  • 71. Data: 2021-07-13 10:00:49
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Jul 2021 12:22:55 +0200, Olin wrote:
> [...]
    pelan-mysliwy-i-ulubieniec-szyszki/0bbskvt

    > Rozumiem, że owa fuzja, bez której ani rusz, jest widoczna w tych
    > brakujących 95%.

    Nie wiem, tez nie widze, ale przynajmniej napisano, ze mysliwym jest.

    J.

  • 72. Data: 2021-07-13 10:11:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Jul 2021 07:33:23 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > To wiesz bo znasz już post factum co się stało, ale rozważamy rzecz z p.
    > widzenia tych 2ch gości, a oni nie wiedzieli, że strzelali do człowieka,

    Jak często dziki krzyczą ludzkim głosem?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 73. Data: 2021-07-13 10:23:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-13, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Jak często dziki krzyczą ludzkim głosem?

    Tak często jak krzyczenie ludzkim głosem bywa tożsame z trafieniem kogoś
    kulą z broni myśliwskiej. Pytanie, czy zalezność odwrotna jest również
    prawdziwa. Jeśli tak, to mam dzika za szwagra.

    --
    Marcin

  • 74. Data: 2021-07-13 10:33:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Jul 2021 10:00:49 +0200, J.F napisał(a):

    pelan-mysliwy-i-ulubieniec-szyszki/0bbskvt

    > Nie wiem, tez nie widze, ale przynajmniej napisano, ze mysliwym jest.

    W istocie, ta linka to kamień milowy w dyskusji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 75. Data: 2021-07-13 10:36:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Jul 2021 08:23:26 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Tak często jak krzyczenie ludzkim głosem bywa tożsame z trafieniem kogoś
    > kulą z broni myśliwskiej. Pytanie, czy zalezność odwrotna jest również
    > prawdziwa. Jeśli tak, to mam dzika za szwagra.

    Zgaduję, że strzelasz w kierunku szwagra ogniem ciągłym, więc jego krzyki
    od dawna na nikim nie robią wrażenia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 76. Data: 2021-07-13 11:12:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-13, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Zgaduję, że strzelasz w kierunku szwagra ogniem ciągłym, więc jego krzyki
    > od dawna na nikim nie robią wrażenia.

    Strzelam w kierunku dzika, więc krzyki szwagra mogą wymagać dodatkowych
    wyjaśnień i niekoniecznie są manifestacją ustrzelenia tego ostatniego.

    --
    Marcin

  • 77. Data: 2021-07-13 11:16:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.07.2021 o 06:15, Shrek pisze:

    > Strzelał do dzika, ale strzelił do człowieka.

    Nie strzelał do dzika. Strzelał do czegoś.
    Gdyby strzelał do dzika, to trafiłby dzika.

    On nie wiedział do czego strzela, bo gdyby wiedział, to by nie strzelił.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 78. Data: 2021-07-13 11:19:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To wiesz bo znasz już post factum co się stało, ale rozważamy rzecz z p.
    > widzenia tych 2ch gości, a oni nie wiedzieli, że strzelali do człowieka,

    To tym bardziej nie wiedzieli, że strzelają do dzika.
    Wniosek: strzelali na ślepo.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 79. Data: 2021-07-13 16:02:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To wiesz bo znasz już post factum co się stało, ale rozważamy rzecz z p.
    > widzenia tych 2ch gości, a oni nie wiedzieli, że strzelali do człowieka,

    Wiedzieli.
    1 - Strzelali do dzika (przynajmniej tak myśleli),
    2 - dzik odezwał się ludzkim głosem,
    3 - ponieważ nie była to wigilia a i dzik był wyznania muzułamnskiego to
    wynika z tego, że dzik do którego strzelali był człowiekiem
    4 - z punktu 3 wynika że strzelali do człowieka.

    CBDU.

    Równie dobrze możesz potrącić człowieka i jak sąd będzie coś mówił o
    nieudzieleniu pomocy to powiesz, że nie wiedziałeś co się stało -
    poczułeś że w coś uderzyłeś, ale patrzyłeś w komórkę więc nie wiedziałeś
    czy ktoś pomocy potrzebuje - skąd taki pomysł że miałby potrzebować?

    Ogólnie nie ma przesłanki, że potrzebujący pomocy musi wzywać ją
    paszczowo i to w zrozumiałym języku. Co więcej zwykle ci najbardziej
    potrzebujący uparcie milczą...

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-07-13 16:04:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak często jak krzyczenie ludzkim głosem bywa tożsame z trafieniem kogoś
    > kulą z broni myśliwskiej. Pytanie, czy zalezność odwrotna jest również
    > prawdziwa. Jeśli tak, to mam dzika za szwagra.

    Że się głupio zapytam - twój szwagier na codzień crobi chrum chrum czy
    jakimś językiem włada?

    --
    Shrek