  • 31. Data: 2006-06-25 13:15:55
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: alias <s...@w...pl>

    Przemek R. wrote:

    > ni ejest bo dzieki nim matole PIS istnieje. A podstawy do zamkniecia
    > przynajmniej na rok sa.
    >
    > P.

    znaczy panstwo prawa.

    maluczkiego Weszpolaczka mozna gnoic, Rydzykoidow nie.

  • 32. Data: 2006-06-25 14:28:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gracjan Abakanowicz wrote:

    > Nie znam "folkloru grupy". Czy to znaczy, że Sweeden jest [piip]
    > nacjonalistą?

    Nie. To wielopseudonimowy zaszczany troll. Po wykryciu należy go ignorować.

  • 33. Data: 2006-06-25 16:13:32
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    alias napisał(a):

    > znaczy panstwo prawa.
    >
    > maluczkiego Weszpolaczka mozna gnoic, Rydzykoidow nie.

    Gnoić? A kto go gnoi? Mówimy tylko, że zgodnie z poslkim prawem za takie
    wypowiedzi jednoznacznie nawołujące do _fizycznej_ przemocy powinien się
    nim zająć prokurator. Nie zajmie się, bo ich fuhrer jest wicepremierem i
    ministerm propa... ekhm... chciałem powiedzieć edukacji narodowej. Tak
    samo rydzyk nie beknie, bo stanowi jedno z ważnych narzędzi
    propagandowych Jaśnie Panującego. :P

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 34. Data: 2006-06-25 16:17:15
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    alias napisał(a):

    > Jak dlugo nie ma realnego zwiazku z zagrozeniem fizycznego ataku,
    > wypowiedz jest chroniona konstytucyjnie. Sokolowski vs Poland.

    A wypowiedzi w stylu "jest to walka prowadzone NIE NA SŁOWA" i "NR jest
    w stanie zrobić wszystko dla dobra swojego narodu, tak jak każdy
    normalny człowiek jest w stanie zabić w obronie rodziny" po czym
    następuje wzmianka, że "NR" traktuje naród jak rodzinę... A na forum
    mówi o konieczności obrony przed żydami i ich potępiania...

    Moim zdaniem występuje jak najbardziej REALNE zagrożenie fizycznym atakiem.

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 35. Data: 2006-06-25 16:47:12
    Od: aurelia <m...@a...pl>

    Atlantis wrote:

> [...]
    > mówi o konieczności obrony przed żydami i ich potępiania...
    >
    > Moim zdaniem występuje jak najbardziej REALNE zagrożenie fizycznym atakiem.

    A biale myszki tez tam widzisz?

    Prawnie, to nawet powiedzenie "ja cie zabije" nie kwalifikuje sie do
    scigania samo w sobie. Musi byc podparte czyms znacznie wiecej, czyli
    dzialaniem.

  • 36. Data: 2006-06-25 16:49:01
    Od: aurelia <m...@a...pl>

    Atlantis wrote:

    > Gnoić? A kto go gnoi?

    "niezawisli"

    > Mówimy tylko, że zgodnie z poslkim prawem za takie
    > wypowiedzi jednoznacznie nawołujące do _fizycznej_ przemocy

    gdzie tam widzisz (1) nawolywanie do (2) fizycznej przemocy?

> [...]
    > ministerm propa... ekhm... chciałem powiedzieć edukacji narodowej. Tak
    > samo rydzyk nie beknie, bo stanowi jedno z ważnych narzędzi

    czyli wymiar sprawiedliwosci Kutasa gardockiego daje ciala na calego?

  • 37. Data: 2006-06-25 17:33:09
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Kira napisał(a):

    > Rozumiem, że za "polacy to alkoholicy i złodzieje" można się
    > obrazić. Ale dokładnie taką samą łatką dotyczącą całego narodu
    > jest "francuzi to świetni kochankowie". Jakoś nikt się tego
    > drugiego uogólnienia nie czepia i nie nazywa kogoś, kto tak
    > powie, idiotą- a uogólnienie dokładnie takie samo.

    Dokładnie, to jest to samo. Jeśli ktoś wygaduje takie bzdury, a tym
    bardziej wierzy w nie - bez wzlgędu czy chodzi sprawność seksualną
    Francuzów czy problemy Polaków, to wskazuje tylko na jego przerażająco
    małe zdolności umysłowe.
    Jest tylko taka różnica, że nikomu krzywda się nie stanie, jeśli zacznie
    rozgłaszać wszem i wobec, że Francuzi są świetnymi kochankami - co
    najwyżej jakaś turystka się rozczaruje. :P Natomiast teksty mówiące, że
    "każdy Polak kradnie", a Żyd robi macę na krwi chrześcijańskich dzeci,
    zatruwa studnie, profanuje hostie, czci szatana, dąży do przejęcia
    władzy na świecie itp. mogą wywołać agresję skierowaną przeciwko
    określonej grupie ze strony bandy niezbyt inteligentnych jednostek,
    które sfrustrowane akurat szukają sobie kozła ofiarnego i uwierzą w
    największa bzdurę...

    > Tu nie chodzi o uogólnienia jako takie, tylko o uogólnienia
    > negatywne, prawda?

    Chodzi o uogólnienia jako takie - wszystkie dowodzą ciasnych horyzontów
    i ogólnie intelektualnej biedy. Jednak te negatywne są szczególnie
    niebezpieczne ze społecznego punktu widzenia.

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 38. Data: 2006-06-25 17:37:21
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    aurelia napisał(a):

    > Prawnie, to nawet powiedzenie "ja cie zabije" nie kwalifikuje sie do
    > scigania samo w sobie. Musi byc podparte czyms znacznie wiecej, czyli
    > dzialaniem.

    To teraz zastanów się dlaczego mamy w pl tyle zabójstw, a ilu z nich
    dałoby się zapobiec, gdyby odpowiednie służby nie były ślepe na pewne
    oznaki.

    Teraz zastanów się, dlaczego "Red Watch" wciąż siedzi w necie wraz ze
    zdjęciami ludzi do likwidacji...

    A za samo powiedzenie komuś "zabije Cię" przy świadkach powinny grozić
    sankcje karne! Na serio nie ma w pl prawie żadnego paragrafu mówiącego o
    grożeniu śmiercią?

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 39. Data: 2006-06-25 17:55:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    za samo powiedzenie komuś "zabije Cię" przy świadkach powinny grozić
    > sankcje karne! Na serio nie ma w pl prawie żadnego paragrafu mówiącego o
    > grożeniu śmiercią?

    jak to nie ma?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 40. Data: 2006-06-25 21:33:44
    Od: boz <h...@i...pl>

    Atlantis wrote:

    > To teraz zastanów się dlaczego mamy w pl tyle zabójstw, a ilu z nich
    > dałoby się zapobiec, gdyby odpowiednie służby nie były ślepe na pewne
    > oznaki.

    Ale wersje z odpowiednimi sluzbami prewencyjnymi w odpowiednim czasie
    juz byly. Dachau i Bereza Kartuska nazywaly sie.

    > Teraz zastanów się, dlaczego "Red Watch" wciąż siedzi w necie wraz ze
    > zdjęciami ludzi do likwidacji.

    Pokaz link do miejsca gdzie konkretnie mowi o likwidacji i namawia do
    zabicia. A pozniej pokaz podstawe wniosku ze zabicie grozi realnie.

    > A za samo powiedzenie komuś "zabije Cię" przy świadkach powinny grozić
    > sankcje karne! Na serio nie ma w pl prawie żadnego paragrafu mówiącego o
    > grożeniu śmiercią?

    Przypomina mi sie pewien protokol z konkretnej rozprawy Inkwizycji. Nie
    pamietam od reki gdzie to bylo.

    Otoz jedna wiejska baba powiedziala drugiej wiejskiej babie "jeszcze
    mnie popamietasz". No i pech chcial, ze nazajutrz tej drugiej wyrosl
    pryszcz na nosie. Jak sie mozesz domyslic, czarownica numer jeden
    zostala nalezycie ukarana. Przeciez jej grozba zostala spelniona. A w
    dodatku przy pomocy czarow! Dzielna Inkwizycja zapobiegla zlu.