  • 61. Data: 2006-12-31 17:13:33
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: zly [Sun, 31 Dec 2006 17:54:02 +0100]:

    > Czyli jesli kobieta dostaje za seks pieniadze, to juz
    > jest szczesliwa? :/

    W zasadzie biorąc pod uwagę temat, to gnida jesteś...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *

  • 62. Data: 2006-12-31 17:16:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Angie" <J...@O...EU> napisał w wiadomości

    > Nieprzytomnosc byla jedna z opcji prawda? Rownie dobrze mogla byc szantazowana
    > bronia, mogla zostac ogłuszona i ocknac sie po fakcie, a sadzac po
    > wypowiedziach watkotwórcy inteligencja on nie grzeszy wiec mogl po prostu
    > portfel gdzies zgubic etc

    I w ramach tego szantażu bronią, to nogi oczywiście rozłożyła, by nie zostać
    zatrzelona, ale kraść portfela to się już nie bała? Albo dostała wazonem po
    głowie i nieprzytomna się bronić nie miała możliwości, ale ręce same się jej
    zacisnęły na portfelu?

    Z tego wszystkiego tylko znalezienie post factum tego portfela by sprawę jakoś
    tłumaczyło. tylko, ze skoro zdarzenie miało miejsce w jego samochodzie, to nie
    bardzo mi się chce w to uwierzyć.

  • 63. Data: 2006-12-31 17:18:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > No i gwalt na tylnym siedzeniu samochodu... To tez malo mozliwe.

    To bardzo możliwe. Zwłaszcza, że zgwałcenie to niekoniecznie musi być normalny
    stosunek. Mógł ją palcem zgwałcić. Idiotów na świecie nie brakuje.

  • 64. Data: 2006-12-31 17:20:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "B0L0" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ofiara jest w posiadaniu dowodu osobistego auto-cracka. nie wiadomo co z nim
    > robi, ale domniemuję iz nie przekazała go do depozytu. istnieje wiec mozliwosc
    > iz ktos kupil sobie na ten dowod telewizor, samochod albo wyspe na pacyfiku :)
    > (znaczy sie na kredyt-raty)
    > i teraz wyobrazmy sobie ze inicjator watku placi, zapomina o sprawie a za pol
    > roku przychodzi pismo z banku ze ma zaplacic xxxxtys zł tytulem zaleglych rat
    > kredytu

    No to inicjator wątku powie, że to nie jego podpis. Może napomknąć, że dowód
    miała określona osoba. Określona osoba dostanie zarzut z 286 i 297 kk i jeszcze
    będzie musiała spłacić kredyt z odsetkami.

  • 65. Data: 2006-12-31 18:06:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Angie <J...@O...EU> napisali:

    > Sex na tylnym siedzeniu jest mozliwy, gwalt juz nie?

    Jest mozliwy dzieki wspolpracy...
    Gwalty w samochodzie osobowym i gwalty w kabinie toalety (na stojaco),
    okazywaly sie falszywymi oskarzeniami.

  • 66. Data: 2006-12-31 18:21:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisali:

    > Testowałeś? Bo ja tak.

    A testowalas cyjanek?
    Postawy, ktora opisalas raczej sie nie spotyka. Za to nader czesto spotyka
    sie strach przed samodzielnym opuszczeniem domu, przebywaniem samemu,
    kiedy gwalciciel jest na wolnosci.

  • 67. Data: 2006-12-31 18:41:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Jest mozliwy dzieki wspolpracy...
    > Gwalty w samochodzie osobowym i gwalty w kabinie toalety (na stojaco),
    > okazywaly sie falszywymi oskarzeniami.

    Współpracę można osiągnąć dzięki zastraszeniu czy innym podstępnym zabiegom. A i
    bez współpracy dasz dziewczynie po twarzy i będzie spokojnie leżeć, jak zobaczy,
    że opór sensu większego nie ma, bo co najwyżej jeszcze raz dostanie.

  • 68. Data: 2006-12-31 18:48:07
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > To bardzo możliwe. Zwłaszcza, że zgwałcenie to niekoniecznie musi być
    > normalny stosunek. Mógł ją palcem zgwałcić. Idiotów na świecie nie brakuje.

    Bahh... tak na to patrzac, to mozna powiedziec, ze ona jego zgwalcila.
    Bo w koncu to on był pod wplywem wszelkich dostepnych srodkow, a ona go
    wykorzystała :)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 69. Data: 2006-12-31 19:23:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:en90m1$cjm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Bahh... tak na to patrzac, to mozna powiedziec, ze ona jego zgwalcila. Bo w
    > koncu to on był pod wplywem wszelkich dostepnych srodkow, a ona go
    > wykorzystała :)

    Poniekąd w zasadzie racja.

  • 70. Data: 2006-12-31 23:51:14
    Od: alugastrin <...@...pl>

    W dniu 2006-12-31 18:18, Robert Tomasik napisał(a):

    > To bardzo możliwe. Zwłaszcza, że zgwałcenie to niekoniecznie musi być normalny
    > stosunek. Mógł ją palcem zgwałcić. Idiotów na świecie nie brakuje.

    Idiota ze zgwalcil czy ze palcem ???