  • 11. Data: 2006-06-24 21:01:33
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Sweeden napisał(a):

    > To ty tak uwazasz. Radio z ryjem nadaje takie teksty codziennie i nikt
    > nie odwazy sie nawet zapytac Ojca Dyrektora o zdefraudowane akcje stoczni.

    Radio Maryja powinno zostać za to samo zamknięte już dawno. Mimo
    wszystko pozwolisz, ze przedstawię Ci główną różnicę. W rm co najwyżej
    rozgłaszają kretyńskie teorie spiskowe, w które uwierzyć może tylko ktoś
    o wyjątkowo niskim ilorazie inteligencji. Nie słyszałem (jeszcze)
    otwartego wezwanie do krucjaty.

    Natomiast ten członek mwp otwarcie przyznaje się, że promowane przez
    niego działania nie polegają na prowadzeniu dyskusji, sugeruje, że jest
    w stanie zabijać w "obronie narodu", a jego wypowiedzi na forum atakują
    mniejszość etniczną i wyznaniową jaką stanowią żydzi, rzuca idiotycznym
    tekstem, że to "heretycy" (jeśli już, to katolicyzm jest herezją bo
    wykształcił się z judaizmu...) a inni mu podobni odpowiadają podobnymi,
    wyssanymi z palca twierdzeniami, jakoby ten naród stwarzał dla nas
    zagrożenie.
    W innym wątku na tym samym forum umieszczają obraźliwe teksty skierowane
    do mniejszości seksualnych.

    > Kazdy ma prawo miec opinie o jakiejkolwiek narodowosci. Dotyczy to
    > rowniez opinii negatywnej.

    Oczywiście, ale kiedy chce "oczyścić kraj z brudu" za pomocą środków
    niewerbalnych i zachęca innych do czynienia tego... Wiesz... Nikt Ci nie
    mówi, że musisz wszystkich lubić. Top media wypaczyły idee tolerancji
    utożsamiając ją z sympatią.

    > A dlaczego nie Ojcem Dyrektorem za TO SAMO?

    A skąd my mamy to wiedzieć? Bo jest księdzem? Ma wpływy u polityków?
    Chroni go boski immunitet?

    Już dawno powinien odpowiedzieć za chociażby za pomówienia.

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 12. Data: 2006-06-24 21:13:44
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    Atlantis wrote:

    > Radio Maryja powinno zostać za to samo zamknięte już dawno.

    a widzisz.

    nie jest...

> [...]
    > rozgłaszają kretyńskie teorie spiskowe, w które uwierzyć może tylko ktoś
    > o wyjątkowo niskim ilorazie inteligencji. Nie słyszałem (jeszcze)

    ja slyszalam. I uwazam ze kazdy debil ma prawo do wyrazenia opinii.
    Bo widzisz, czasami w tej opinii moze pojawic sie wynalazek kola.
    Albo, ze nasza planeta nie jest plaska...

    > Natomiast ten członek mwp otwarcie przyznaje się, że promowane przez
    > niego działania nie polegają na prowadzeniu dyskusji, sugeruje, że jest
    > w stanie zabijać w "obronie narodu",

    A ja sugeruje ze moge zanijac debilow.

    I co z tego?

    Dla PRAWNEJ interpretacji potrzeba podstaw.

> [...]
    > zagrożenie.
    > W innym wątku na tym samym forum umieszczają obraźliwe teksty skierowane

    I CO Z TEGO?

    Kopernik twierdzil sprzecznie w panujaca ideologia.

    WESZpolacy Kopernikami nie zostana, ale nie debilom w nierzadzie
    Marcinkiewicza decydowac.

    > Oczywiście, ale kiedy chce "oczyścić kraj z brudu" za pomocą środków
    > niewerbalnych i zachęca innych do czynienia tego...

    Co innego jest CHCENIE a co innego FAKT WPROWADZZENIA W ZYCIE.

    > Wiesz... Nikt Ci nie
    > mówi, że musisz wszystkich lubić. Top media wypaczyły idee tolerancji
    > utożsamiając ją z sympatią.

    Mnie nie interesuje co mowia media. Nie bucom z prokuratury ustalac
    jakie mam prawo miec opinie.

    Jezeli nie lubie Zydow, to wolno mi. Jezeli nie lubie lodow waniliowych,
    to tez mi wolno.

    Nie tedy droga.

    A widzisz. Nie jest.

    Hmm.

    Panstwo prawa?

  • 13. Data: 2006-06-24 21:24:23
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    > Jeszcze bardziej rażą jego wypowiedzi na forum internetowym:

    > "Żydzi stanowią zagrożenie dla Kościoła.

    Wiecie ilu ludzi sądzi ,że to prawda ??. Pewno większość to nie razi.

    Życie nie znosi próżni. Albo w Polsce będą budowane kościoły albo synagogi. A
    na ulicy będziecie mijać ludzi z krzyżykami na szyi albo z jarmułką na głowie,
    garbatym nosem i pejsami. Wolę żyć w biedniejszym kraju za to katolickim.

    Pozdr. A

  • 14. Data: 2006-06-24 21:31:15
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    A wrote:

> [...]
    > garbatym nosem i pejsami. Wolę żyć w biedniejszym kraju za to katolickim.

    ja jestem przy opinii ze kazedmu wolno wydawac negatywna opinie o obcej
    narodowosci.

    Kutas Gardocki pewnie nie uczyl sie w szkole towarzysza Gomulki ze idea
    "narodu" pojawila sie dopiero w poznym XIX wieku.

    "mia *patria*" to ... wioska rodzinna w oryginalnym znaczeniu.

    Ale to nie koniec.

    W Sredniowieczu ojczyzna byla.... parafia.

  • 15. Data: 2006-06-25 00:49:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sweeden wrote:

    > a widzisz.

    Co widzę?

    > nie jest...

    I co z tego? Czyżbyś twierdziła, że rydzykowcy stanowią prawo i jak oni
    coś robią, to jest to OK i legalne?

    > ja slyszalam. I uwazam ze kazdy debil ma prawo do wyrazenia opinii.
    > Bo widzisz, czasami w tej opinii moze pojawic sie wynalazek kola.

    Jaki wynalazek może wyniknąć z tezy "żyd twój wróg"? Poza genocydem,
    który już dawno wynaleziono...

    [ciach]

    > Co innego jest CHCENIE a co innego FAKT WPROWADZZENIA W ZYCIE.

    Paragrafy z kodeksu karnego zostały ci przedstawione.

    Skoro ich nie rozumiesz - twój problem.
    [ciach]

    > Jezeli nie lubie Zydow, to wolno mi.

    A we mnie obrzydzenie budzi widok dwóch całujących się facetów.

    Ale nie głoszę haseł "homoseksualista twój wróg".

    > Jezeli nie lubie lodow waniliowych,
    > to tez mi wolno.

    Lody waniliowe to jakaś grupa wyznaniowa lub etniczna?

    Pomijając taki detal, że "nie lubię" to jedno a "to nasi wrogowie i
    należy ich wszelkimi środkami zwalczać" to drugie.

  • 16. Data: 2006-06-25 00:54:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    A wrote:

    > Wiecie ilu ludzi sądzi ,że to prawda ??. Pewno większość to nie razi.

    To jedz gówno. Miliony much nie mogą się mylić.

    > Życie nie znosi próżni. Albo w Polsce będą budowane kościoły albo synagogi. A

    Brednie.

    Od dawno budowano i kościoły, i synagogi, i cerkwie. Parę innych budowli
    sakralnych też się trafiało.

    Ludzie mogą żyć w zgodzie. Ludzie. Bo te bandy ksenofobów i nazioli
    atakujących "innych" to nie ludzie. To jakieś żałosne karykatury.

    > na ulicy będziecie mijać ludzi z krzyżykami na szyi albo z jarmułką na głowie,
    > garbatym nosem i pejsami. Wolę żyć w biedniejszym kraju za to katolickim.

    A ja wolę żyć na świecie, w którym nie ma naziolskiej zarazy.

  • 17. Data: 2006-06-25 00:56:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sweeden wrote:

    > ja jestem przy opinii ze kazedmu wolno wydawac negatywna opinie o obcej
    > narodowosci.

    Wyrażenie negatywnej opinii to jedno (pomijam taki detal, że jest to bez
    sensu - niezależnie czy opinia pozytywna, czy negatywna przypisywanie
    jakichś cech narodom jest idiotyczne - to nei kolektyw ze wspólną
    osobowością). A szerzenie nienawiści to coś zupełnie innego.

    > Kutas Gardocki pewnie nie uczyl sie w szkole towarzysza Gomulki ze idea
    > "narodu" pojawila sie dopiero w poznym XIX wieku.

    A, i wszystko jasne... Płeć sobie razem z ksywką zmieniłeś, szczylu?

  • 18. Data: 2006-06-25 04:57:14
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    A napisał(a):

> [...]
    > garbatym nosem i pejsami. Wolę żyć w biedniejszym kraju za to katolickim.

    To ja już wolę trzecie wyjście - kraj pełen ateistów, deistów,
    agnostyków i własnowierców, którzy pomyślą nad swoim życiem i nad
    własnymi poglądami, a nie będą pod pretekstem religii przyjmować durnych
    haseł narzucających całym grupom etnicznym czy wydumanym wrogom
    (masoneria - illuminati - lobby homoseksualne) odpowiedzialność za złe
    wybory naszych rodzimych, POLSKICH polityków.

    A tak poza tym wkurza mnie ta idealizacja polskiej rodziny... Czyli co?
    Dwóch zakochanych facetów czy dziewczyny trzeba leczyć, ale polski tatuś
    - pijak okładający swoją żonę pięściami, "bo zupa była za słona",
    zgodnie z wielowiekową tradycją zresztą to już ok?

    To co postulują ludzi z MWP to nie jest Katolicyzm, to nie jest nawet
    Chrześcijaństwo, to jest jakieś potworne wynaturzenie pięknej ideologii
    stworzonej kiedyś przez pewnego ŻYDA.

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 19. Data: 2006-06-25 05:03:52
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Sweeden napisał(a):

    > ja jestem przy opinii ze kazedmu wolno wydawac negatywna opinie o obcej
    > narodowosci.

    Wybacz, ale jeśli tak sądzisz to jesteś idiotą. Lepszego słowa znaleść
    nie mogę. Tylko idiota może przypisywać łatkę całej narodowości od razu.
    W ten sam sposób ja stwierdzam, ze będąc Polakiem jesteś alkoholikiem,
    który kradnie w zachodnich sklepach i notorycznie katuje żonę.
    Każdemu wolno wydawać negatywną opinię o konkretnej jednostce, lub
    grupie jednostek z którymi miał do czynienia. Duża część z tej całej MWP
    w życiu żyda na oczy nie widziała...

    > Kutas Gardocki pewnie nie uczyl sie w szkole towarzysza Gomulki ze idea
    > "narodu" pojawila sie dopiero w poznym XIX wieku.

    Nie do końca... Około XIII-XV - ale co to zmienia, idea narodu to
    kolejna wydumana ideologia mająca na celu zachęcenie masy chłopów do
    zabijania się nawzajem w interesie swojego pana feudalnego.

    > W Sredniowieczu ojczyzna byla.... parafia.

    Albo ziemie należące do danego pana feudalnego. Przez większą część
    średniowiecza pojęcie narodu było obce - istniała niewielka grupa
    plemienna we wczesnym średniowieczu lub świadomość poddaństwa danemu
    panu feudalnemu. Król unifikujący całość ziem był kimś odległym, o kim
    wiedziało się tyle, że jest. :)

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 20. Data: 2006-06-25 08:47:51
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Sat, 24 Jun 2006 21:17:55 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Sweeden wrote:

    [...]

    > Opinie o narodowości??
    >
    > Tylko tępi nacjonaliści mogą przypisywać konkretne cechy całym narodom.

    Nie znam "folkloru grupy". Czy to znaczy, że Sweeden jest [piip]
    nacjonalistą?
    Wydaje mi się, że nie jestem nacjonalistą, ale z pewnymi narodami zawsze
    mi się kojarzy tzw. "maniana", życie poza czasem.
    Lekką przesadą jest, że nie można przypisywać cech całym narodom.
    Powstaje pytanie, czy przypisanie _negatywnych_ cech całym narodom jest
    juz nacjonalizmem?

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    --
    abakan