  • 1. Data: 2006-01-09 15:02:13
    Temat: szkalowanie zmarlego
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    dzien dobry

    czy corka moze wniesc pozew do sadu
    o publiczne szkalowanie zmarlego ojca?
    wyssane z palca klamstwa o zmarlym
    rozpowszechnia pisemnie w formie "ulotek"
    pewien w sumie obcy czlowiek, bo chce jej "zajsc za skore"

    dzieki za porade
    alojzy

  • 2. Data: 2006-01-09 20:44:48
    Temat: Re: szkalowanie zmarlego
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    slonzok62 <s...@a...de> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > wyssane z palca klamstwa o zmarlym
    > rozpowszechnia pisemnie w formie "ulotek"
    > pewien w sumie obcy czlowiek, bo chce jej "zajsc za skore"

    Nie piszesz szczegółów wiec i odpowiedź będzie ogólna:
    Tak, może. Jest uznanym powszechnie dobrem osobistym kult pamięci osoby
    zmarłej. Ochrona - jak w przypadku innych dobr osobistych.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide