  • 1. Data: 2004-10-23 14:21:05
    Temat: szukam aktu prawnego
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 1999 r. w sprawie
    amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
    Status aktu prawnego:

    nieobowiązujący

    odpowiednik tego co powyzej ale obowiazujacy tekst jednolity. na
    isip.sejm.gov.pl to najnowszy jaki znalazlem.
    (i proze nie odsylac do stron w ktorych nalezy abonament wykupic:-)

    pozdrawiam
    P.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty. Chwasty co przeszkadzją życ
    drugim.

    cpp.g5.pl, forum poswięcone językowi c++ i Lazarusowi.
    Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 2. Data: 2004-10-23 15:53:27
    Temat: Re: szukam aktu prawnego
    Od: Artur <f...@n...pl>

    chcesz obowiazujacy czy nieobowiazujacy?

  • 3. Data: 2004-10-23 15:57:47
    Od: Artur <f...@n...pl>

    Nie ma rozporzadzenia obowiazujacego o tej nazwie.

  • 4. Data: 2004-10-23 21:48:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2004, Przemek R. wrote:

> [...]
    >+ isip.sejm.gov.pl to najnowszy jaki znalazlem.
    >+ (i proze nie odsylac do stron w ktorych nalezy abonament wykupic:-)

    O ile dobrze zrozumiałem pytanie to TREŚĆ o którą pytasz aktualnie
    obowiązują dwa różne (zależnie od podmiotu) aktu prawne:
    - ustawa o podatku dochodowym osób fizycznych
    - ustawa o podatku dochodowym osób prawnych
    Trochę (tak 99,5% ;)) tresci jest identyczna (przykładowa różnica:
    w UoPDoOP nie ma regulacji dla wspólności małżeńskiej ;>).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-10-24 11:52:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > O ile dobrze zrozumiałem pytanie to TREŚĆ o którą pytasz aktualnie
    > obowiązują dwa różne (zależnie od podmiotu) aktu prawne:
    > - ustawa o podatku dochodowym osób fizycznych
    > - ustawa o podatku dochodowym osób prawnych

    z 31 marca? acha to luz, nie czytalem calej.

    > Trochę (tak 99,5% ;)) tresci jest identyczna (przykładowa różnica:
    > w UoPDoOP nie ma regulacji dla wspólności małżeńskiej ;>).

    dzieki.
    P.

  • 6. Data: 2004-10-25 11:18:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > z 31 marca? acha to luz, nie czytalem calej.

    ups z 11 marca. nie zdazylem zatrzymac wiadomosci.

    P.