  • 11. Data: 2009-12-18 08:44:01
    Temat: Re: swiadom odpowiedzialnosci za skladanie falszywych zeznan
    Od: stern <s...@b...tlen.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie, niemniej jednak w tym przypadku działa jako w pewnym sensie
    > prywatny przedsiębiorca, więc IMHO wyręczanie się policją to IMHO pewne
    > nadużycie.

    slyszalem moze o obowiązku meldunkowym?
    --
    Moje opinie są moje

  • 12. Data: 2009-12-18 09:30:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Jacek23* napisał(-a):

    > Tu u mn9ie dzis byl dzielnicowy, powiedzial ze ADM przyslal do nich pismo
    > zeby sprawdzili kto mieszka pod danym adresem.

    I przyjął za stan faktyczny tych, których zastał, czy może czekał aż ktoś
    wpadnie w gości żeby ich też doliczyć do stanu?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2009-12-18 09:47:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern pisze:

    > slyszalem moze o obowiązku meldunkowym?

    A co, nie pamiętasz? ;)

  • 14. Data: 2009-12-18 10:09:54
    Od: stern <s...@b...tlen.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A co, nie pamiętasz? ;)

    pamiętam.
    tylko jak czytam te Wasze biadolenia pt. "mam prawa i jestem pępkiem
    świata" to łzy napływają mi ze śmiechu do oczu i robię literówki.

    --
    Moje opinie są moje

  • 15. Data: 2009-12-18 10:27:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern pisze:

    > pamiętam.
    > tylko jak czytam te Wasze biadolenia pt. "mam prawa i jestem pępkiem
    > świata" to łzy napływają mi ze śmiechu do oczu i robię literówki.

    Odstaw trawkę - źle na ciebie wpływa...

  • 16. Data: 2009-12-18 12:08:48
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > I przyjął za stan faktyczny tych, których zastał, czy może czekał aż ktoś
    > wpadnie w gości żeby ich też doliczyć do stanu?

    Sprawdzil ze jestem zameldowany, przyjal do wiadomosci ze czesto przebywa
    zemna narzeczona, "pouczyl" ze moze przebywac 72h bez zameldowania potem
    musi wyjsc na 5 min wrocic, i znow sie liczy pobyt do 72h. Do tego
    ostatniego dodal komentarz ze to totalna glupota i ze mamy prawo takie jakie
    mamy i zeby tym sie nie przejmowac:)
    I poszedl.
    Ogolnie byl git, to gmina mnie zdenerwowala troche nasylajac policje.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 17. Data: 2009-12-18 12:12:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek23 pisze:

    > Sprawdzil ze jestem zameldowany, przyjal do wiadomosci ze czesto
    > przebywa zemna narzeczona, "pouczyl" ze moze przebywac 72h bez
    > zameldowania potem musi wyjsc na 5 min wrocic, i znow sie liczy pobyt do

    Tak to raczej nie działa. Inaczej w ogóle by nie było obowiązku
    meldunkowego, bo każdy z miejsca zamieszkania wychodzi na chwilę co trzy
    doby.

    > 72h. Do tego ostatniego dodal komentarz ze to totalna glupota i ze mamy
    > prawo takie jakie mamy i zeby tym sie nie przejmowac:)

    Słusznie gada :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-12-19 06:00:14
    Od: stern <s...@b...tlen.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Odstaw trawkę - źle na ciebie wpływa...

    naprawdę uważasz, że każdy postępuje tak jak Ty?
    --
    Moje opinie są moje

  • 19. Data: 2009-12-19 12:26:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern pisze:

    > naprawdę uważasz, że każdy postępuje tak jak Ty?

    Niestety nie... Niektórzy ćpają czy chlają i potem wskutek zaburzeń
    percepcji wypisują takie brednie, jak ty.

    Bo w którym miejscu ja niby biadoliłem o byciu pępkiem świata?
    Ewidentnie jakieś urojenia miałeś.