  • 11. Data: 2004-03-21 17:36:08
    Temat: Re: studia dzienne a wiek kandydata
    Od: a...@a...pl

    Szkoda. Aby nie bylo tak zupelnie off topic. U mnie pierwotnym powodem
    > tej zabawy bylo durne prawo. Chcialem sobie pomieszkac w akademiku
    > jeszcze po skonczeniu studiow z rok czy dwa, no ale prawo takie, ze to
    > nielegalne. Moglem sobie kupowac miejsce, ale to znowu placic trzeba
    > bylo gosciom z samorzadu albo na wolnym rynku, zreszta nie cierpie do
    > kogos chodzic i "cos zalatwiac" :-). No to zaczalem sobie zdawac na byle
    > co, i nagle moje mieszkanie stalo sie legalne, a dodatkowo legitymacja
    > studencka zawsze byla do marca (no bo potem oczywiscie mnie skreslali).
    > Hahaha, kupa smiechu, nie?. A potem jak juz przestalem w akademiku
> [...]
    hehe , u mnie też prawo dla niektórych podobno głupie bo moje :)- prawo do
    wolnych wyborów i wyborów własnych norm a nie tych które panują "wokół".Brzmi
    patetycznie , wiem -choć nadęcia nie lubię i dlatego tez tak sobie skaczę.W
    kazdym bądz razie robię sobie indywidualny tok studiów na własną rękę bo taki
    jaki oferują polskie uczelnie to to raczej jedynie lekkie wyjscie z reżimu.

    dobry pomysł z tymi akademikami,fakt ale jak dla mnie to za dużo luda na jednej
    kupie czasem :)