  • 1. Data: 2006-06-19 11:16:50
    Temat: świadectwo ukonczenia szkoły z 1967
    Od: "Mariusz" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy jest szansa otrzymania odpisu świadectwa
    ukonczenia szkoly, z roku 1967? Szkoły zawodowej?
    Gdzie zacząć szukać i jak to odgrzebać o ile w ogóle to możliwe.
    To była mała szkoła po za Poznaniem.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-06-19 11:37:02
    Temat: Re: świadectwo ukonczenia szkoły z 1967
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <r...@o...pl> napisał

[...]

    ---

    Na Twoim miejscu pobawilbym sie w detektywan,
    ale ostatnie miejsce do jakiego bym zagladnal,
    to bylaby lista dyskusyjna,.

    Udaj sie do magistratu, poszukaj wydzialu edukacyjnego
    i tam popytaj.

    Neko

  • 3. Data: 2006-06-19 12:37:26
    Temat: Re: ?wiadectwo ukonczenia szkoły z 1967
    Od: "Mariusz" <r...@o...pl>

    > Na Twoim miejscu pobawilbym sie w detektywan,
    > ale ostatnie miejsce do jakiego bym zagladnal,

    hmm.. to była najszybsza i najłatwiejsza metoda
    miałem zamiar dalej działać już w realu...

    > to bylaby lista dyskusyjna,.

    hmm.. zawsze mógł znaleźć się ktoś kto coś podobnego
    załatwiał i może mnie nakierować na coś co ja pominę
    a zależy mi na czasie.

    > Udaj sie do magistratu, poszukaj wydzialu edukacyjnego
    > i tam popytaj.

    ok. Dzieki.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2006-06-19 22:34:25
    Od: MEva <e...@w...pl>

    Mon, 19 Jun 2006 13:16:50 +0200, na pl.soc.prawo, Mariusz napisal(a):

    > Witam
    >
    > Czy jest szansa otrzymania odpisu świadectwa
    > ukonczenia szkoly, z roku 1967? Szkoły zawodowej?
    W najbliższym tej szkoły wydziale oświaty powiedzą ci gdzie jest ulokowane
    archiwum, ale jak potrzebujesz tego do emerytury, czyli dla ZUSu, to samo
    świadectwo może nie wystarczyć. Upewnij się, czy nie chcą szczegółowego
    świadectwa pracy z datą podjęcia pracy po ukończeniu szkoły i kserokopii
    umowy o praktyczną naukę zawodu.
    pozdrawiam
    MEva