  • 101. Data: 2015-10-27 19:35:31
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > W wieku siedmiu lat trochę mało czasu na naukę tego co
    > inne dzieci opanowały rok, dwa czy trzy wcześniej.

    a czemu opanowały?
    same z siebie, czy po prostu coraz wcześniej probujemy z dzieci zrobić
    noblistów?
    Moze jednak należałoby dzieciom dać trochę dzieciństwa a nie szkolenia.

    > Co więcej większości z nich nie ma w programie szkoły.

    Wiec może powinny być

    > Ale można sobie i innym wmawiać że to da się nadrobić. :-)

    Nie sądzę, aby cokolwiek trzeba było nadrabić.
    Też uczysz dziecko w domu lekcji rok wcześciej, zeby jak pojdzie do
    nastepnej klasy nie musiało nadrabiać?
    Nie sądzisz, że to powoli dąży do tego, żeby zacząć uczyć dzieci, zanim
    sie je zrobi?

  • 102. Data: 2015-10-27 21:07:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Fajny pomysł dlaczego ty go nie stosujesz ?
    > Moralność Kalego jak nic.

    Wskaż palcem, gdzie twierdzę, o czym ty masz pojęcie.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 103. Data: 2015-10-27 23:33:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:
    A my sobie gadu gadu

    http://www.tvn24.pl/pis-zamierza-zlikwidowac-gimnazj
    a,589485,s.html

  • 104. Data: 2015-10-28 14:04:36
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 27 Oct 2015 13:28:01 -0500, w <n0ofje$ms0$1@dont-email.me>, witek
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > Jak mogą i mają to po co przedszkole?

    Po co w ogóle przedszkole?

  • 105. Data: 2015-10-28 14:27:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rg wrote:

    > Po co w ogóle przedszkole?

    takie wielkomiejskie rozwiązanie dla rodziców co nie mają co zrobić z
    dziećmi bo muszą zapierdzielać do roboty.

  • 106. Data: 2015-10-28 14:44:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.10.2015 o 14:27, witek pisze:

    > takie wielkomiejskie rozwiązanie dla rodziców co nie mają co zrobić z
    > dziećmi bo muszą zapierdzielać do roboty.

    Także dla tych którzy mają co zrobić z dziećmi, ale mają tylko jedno i
    dziecko nie ma się z kim bawić.

    p. m.

  • 107. Data: 2015-10-28 16:38:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-27 o 21:07, krys pisze:

    > Wskaż palcem, gdzie twierdzę, o czym ty masz pojęcie.

    "A to są Twoje wymysły."
    A może chcesz udowodnić skąd wiedza na temat "moich wymysłów"

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2015-10-28 16:41:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-27 o 19:29, witek pisze:

    > Co mam udowadniać?

    Że nie maja dlatego że np. nie chcą a nie nie mogą ?

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2015-10-28 16:44:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-27 o 18:50, Stokrotka pisze:

    > Bo są inne, lepsze warunki, i mniej czasu poświęca na pilnowanie,
    > bo nie ma niebezpieczeństw (np. starszyzny szkolnej tj dzieci z 3 i 4
    > klasy:) ).
    > Bo dzieci są np. najedzone obiadem, czego szkoła nie gwarantuje,
    > wreszcie bo jest więcej pszedszkolanek na dziecko.
    > itp itd
    >
    > Po prostu: szkoła i pszedszkole to nie to samo.

    Ja rozumiem że szkoła i przedszkole tonie to samo.
    Ale ja piszę i sześciolatkach i zerówce. Całkiem inne
    traktowanie w szkole a inne w przedszkolu.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2015-10-28 16:57:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-27 o 19:35, witek pisze:

    > a czemu opanowały?

    Bo przedszkole wykonało program nauczania.

    > same z siebie, czy po prostu coraz wcześniej probujemy z dzieci zrobić
    > noblistów?
    > Moze jednak należałoby dzieciom dać trochę dzieciństwa a nie szkolenia.

    Nauka przebywania w grupie, rysowania, wycinania do właśnie
    część dzieciństwa a nie szkolenie na przyszłego noblistę.

    > Wiec może powinny być

    A co zlikwidujesz w zamian ?
    Naukę czytania i pisania ?

    > Nie sądzę, aby cokolwiek trzeba było nadrabić.
    > Też uczysz dziecko w domu lekcji rok wcześciej, zeby jak pojdzie do
    > nastepnej klasy nie musiało nadrabiać?

    Jak wyślę wcześniej do przedszkola to nie będzie musiało
    w szkole nadrabiać. Aż tak to trudno pojąć ?

    > Nie sądzisz, że to powoli dąży do tego, żeby zacząć uczyć dzieci, zanim
    > sie je zrobi?

    Nie, nie uważam że do tego się dąży.
    Na rynku pracy konkurencja coraz większa i warto umieć więcej
    niż rówieśnicy. Nie dotyczy miejsc pracy dla cieci, pomywaczy
    czy budowlańców. Jak tam celujesz z przyszłością dziecka to
    postępujesz słusznie. :-)