  • 31. Data: 2009-10-13 11:59:09
    Temat: Re: strażnik wyjmuje ulotki na parkingu hipermarketu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bo jesteś cham i prostak. Człowiek nieco bardziej kulturalny
    > wyrzuciłby je do śmietnika i nie byłby "zmuszony" do zaśmiecania.

    ty zaś jesteś trollem :)

  • 32. Data: 2009-10-13 12:00:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie. Wolę, jako człowiek cywilizowany - w odróżnieniu od ciebie -
    > wyrzucić je do kosza na śmieci, pojemnika na makulaturę lub
    > wykorzystać jako rozpałkę we własnym piecu.
    >
    > BTW: nie lubię też palaczy idących sobie ulicą i zaczadzających
    > wszystkich okolicy. Masz jakieś sugestie w tym zakresie? Może
    > strzelać?

    zakazać palenia w miejscach publicznych i EGZEKWOWAĆ ten zakaz.

  • 33. Data: 2009-10-13 12:38:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > zakazać palenia w miejscach publicznych i EGZEKWOWAĆ ten zakaz.

    Gdyby to od ciebie zależało, to egzekwowanie polegałoby na bandach
    bojówkarzy wymachujących bejzbolami.

  • 34. Data: 2009-10-13 12:40:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > ty zaś jesteś trollem :)

    Twoja matka jest trollem - i dlatego nie nauczyła ciebie, że śmieci nie
    wyrzuca się na ulicę tylko do przeznaczonych nań koszy na śmieci.

  • 35. Data: 2009-10-13 14:10:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale nie ma prawa obmacywać cudzej własności. Może ogrodzić teren i nie
    > wpuszczać ludzi z ulotkami, ale manipulować przy cudzych wycieraczkach
    > mu nie wolno.
    >
    > Poza tym zauważ, że może się zdarzyć, że to nie ulotka reklamowa,
    > tylko ktoś zostawił znajomemu za wycieraczką wiadomość. I wtedy
    > usunięcie tego papierka i wyrzucenie go podpadnie pod paragrafy karne
    > (niszczenie cudzej korespondencji).

    i co jeszcze mądrego wymyślicie Lawa.

  • 36. Data: 2009-10-13 17:10:46
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Twoja matka jest trollem - i dlatego nie nauczyła ciebie, że śmieci nie
    > wyrzuca się na ulicę tylko do przeznaczonych nań koszy na śmieci.

    Bo ktoś naśmiecił to on ma po nim sprzątać ? Weź się zastanów

  • 37. Data: 2009-10-14 08:17:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Bo ktoś naśmiecił to on ma po nim sprzątać ? Weź się zastanów

    Nie, ma nie śmiecić dodatkowo. Myśl - to nie boli.

  • 38. Data: 2009-10-14 15:45:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie, ma nie śmiecić dodatkowo. Myśl - to nie boli.

    najlepiej złapać ulotkarza i wcisnąć mu plik ulotek do gęby a potem głębiej
    do gardła ;)

  • 39. Data: 2009-10-14 22:40:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > najlepiej złapać ulotkarza i wcisnąć mu plik ulotek do gęby a potem
    > głębiej do gardła ;)

    Co się będziesz obcyndalał - do obozu, na "ostateczne rozwiązanie
    kwestii", jak to robili twoi kumple sprzed jakichś 60 lat ;->

  • 40. Data: 2009-10-15 07:02:27
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie, ma nie śmiecić dodatkowo.

    Co tu jest dodatkowego ??? Ktoś zaśmiecił parking podrzucając ulotki do
    każdego zaparkowanego samochodu. Właściciele samochodów nie korzystający z
    ulotek po prostu zostawili je na miejscu. Jeśli właściciel parkingu dba o
    porządek to właśnie nie pozwala na umieszczanie ulotek za wycieraczkami a
    jak się tak jednak zdarzy, usuwa zza wycieraczek. Chyba, że właściciel
    bierze udział w tym podrzucaniu ulotek to inna sprawa. Powinien wtedy w
    regulaminie ustalić, że użytkownicy mają obowiązek korzystania z ulotek i
    takie tam

    >Myśl - to nie boli.

    Ciebie chyba boli