  • 41. Data: 2009-11-24 14:18:40
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 02:33:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sęk w tym, że nauka to nauka - z "wyznawaniem" nie ma nic wspólnego.

    Właśnie nauka to wyznawanie pewnych teoryj sensu stricte.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 42. Data: 2009-11-24 14:20:08
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 09:11:07 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Tego nikt nie odbiera jako przemocy.

    A skąd wiesz, że nikt? Nie jesteś w stanie przewidzieć, co jakiemuś
    perwersowi strzeli do łba.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 43. Data: 2009-11-24 15:43:25
    Temat: Re: symbole religijne w klasie [krzyż - Rzymska kara śmierci przez torturę]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:2h08wj1fmu-9BO@cynthia.brudna.chmurka.net Andrzej Adam
    Filip <a...@x...wp.pl> pisze:

    > Jak znajduje
    Szukajcie, a znajdziecie - kto to powiedział?

    > chyba prawie że perwersyjną przyjemność dowalania
    > oponentowi "efektami ubocznymi" argumentacji którą "podobni jemu"
    > używają z lubością w innych kwestiach/dyskusjach :-)
    Wprawdzie nie wiem, o co ci chodzi, ale jakoś to przeżyję. :))

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2009-11-24 15:48:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.11.24.14.17.50@Eustachy.pl Smok Eustachy
    <S...@E...pl> pisze:

    > Państwo nie jest neutralne światopoglądowo bo to pojęcie jest wewnętrznie
    > sprzecznym absurdem.
    Szkoda czasu na jałowe rozważania natury semantycznej. Ale jeśli chcesz i
    nie masz nic lepszego do roboty to wymyśl sobie jakiś inny termin na to samo
    zjawisko i podejmij zakrojone na szeroką skalę działania zmierzające do jego
    upowszechnienia.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2009-11-24 15:55:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1cahop1txdo96$.144gxqmxcq9q6$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Tego nikt nie odbiera jako przemocy.
    Trzeba być niedorozwojem lub dewiantem, żeby nie widzieć w tym przemocy.
    Sam się facet przybił z dziką przyjemnością.

    > Porównywanie ze zdjęciami wisielców nie trafione.
    Jest bardzo trafne i adekwatne.

    > Psychika ludzka traktuje podobne sprawy zależnie od
    > kontekstu.
    Najpierw psychika ludzka kształtuje się w określonym kontekście.
    Dopiero potem, być może spaczona na etapie kształtowania, coś tam jakoś
    traktuje.

    > Mięso na wystawie u rzeźnika nikogo nie bulwersuje,
    Nikogo? Kto ci tych bzdur naopowiadał?

    > a mięso na przejściu dla pieszych przeraża...
    Wszystkich?

    > Kontekst jest ważny.
    Jedyne w miarę sensowne twierdzenie w całym poście. Niby nic, ale zawsze
    coś, choć jedna jaskółka wiosny nie czyni.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2009-11-24 16:14:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hef1fo$ptn$1@news.onet.pl>, "Zygmunt" <...@o...eu> wrote:

    > A w telewizji publicznej i prywatnej a dostępnej publicznie masz
    > masę przemocy, sexu i zboczeń i dlaczego się tym nie zajmujesz?

    Nie ma przymusu ogladania telewizji.

    TA

  • 47. Data: 2009-11-24 16:42:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Titus_Atomicus-B4419B.17143024112009@news.onet.
    pl
    T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> pisze:

    > Nie ma przymusu ogladania telewizji.
    O! i to jest dobrze powiedziane.
    Ale ja pójdę dalej, jestem bowiem hardcorem - nie ma przymusu życia! :)))

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2009-11-24 17:08:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 10:42:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > O'RLY?

    Nikt normalny. Wiadomo że krzyż (z "zawartością" lub bez) to element wiary
    i symbol odkupienia (czy jakoś tak), a nie symbol tego jak okrutni byli
    Rzymianie.

    > Na marginesie: polecam film "Dogma" i zwrócenie uwagi na moment
    > prezentacji "Buddy Christ" ;)

    Dawno oglądałem - chodziło o figurkę reprezentującą nowy wizerunek
    kościoła?
    http://s.blomedia.pl/niezlekino.pl/12496/dogma.jpg

    Fajny film. Choć w temacie okrucieństwa na krzyżu bardziej pasuje to
    http://www.youtube.com/watch?v=LxQgXgS5G3c
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 49. Data: 2009-11-24 17:24:50
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:
    > W wiadomości news:2h08wj1fmu-9BO@cynthia.brudna.chmurka.net Andrzej Adam

    > Szukajcie, a znajdziecie - kto to powiedział?

    > Wprawdzie nie wiem, o co ci chodzi, ale jakoś to przeżyję. :))

    A już miałem nadzieje że nie :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    A jak się nie wie, co się buduje, to nawet szałasu nie można

  • 50. Data: 2009-11-24 17:26:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > Właśnie nauka to wyznawanie pewnych teoryj sensu stricte.

    Ale takich, które są obiektywnie weryfikowalne.

    Wiara, z definicji, nie jest weryfikowalna.