  • 21. Data: 2005-11-09 16:41:20
    Temat: Re: szkoła
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Monika Zalewska <m...@w...pl> napisał(a):

    > Wyjęłam ramę okienną (sama) i (sama) zaniosłam do szklarza.

    A czemu nie zrobił tego syn?

  • 22. Data: 2005-11-09 16:58:23
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Niech odpowiada nauczyciel, ktory syna nadzorowal w tym czasie.

    Najprawdopodobniej uczynił zadość obowiązkowi nadzoru.

  • 23. Data: 2005-11-09 17:10:40
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Monika Zalewska <m...@w...pl> napisał(a):

    > Czy ja musze płacić za te nieszczęsna szybę

    Szkoła może wymagać od syna prac społecznie użytecznych w ramach
    zadośćuczynienia za wyrządzoną szkodę.

  • 24. Data: 2005-11-09 21:05:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Roman G. napisał(a):
    > Szkoła może wymagać od syna prac społecznie użytecznych w ramach
    > zadośćuczynienia za wyrządzoną szkodę.

    że jak?

    KG

  • 25. Data: 2005-11-09 22:13:33
    Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl>

    Witam
    Już po sprawie. Powiedziałam co miałam do powiedzenia, może nie tak ostro i
    zdecydowanie jak miałam zamiar, ale powiedziałam. Pani pedagog o dziwo
    przyznała mi racje. Może dlatego, że za diabła nie mogła zrozumiec skąd ja
    wiem takie rzeczy (miała mnie za kompletnego ignoranta i .... może nawet
    bardzo sie nie myliła). Z prawem nigdy do czynienia nie miałam, zawsze pełna
    ufności do urzędników. Teraz wiem, ze dobrze jest miec blade pojęcie.
    Dlaczego sama wyjęłam okno? Bo lubie wyjmować ramy okienne z potłuczonymi
    szybami:)
    Prace społeczne? Nadmieniam, że syn zgłosił się na ochotnika do grabienia
    liści na terenie szkoły, jeszcze przed niefortunnym zdarzeniem. Nie wiedział
    wtedy, ze dwa dni potem wybije niechcący nadtłuczoną szybę, więc grabił "za
    friko" z dobrej i nieprzymuszonej woli.
    Najważniejsze, ze chyba wszystko juz ma swój finał i sprawa okna pójdzie w
    niepamięć.
    Do następnego potłuczenia ...
    Dziekuję za wsparcie i za fachowe porady, miło jest wiedzieć, ze sa ludzie,
    na których mozna liczyć w razie kłopotów
    Pozdrawiam, Monika Zalewska

  • 26. Data: 2005-11-10 07:09:30
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > że jak?

    Że tak.

    RG

  • 27. Data: 2005-11-10 07:11:23
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Monika Zalewska <m...@w...pl> napisał(a):

    > Dlaczego sama wyjęłam okno? Bo lubie wyjmować ramy okienne z potłuczonymi
    > szybami:)

    Ja tam bym "dla dobra dziecka" nie oszczędził mu tej przyjemności :-)

  • 28. Data: 2005-11-10 07:23:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Roman G. napisał(a):

    > A czemu nie zrobił tego syn?

    Moze nietechinczny :>

  • 29. Data: 2005-11-10 08:15:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > A jeśli np. nie zastosował się do polecenia nauczyciela? Np. takiego
    > "teraz nie gramy, robimy rozgrzewkę"?

    IMO to nie gra roli... byl pod opieka szkoly wiec szkola wtedy odpowiada.

    Rownie dobrze mogl sie niezastosowac do polecenia rodzica i co? Rodzic
    wtedy tez nie odpowiada (pomijajac juz fakt, ze w wieku jest takim ze
    sam moze odpowiedziec - ale zalozmy ze bylby mlodszy)?

  • 30. Data: 2005-11-10 18:30:19
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Roman G. napisał(a):

    > Że tak.
    Kam chodziło o to, że to są Twoje prywatne poglądy, nie mające nic
    wspólnego z aktualnym prawem.

    --
    Marta
    m...@N...pl