15 10:44:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 19:23:05 +0100, J.F napisał(a):

    > Dla doroslych to pol litra, albo samochod ... w loterii szczepionkowej

    https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/c
    p0/e15/q65/p320x320/235770853_1838450986324543_38481
    67935019176322_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=148
    0c5&_nc_ohc=e6kBO6bYbsoAX_MXJB-&_nc_ht=scontent-waw1
    -1.xx&oh=00_AT_Xr-Nrvw9FBwf_E7Yuf2AC7an7ajhvRFLlPFlc
    1AvXAQ&oe=62115D90

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 168. Data: 2022-02-15 10:53:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 20:52:09 +0100, Shrek napisał(a):

    > Szczpię siębie i swoje dziecko,

    Zatem do skutków ubocznych należy dodać sfolienie mózgu.
    Jeden poważny przypadek już mamy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 169. Data: 2022-02-15 11:00:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Feb 2022 06:19:41 +0100, Shrek napisał(a):

    > Po prostu samo stwierdzenie, że spada poniżej 10%
    > jest odczytywane jako obraza uczuć religijnych. I automatycznie jestem
    > płaskoziemcem, antysczepem, andrzejem bobolom.

    I w ramach promocji szczepień wrzucasz obrazek z tłitera, że im mniej
    szczepień, tym mniej zakażeń - które z lubością nazywasz zachorowaniami -
    a kiedy pokazuję, że wykres nic nie warty, bo niby najmniej zakażone
    Podkarpacie umiera bardziej niż Pomorze, to wykręcasz się, że nie te daty.
    Kiedy biorę okres według wytycznych i dalej jest kicha, to jakoś tego nie
    zauważasz i odpowiadasz na mój stary post.

  • 170. Data: 2022-02-15 11:25:05
    Od: n...@o...pl

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > To pretensje powinniśmy mieć w takim razie do rządu, bo na to pozwala a
    > nie do ludzi którzy mają prawo i z tego prawa korzystają.

    A nie mamy? Rząd zezwala na patologię, to patologia z tego korzysta.
    A że w PL takiej patologii sporo, to i takie efekty.

    > A tak swoją drogą:
    >
    > "...szpitale w Polsce dysponują 213 tys. łóżek w oddziałach szpitalnych."
    >
    > "Ministerstwo Zdrowia podało również, że liczba zajętych łóżek dla
    > pacjentów z Covid-19 wynosi dziś 18824. Liczba dostępnych łóżek to
    > 30320. Liczba wolnych łóżek wynosi więc 11496."
    >
    > Czyli dla covidowców zarezerwowane jest 14% łóżek. To jak to pasuje do
    > stwierdzenia "zatykają szpitale" :-/

    Liczba wolnych łóżek akurat niewiele znaczy, skoro nie ma lekarzy do ich
    obsługi, bo. m.in. zostali oddelegowani do covidowców. Mało na szurskich forach
    filmików z pustych szpitali?