  • 111. Data: 2007-01-02 08:39:58
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Sowiecki Agent [Tue, 02 Jan 2007 02:43:08 +0100]:

    > spotakalas sie z takim czyms? masz dowod?

    Z ciekawości - jak sobie wyobrażasz dowód na coś takiego?

    Kira (zainteresowana)

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 112. Data: 2007-01-02 08:46:51
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Angie <J...@O...EU> napisali:
    > jedynie mówie, ze jesli kobieta zjawia sie na posterunku i mówi, ze zostala
    > zgwalcona/pobita to trzeba wyjsc poza samcze założenie"pewnie sama
    > chciala/bo jej sie nalezalo" .

    To jest tylko Twoje zalozenie.

  • 113. Data: 2007-01-02 08:51:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisali:

    > Czytać ze zrozumieniem to uczą w podstawówce, no ale niech
    > ci będzie, łopatologicznie: żadna różnica czy go zamkną czy
    > nie zamkną, czy go wydoić z kasy czy nie. Czasu to nie cofa.

    Pod warunkiem, ze mowisz tylko w swoim imieniu.
    Bo dla innych jest roznica, czy zamkna, czy nie zamkna.

  • 114. Data: 2007-01-02 08:53:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisali:

    > Z ciekawości - jak sobie wyobrażasz dowód na coś takiego?

    Tasmy prawdy.

  • 115. Data: 2007-01-02 08:54:53
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Robert Tomasik [Tue, 2 Jan 2007 01:13:43 +0100]:

    > Ja jedynie staram się wyjaśnić, z jakiego powodu policjant
    > zadaje te, z pozoru dla ofiary zgwałcenia nieistotne
    > i krępujące, pytania. Nic więcej.

    A daj spokój, zgwałcona baba nie staje się nagle kretynką,
    nie traci kompletnie zdolności kojarzenia i nie robi się
    durna i głucha na lecące naokoło teksty i sugestie. Wiem,
    że w sytuacji jak kobita roztrzęsiona i lekko mówiąc dobita
    emocjonalnie, to łatwo jest machnąć ręką i stwierdzić "a,
    bo jej się tak tylko wydawało, a ja rzetelnie pracuję."

    Sęk w tym, że jakoś z rozmów z innymi dziewczynami obrazek
    mi wynika dokładnie ten sam: durnowate aluzje, sugestie, że
    należy się zastanowić nad fałszywymi oskarżeniami, lakoniczne
    odpowiedzi na pytania o dalsze procedury, ogólnie ignor
    totalny. Większość mówi wprost, że jakby wiedziała jak to
    wygląda, to w życiu by na policję nie poszła. Z procedur się
    to bierze mówisz...?

    Kira

  • 116. Data: 2007-01-02 08:59:03
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jacek Krzyzanowski [Tue, 2 Jan 2007 08:51:03 +0000 (UTC)]:

    > Pod warunkiem, ze mowisz tylko w swoim imieniu.
    > Bo dla innych jest roznica, czy zamkna, czy nie zamkna.

    Tak naprawdę, to różnicę robi "czy będzie mógł jeszcze raz,
    czy już nie", a nie zamknięcie samo w sobie. I w tym kontekście
    całkowicie satysfakcjonujące jest też np. jego wpadnięcie pod
    samochód, starcie z grupą nawalonych bandziorów czy analogiczne
    sposoby usunięcia z tego padołu. Więzienie ma tą wadę, że się
    z niego w końcu wychodzi.

    Kira

  • 117. Data: 2007-01-02 09:03:59
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    nagraj rozmowy, bo to jest szantaz, idz na policje i zglos kradziez
    opowiedz wszystko policjantom, lepiej na tym wyjdziesz mowie ci, niz
    sami po ciebie przyjda, powiedz ze nie wszystko dokladnie pamietasz, ale
    wiesz ze to nie byl gwalt i tyle, przedstawisz kasety i tyle, a potem
    zadzwon do niej i powiedz ze policja juz wie o wszystkim i maja nagrania
    waszych rozmow jak probowala wymusic od ciebie kase i mysle ze sprawa
    sie skonczy, no chyba ze to byl gwalt ona ma swiadkow i byla na obdukcji
    to jestes skonczony ;)

    --
    Pozdro
    Harry

  • 118. Data: 2007-01-02 09:22:09
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Harry napisał(a):
> [...]
    > waszych rozmow jak probowala wymusic od ciebie kase i mysle ze sprawa
    > sie skonczy, no chyba ze to byl gwalt ona ma swiadkow i byla na obdukcji

    Tylko gorzej będzie, jak się okaże, że ona faktycznie miała 14 lat,
    tak jak teraz twierdzi. Więc powinno się to najpierw sprawdzić.

    L.

  • 119. Data: 2007-01-02 09:58:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisali:

    > Sęk w tym, że jakoś z rozmów z innymi dziewczynami obrazek
    > mi wynika dokładnie ten sam: durnowate aluzje, sugestie, że
    > należy się zastanowić nad fałszywymi oskarżeniami

    Za to podziekuj paniom, ktore falszywie oskarzaly. A bylo ich niemalo...

  • 120. Data: 2007-01-02 11:49:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Sowiecki Agent [Tue, 02 Jan 2007 02:43:08 +0100]:

    > Z ciekawości - jak sobie wyobrażasz dowód na coś takiego?
    >

    > Kira (zainteresowana)

    bardzo prosto, biore dyktafon w kieszen i ide zglosic przestepstwo,