  • 31. Data: 2009-11-24 08:30:42
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > I właśnie dlatego trzeba uczniów przyzwyczajać do tego że katolicy dominują
    > i rządzą w Polsce. Zamiatając skutki pod dywan nie zmienisz przyczyn.
    >
    > Henry

    A jakie potworne nieszczęścia spadną na KRK jak się "nie przyzwyczają"? :-)

    Katolicy nie dominują w Polsce. Katolikiem "w praktyce" nie jest ten
    kogo rodzice ochrzcili jako niemowlaka ale ten kto (powiedzmy) chodzi raz
    na miesiąc na Msze Świętą (minimum "dowodu wiary" w codziennym życiu).
    Ile procent jest takich "minimalnie aktywnych" katolików?
    Jest ich ta "mityczna *większość*"?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Słuchając innych, uczymy się rozkazywać.

  • 32. Data: 2009-11-24 08:57:33
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> pisze:

    > skoro juz o tym wspomniales, to jakby sie tak przyjzec, to ten opis
    > pasuje jak ulal ;)

    A gdzie złośliwe "sam bym na to nie wpadł, dziękuje"? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Gdy wydaje ci się, że kobieta cię nie dostrzega,

  • 33. Data: 2009-11-24 09:42:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > Tego nikt nie odbiera jako przemocy.

    O'RLY?

    Na marginesie: polecam film "Dogma" i zwrócenie uwagi na moment
    prezentacji "Buddy Christ" ;)

  • 34. Data: 2009-11-24 09:43:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > I właśnie dlatego trzeba uczniów przyzwyczajać do tego że katolicy dominują
    > i rządzą w Polsce.

    ...i należy zrobić z kraju państwo wyznaniowe?

    > Zamiatając skutki pod dywan nie zmienisz przyczyn.

    O jakim "zamiataniu skutków" jesteś uprzejmy bredzić?

  • 35. Data: 2009-11-24 09:44:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

> [...]
    > na miesiąc na Msze Świętą (minimum "dowodu wiary" w codziennym życiu).
    > Ile procent jest takich "minimalnie aktywnych" katolików?

    Zacznijmy prosto: jaki odsetek populacji np. nie używa środków
    antykoncepcyjnych? ;->

  • 36. Data: 2009-11-24 09:50:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 10:42:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na marginesie: polecam film "Dogma" i zwrócenie uwagi na moment
    > prezentacji "Buddy Christ"

    Tę bardzo fajną komedię wziąłeś całkiem na poważnie??!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 37. Data: 2009-11-24 09:54:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Tę bardzo fajną komedię wziąłeś całkiem na poważnie??!

    Nie umiesz czytać?

    Bo cytować na pewno - coś wyciąłeś, a wygląda cytat tak, jakbyś nie
    wycinał...

  • 38. Data: 2009-11-24 14:15:05
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 22:35:19 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To co, ta postać zwykle widoczna na krzyżu to jakiś akrobata? Bo mi się
    > wydawało, że raczej ofiara sadystycznej kaźni... Ale mogę się mylić.

    katował: forma niedokonana suponujaca, ze patrzysz na czynność trwającą.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 39. Data: 2009-11-24 14:15:43
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 23:21:33 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):
    /.../
    > A czy zajęcie w szkole obejmują tylko dorosłych i odbywają się po 23:00?
    > :-)

    Kreskówki dla dzieci se pooglądaj.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 40. Data: 2009-11-24 14:17:45
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 01:12:59 +0100, Jotte napisał(a):
    /.../
    > W każdej?
    > A po co chcesz to robić?
    > Chcesz być takim samym idiotą i chamem jak ci, co prawem kaduka krzyże w
    > państwowych instytucjach neutralnego światopoglądowo państwa wieszają?

    Państwo nie jest neutralne światopoglądowo bo to pojęcie jest wewnętrznie
    sprzecznym absurdem.

    http://pclinuxos.org.pl/