  • 21. Data: 2013-05-29 20:48:13
    Temat: Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 20:02, witek pisze:

    > zwykle nie

    To czytaj, może i kilkukrotnie. Może w tym czasie wpadnie Ci pomysł jak
    można takich grzebiących przy trafo zweryfikować nie podchodząc do nich.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 22. Data: 2013-05-29 21:19:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.05.2013 20:44, Krzysztof 45 pisze:

    > Z czym się nie zgadzasz?

    Zastanawiam się, skąd się biorą takie menty społeczne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2013-05-29 21:20:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.05.2013 19:54, Krzysztof 45 pisze:

    > Ludzkie życie? To jest życie chwasta a nie człowieka.

    Tak na marginesie - jest pewna różnica między radiem i szybą (zwłaszcza
    jak mała i boczna ;) ) a transformatorem dostarczającym energię do wielu
    ludzi... zwłaszcza że wszelkie prace naprawcze to też pewne ryzyko i
    dziś ponoć trafiło na jakiegoś montera z ekipy naprawczej.

    Czyli poniekąd ktoś zginął, co jakaś menelska menda na wódę potrzebowała.

  • 24. Data: 2013-05-29 21:21:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Zastanawiam się, skąd się biorą takie menty społeczne.

    Które? Kaleczące język polski, czy kradnące transformatory?

  • 25. Data: 2013-05-29 21:22:46
    Od: zgred <z...@e...com>

    > Zastanawiam się, skąd się biorą takie menty społeczne.

    Co to są menty? (Jakieś niedorobione "elementy"?)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 26. Data: 2013-05-29 22:11:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 15:05, no9 pisze:
    > Nie obawiasz się, że taki odstrzał mógłby spowodować w twoim życiu
    > nieodwracalne zmiany - być może na gorsze? Leczysz się z traumy.
    > Dzieci menela (zdarza się), poprzysięgają zemstę. Zabijasz za trafa,
    > a za miesiąc energetyka modyfikuje sieć i stają się zbędne.

    Bez urazy, ale pieprzysz jak ciotka. Nie zawsze trzeba strzelać by zabić.
    Czytałeś to?

    "- Mężczyzna i trzy kobiety zachowywali się, nie pierwszy raz, głośno i
    wulgarnie. Nie reagowali na zwracane im uwagi. Ostatecznie W. wyjął z
    szafy należący do niego karabin automatyczny z załadowanym magazynkiem,
    wyszedł przed budynek i oddał w kierunku tej grupy trzy strzały. Pijący
    rozbiegli się w różnych kierunkach. Nikt nie doznał obrażeń,
    prawdopodobnie dlatego, że Stanisław W. strzelał w ziemię - powiedziała
    rzeczniczka. "

    http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/1591419,legnic
    a-strzelal-z-kalasznikowa-do-pijacych-na-podworku,id
    ,t.html

    Ty wiesz że do dzisiaj tam nie chleją? A wiesz czemu?
    Bo Pan Stasio ma szacun. Bo mendy społeczne wątpią w to że gliny u Pana
    Stasia znalazły wszystką broń którą posiadał. Może Pan Stasio ma jeszcze
    schowany granat.
    Szanowny Pan Stasio jednym gestem zrobił to co policja i SM przez lata
    nie potrafiły.

    Taki gość jak Pan Stasio ma szacun, a nie taki który potulnie i z pokora
    znosi humory mend społecznych i jeszcze ich broni.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 27. Data: 2013-05-29 22:53:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > A wiadomo, kto kradnie takie rzeczy - obiboki i menele. Odstrzał, zwłoki - i
    > od razu parę problemów mniej. Bezrobocie mniejsze. Poziom alkoholizmu spada.

    Wiesz ile waży transformator? Pomijam napięcie...

  • 28. Data: 2013-05-29 22:58:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.05.2013 22:53, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wiesz ile waży transformator?

    Sporo. No i?

    > Pomijam napięcie...

    Dlaczego?

  • 29. Data: 2013-05-29 23:01:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    >
    > Taki gość jak Pan Stasio ma szacun, a nie taki który potulnie i z pokora
    > znosi humory mend społecznych i jeszcze ich broni.

    ty sobie rekę powinienes ze stalinem i hitlerem podac.
    w jednym szeregu stoicie.

  • 30. Data: 2013-05-29 23:14:57
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-05-29 22:11, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > schowany granat.
    > Szanowny Pan Stasio jednym gestem zrobił to co policja i SM przez lata

    Przestań już pierdolić farmazony. Gówno wiesz o Legnicy i tej dzielnicy.
    Jak chlali tak chleją, a Stasio napierdalał w pobliżu dzieci i sam był
    nieźle najebany. O czym ty kurwa gadasz?

    --
    Jacek S.