  • 71. Data: 2007-01-01 01:07:33
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 31 grudnia 2006 10:49
    (autor Angie
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <en80q3$g1h$1@news.onet.pl>):

    > wiadomości news:en77cf$jqd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Slyszales o pigułce gwaltu? Brak obrazen nie oznacza braku gwałtu -
    > oznacza po prostu ze ofiara gwałtu sie nie bronila - bo mogla byc np
    > wlasnie nieprzytomna, skrajnie pijana czy po prostu sparalizowana
    > strachem. Ja tez bym nie walczyla jak lwica, gdybym miala np pistolet
    > przyłozony do głowy. Prezentujesz typ myslenia Leppera "hehe, przeciez nie
    > mozna zgwalcic prostytutki". Szczerze mowiac, po Tobie spodziewalam sie
    > jednak bardziej wywazonej opinii.

    To co jest w takim razie dowodem gwałtu? Zeznanie ,,zgwałconej''? To strach
    się bać, jeśli to wystarczy do skazania.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 72. Data: 2007-01-01 12:44:12
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    > To co jest w takim razie dowodem gwałtu? Zeznanie ,,zgwałconej''? To
    > strach
    > się bać, jeśli to wystarczy do skazania.

    jesli twoja zona zostanie nafaszerowana taka pigułka i w efekcie zostanie
    wykorzystana seksualnie bedziecie oboje to uwazac za gwalt czy moze jednak
    zalozysz ze sama chciala skoro nie ma siniakow na twarzy?
    Pigulke gwaltu mozna wykryc w organizmie. A co do sparalizowania strachem -
    w zeszlym roku byl przypadek dziewczyny ktora dwoch zwyrodnialcow wypchnelo
    z pociagu. Miala co najmniej kilka okazji aby uciec, krzyczec, bronic sie -
    np podczas przesiadki na dworcu, gdy czekala ze swoimi oprawcami na nastepny
    pociag. Nie zrobila zadnej z tych rzeczy. Sadzisz, ze dlatego ze chciala aby
    ja wypchneli pozniej z jadacego pociagu? Czy gdyby na tym etapie wkroczyla
    policja i ja uwolnila to czy zignorowalbys jej zeznania bo nie krzyczala?
    "bo strach sie bac'?

    Angie

  • 73. Data: 2007-01-01 14:11:39
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Angie <J...@O...EU> napisali:
    > ja wypchneli pozniej z jadacego pociagu? Czy gdyby na tym etapie wkroczyla
    > policja i ja uwolnila to czy zignorowalbys jej zeznania bo nie krzyczala?

    A dlaczego ignorowac? Ale to chyba troche za malo, zeby kogos wsadzic za
    kratki. Trzeba poszukac jakichs swiadkow, sprawdzic wiarygodnosc, moze
    jakas wizja lokalna...

  • 74. Data: 2007-01-01 15:03:59
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnepkmf2.2co.j.krzyzanowski@maszyna.pkpik.pl.
    ..

    >. Trzeba poszukac jakichs swiadkow, sprawdzic wiarygodnosc, moze
    > jakas wizja lokalna...

    Swiadkow czego w tej konkretnej sprawie? Swiadkow ze jechala z nimi
    pociagiem - byl konduktor, byli inni pasazerowie. na dworcu widziala ich
    pewnie z setka innych osob. gdyby ja trzymali za gardlo to zakladam, ze
    jednak ktos by zareagowal. A ona byla tak sparalizowana strachem, ze stala
    jak owieczka prowadzona na rzeź. Ale byla steroryzowana i uprowadzona. Bedac
    postronnym swiadkiem zeznalbys jedynie ze z nimi stala. A ona - ze byla
    porwana. I co z jej wiarygodnoscia? Wszyscy wiemy jak sie to skonczylo, ale
    czy gdyby sie skonczylo wlasnie tam na dworcu podczas przesiadki ktokolwiek
    z was by uwierzyl w slowa tej dziewczyny, ze byla ofiara, ze nie chciala?

    Angie

  • 75. Data: 2007-01-01 15:11:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Angie <J...@O...EU> napisali:
> [...]
    > postronnym swiadkiem zeznalbys jedynie ze z nimi stala. A ona - ze byla

    Watpliwosci rozstrzyga sie na korzysc oskarzonego.
    Teraz wyobraz sobie, ze donosze na policje, ze grozilas mi i mojej
    rodzinie. Czy sad powinien Cie skazac na podstawie moich slow?

  • 76. Data: 2007-01-01 16:08:32
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):
    > Watpliwosci rozstrzyga sie na korzysc oskarzonego.
    > Teraz wyobraz sobie, ze donosze na policje, ze grozilas mi i mojej
    > rodzinie. Czy sad powinien Cie skazac na podstawie moich slow?

    być może tak

    KG

  • 77. Data: 2007-01-01 16:20:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    kam <x#k...@w...pl#x> napisali:

    > być może tak

    Za cos, czego nie zrobila???

  • 78. Data: 2007-01-01 16:21:52
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):
    > Za cos, czego nie zrobila???

    a może zrobiła?

    KG

  • 79. Data: 2007-01-01 16:34:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "alugastrin" <...@...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2006-12-31 18:18, Robert Tomasik napisał(a):

    > Idiota ze zgwalcil czy ze palcem ???

    Generalnie pewnie i jedno i drugie.

  • 80. Data: 2007-01-01 16:35:33
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnepkpp7.2co.j.krzyzanowski@maszyna.pkpik.pl.
    ..

    > Watpliwosci rozstrzyga sie na korzysc oskarzonego.

    Mówimy teraz o konkretnej sprawie. Uwolnilbys ich?

    > Czy sad powinien Cie skazac na podstawie moich slow?

    Sad jak juz skazalby mnie na podstawie dowodow, twoje zeznanie byloby jednym
    z nich

    Angie